Ervaring met bookmaker Betfirst
Ik heb een vraagje, ik wil misschien nog wel gebruik gaan maken van de stortingsbonus die voetbalwedden aanbied bij betfirst. Maar hoe zijn jullie ervaringen tegenwoordig bij betfirst? Ik heb een beetje in het forum lopen zoeken naar beoordelingen van de site. Maar die komen uit 2014 en niet echt positief. Nou las ik dat betfirst een remake heeft gehad.
Nou zijn mijn vragen:
1. Kan je ook via neteller uitbetalen?
2. Duurt het nog steeds zolang voordat je je geld ontvangt? (wat ik zoal lees op oudere forum posts)
Alvast bedankt!
Mijn ervaringen zijn niet positief met Betfirst. Ik heb (zeker nu het WK bijna klaar is) geen gebruik gemaakt van de bonus. Ik kon vrij gemakkelijk geld storten, dat was ongeveer 200 euro. Ik wilde live inzetten tijdens Engeland Kroatie. Vlak voor een vrije trap van Engeland wilde ik mijn eerste bet doen. Dit in de wetenschap dat Engeland vaak scoort uit vrije trappen. Betfirst zette op dat moment alles stil dus ik kon niet inzetten. Het was dan ook erg irritant toen Engeland scoorde en de odd een stuk minder was. Dit gebeurde trouwens nooit bij Unibet waar ik wel positieve ervaringen mee heb.
Wat mij verder nu irriteert aan dat Betfirst is de arrogantie. Op hun website staat dat ze via Live Chat en Telefoon te bereiken zijn. Maar als je ze belt krijg je de mededeling dat het nummer onbereikbaar is. En ook de live chat is niet altijd open (binnen de afgesproken openingstijden). Wanneer je om een reden vraagt, dus waarom ze niet bereikbaar zijn willen ze daar niet op ingaan. Grappig genoeg zegt een Chat medewerker dit met een headset op zijn hoofd. Zelf vond hij het niet relevant deze headset. Maar ik dus wel.
Maar het ergste is nog het terugstorten. Bij stortingen gaat het allemaal even simpel. Maar Betfirst en terugbetalen word ingewikkeld. Opeens gaan ze zich verschuilen achter allerlei regels. Ze hadden al mijn paspoortnummer, naam en adres gegevens. Maar toen bleek dat ik ook nog een kopie van mijn paspoort moest maken. Toen ik dat had gedaan (met frisse tegenzin) kreeg ik een mailtje of ik nog een afbeelding wilde toesturen van mijn ING Account en een afbeelding van mijn bankpas.
Inmiddels zijn we nu dagen verder en staat het geld nog niet op mijn rekening. Bij Unibet stond het geld met 1 dag wel op mijn rekening en kun je ze bellen. Maar dat Betfirst is een drama met onaardig klantenservice personeel.
Ik denk dat je mij een duimpje omlaag hebt gegeven gezien ook je privé bericht. Ik heb je alleen geprobeerd gerust te stellen en een ander te verduidelijken. Het is allemaal heel normaal maar goed succes in ieder geval bij unibet denk ik haha. Daar ben ik btw definitief weg gegaan, meest schandalige en naar klanten onbeschofte bookie die ik heb meegemaakt. Fijn weekend nogmaals!
Ik heb alleen maar goede ervaringen met betfirst. Altijd mooie stortingsbonussen met lekkere rondspeelvoorwaarden. Met de lucky boost bets die ze aanbieden valt ook veel winst te maken. Bij het uitbetalen moet je inderdaad wat documenten opsturen, maar dit is bij elke bookmaker het geval.
De dingen die jij aanhaalt Burger1980 zijn over het algemeen een normale gang van zaken hoor........zoals altaidpech al aangeeft, bookies sluiten vaak de markten bij gevaarlijke vrije trappen / overtredingen / blessures enz........
Ook het opsturen van allerlei documenten is vrij normaal. Dit zal je bij merendeel van de bookies meemaken. Je hebt toevallig geluk gehad bij Unibet. Waarschijnlijk ging het ook niet om een grote uitbetaling en speel je niet met grote stakes. Is dit wel het geval dan krijg je al snel een red flag bij je account en zullen ze zeker allerlei documenten willen zien en je zo snel mogelijk een limiet geven qua inzetten.
Ondervind iedereen dat by Betfirst minder wedstryden worden aangeboden?
De live odds vallen ook tegen.
En àls ik naar een wedstryd zoek dmv van de zoekfunctie, duurt het lang voor de wedstryd verschynt.
Ben ik beter af met de app dan?
Wat zyn de voor of nadelen met al die apps op.mn phone?
Op wo. 2 okt. 2019, 14:36 schreef fcarie:
Betfirst heeft nu al 3 dagen een storting met opvragingen! Pas wel op want je opvraging blijft minimaal3 dagen bij hun want er is zogenaamd een storing. Ze roepen dan in de chat dat je je uitbetaling kan annuleren als je alsnog wilt spelen. Slim van hun natuurlijk in de hoop dat je je opvraging annuleert en dan je geld verliest!
^^ Bericht uit een ander topic.
Recent nog een week moeten wachten op een uitbetaling, normaal gezien ging het bij Betfirst altijd erg vlot.
Ter compensatie bood Betfirst dan wel een freebet aan van 5 euro :)
Goedendag beste mede-betters,
Zijn er hier toevallig meer mensen aanwezig die afgelopen weken telefonisch zijn benaderd door Betfirst? Ben zelf een NL klant en dacht eerst even vragen voordat ik een heel verhaal typ! Fijn weekend!
Zijn er hier toevallig meer mensen aanwezig die afgelopen weken telefonisch zijn benaderd door Betfirst? Ben zelf een NL klant en dacht eerst even vragen voordat ik een heel verhaal typ! Fijn weekend!
Bwin doet dit ook regelmatig. Tenminste bij mij. Je kan dit uitzetten in je profiel als je hier geen behoefte aan hebt. Selecteer dan de optie " benader mij telefonisch/per sms voor promoties"
Waarom belden ze je dan?