Ervaringen met Comeon
Hallo
Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.
Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
Aha zo zit dat dus , dankjewel !
Owja, en ik ben het belangrijkste vergeten. Dit moet op odds van minimaal 1.70!
Ik zou lekker voetbalweddenschappen plaatsen!
Daarnaast kan je waarschijnlijk ook alleen uitbetalen met een methode die je ook gebruikt hebt om te storten. Ik weet niet of poker meetelt en lees de voorwaarden altijd eerst door daar staat het allemaal in..
Niet eerst storten, dan vragen stellen en dan pas de voorwaarden lezen. Je moet het juist in omgekeerde volgorde doen!
Slechte site met slechte service ze sluiten de chat terwijl je nog aantal vragen hebt ze rennen weg voor lastige vragen en bij uitbetaling doen ze expres lang met verwerken en ze vragen je documenten en doen er expres dagen over zodat jij je gewonnen geld gaat vergokken. Slechte site!!!
Bijna iedere site vraagt om je documenten (ID, utility bill), en geld vergokken ben je volgens mij altijd zelf bij? :s