Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jessy waarom pakken jullie 5 procent als je geld stort via moneybookers of paysafecard?
0 Vind ik leuk's
Heb Jessie net ook een PM gestuurd, wacht nog op mijn geld voor de cashback actie van begin deze week.
Klantenservice zei dat het uiterlijk gisteravond 20.00 uur teruggestort zou moeten worden.
0 Vind ik leuk's
Ik vind de nieuwe regel dat na de derde withdrawal in een maand elke extra withdrawal 5 euro kost niet zo klantvriendelijk..
de deposit kost ook al 5% (Skrill)
Voor de rest is comeon prima met leuke acties..
0 Vind ik leuk's
Kwam gister een kennis tegen we spraken over her en der dingetjes kwamen we op t onderwerp toto en hij was meteen kritisch op comeon en ik maar lachen.
Hij speelt live op basketbal en tennis en hij zegt zijn oplichters op t moment dat er een tussenstand duidelijk is en je zet in dan accepteert ie niet meteen je bet ze wachten 20 tot 30 seconden voor de bet gesettled word maar ondertussen veranderd de score van de basketbal of tennis wedstrijd en loop je zelf achter de feiten aan. Wat een schande hij gaf ook aan dat ie meteen is gestopt en is overgestapt naar unibet. Ik zei meteen tegen hem moest je eerder doen op forums hebben veel mensen problemen met comeon. Weer een ervaring rijker....
0 Vind ik leuk's
robbie63:
Ik vind de nieuwe regel dat na de derde withdrawal in een maand elke extra withdrawal 5 euro kost niet zo klantvriendelijk..

Hi Robbie, bedankt voor je reactie! Kleine kanttekening wat betreft de withdrawals: binnen een periode van 30 dagen zijn 4 uitbetalingen gratis. De 5e uitbetaling kost €5. Hierna sta je bij wijze van spreke weer op "dag 1" en heb je de komende 30 dagen weer gratis uitbetalingen. Skrill & Neteller 5% stortingsfee staan op mijn goede voornemenslijst van januari!

gr Jessie
0 Vind ik leuk's
Haha jessie ren je weg voor kritiek? waarom reageer je niet op mijn vraag en wel op die van robbie? hmmm zegt genoeg ;)
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Jessy waarom pakken jullie 5 procent als je geld stort via moneybookers of paysafecard?
jessie-who:
robbie63:

Skrill & Neteller 5% stortingsfee staan op mijn goede voornemenslijst van januari!

gr Jessie
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Haha jessie ren je weg voor kritiek? waarom reageer je niet op mijn vraag en wel op die van robbie? hmmm zegt genoeg ;)

Volgens mij negeer ik over het algemeen geen vragen hier, zelfs die van jou niet :O, heb hem gewoon over het hoofd gezien. Wat betreft Moneybookers/ Paysafecard, fee ivm kosten maar zoals gezegd ben ik geen fan en ga ik proberen ze in januari te verwijderen.

Gr. Jessie
0 Vind ik leuk's
Hallo allemaal,

Zoals 'beloofd' zou ik n.a.v. mijn probleem met ComeOn nog een reactie geven als er wat zou gebeuren.
In eerste instantie klopte de reactie van Jessie niet. In die zin: Bij mij waren uiteindelijk wel degelijk kosten voor een Ideal betaling in rekening gebracht. Daarnaast doelde ik niet op de uitbetalingen naar mijn rekening toe maar van hen naar mijn account. Het eerdere chatcontact (b.v. de antwoorden die die gozer gaf) was dus ook gewoon slecht verlopen.
Jessie geeft in het forum terecht aan dat je beter een privé bericht kunt sturen. Ik had namelijk direct een reactie (nog sneller dan het uitbetalen :p :p :p ) een reactie ;-) :d . Neemt natuurlijk niet weg dat je er bij feitelijke misstanden goed aan doet om deze te vermelden (op een normale manier en dus echt op feiten gebaseerd zodat ze er wat mee kunnen).

De volgende dag kreeg ik een reactie van de klantenservice met ook daarin excuses en een in mijn ogen redelijk goede tegemoetkoming. De klantenservice en vriendelijkheid was wat dat betreft weer net als ik gewend was. Ik heb inmiddels weer wat bij hen er op gezet en de service e.d. gaan allemaal vooralsnog weer zodanig dat ik gewoon verder kan blijven spelen. Zoals eerder vermeld hebben ze kijkend naar wat andere bekende bookies nog heel wat vooruitgang te boeken op best wat gebieden. Neemt echter niet weg dat het wel weer een aantrekkelijke bookie is met een breed aanbod aan soorten weddenschappen die je bij de andere bekende bookies juist weer niet kan vinden. Hetzelfde geldt voor diverse competities die ik bij de anderen echt nog nooit heb gezien en de maandelijkse 'zekerheid' van (meerdere) bonussen. Ook het daarbij behorende puntensysteem is erg interessant.

We gaan het weer meemaken. Een nare ervaring is uiteindelijk goed opgelost en we gaan het gewoon weer proberen!

Greetzzz
0 Vind ik leuk's
knight876:
Gauw wegwezen bij Come on, ze weten niet eens wat oddsportal is.
Bonus oppikken en weg daar, odds zijn veelal te laag, dus niet interessant.

Dan nog maar even mijn reactie erin gooien, mss dat Jessie daar alsnog antwoord op kan geven, wss ook overheen gelezen?

Ik vind het dus vreemd dat Come on niet weet van oddsportal, letterlijk vanuit de chat meegekregen, raar want dit is een van de meest gebruikte odds checkers en dus heel belangrijk om daar op te staan.
Dat de odds laag zijn maakt het ondanks blijkbaar een goede service niet aantrekkelijk om daar te spelen, want te lage odds betekent geen inzetten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.