Ervaringen met Comeon
Hallo
Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.
Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
Jawel ik zeg ook niet dat ze geen documenten moeten vragen maar ze doen er expres dagen over zodat het geld op je comeon account blijft en ja als je liefhebber bent is het lastig er vanaf te blijven maar goed jij zal wel sterk genoeg zijn niet te spelen dan ;)
Ik heb een redelijk drukke baan heb dus niet heel veel vrije tijd over, dat zal misschien ook wel helpen, denk dat veel mensen die heel de dag hier op de site zitten er meer last mee hebben (y)
en doen er expres dagen over zodat jij je gewonnen geld gaat vergokken. Slechte site!!!
:d :d :d :d
Dat heeft uiteraard ook te maken met de lage odds.
Daarnaast ken ik iemand die vol voor de bonus ging en deze binnen probeerde te halen door te zetten op niet spelende spelers, terwijl er wel een scorings odd stond genoteerd. Na een aantal weken, is zijn account geblokkeerd en is hij alles kwijt. Eigen geld plus bonus, met geen mogelijkheid terug te halen. Dus er zit wel een luchtje aan deze bookie.
Gemengde gevoelens, ik krijg de bonus moeilijk rond, want ze staan niet op oddsportal.
Dat heeft uiteraard ook te maken met de lage odds.
Daarnaast ken ik iemand die vol voor de bonus ging en deze binnen probeerde te halen door te zetten op niet spelende spelers, terwijl er wel een scorings odd stond genoteerd. Na een aantal weken, is zijn account geblokkeerd en is hij alles kwijt. Eigen geld plus bonus, met geen mogelijkheid terug te halen. Dus er zit wel een luchtje aan deze bookie.
Als dat echt waar is valt dat gewoon onder de categorie oplichterij, dat je de bonus kwijtraakt is 1 ding, maar je stortings bedrag hoor je gewoon altijd terug te krijgen, en al helemaal met de reden die jij opgeeft....
Hoe moeilijk kan het zijn om als bookmaker, weddenschappen op niet startende spelers te voiden en niet te laten mee tellen voor de bonus....
ze staan niet op oddsportal.
knight876:
ze staan niet op oddsportal.
TIP: ComeOn is, net zoals o.a. Betrally en Netbet een clone van 10bet! Die staan wel op oddsportal. De odds zijn (bijna altijd) gelijk aan elkaar :)
Hier vind je een overzicht van clone bookmakers: https://arbusers.com/index.php?topic=2061.0
Offtopic: clone bookmakers zijn ideaal om je inzet over te verdelen in het geval van een surebet (om minder snel limieten te krijgen). Uiteraard wel uitkijken voor veranderende odds.