Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met bookmaker Betfirst

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik wil misschien nog wel gebruik gaan maken van de stortingsbonus die voetbalwedden aanbied bij betfirst. Maar hoe zijn jullie ervaringen tegenwoordig bij betfirst? Ik heb een beetje in het forum lopen zoeken naar beoordelingen van de site. Maar die komen uit 2014 en niet echt positief. Nou las ik dat betfirst een remake heeft gehad.
Nou zijn mijn vragen:

1. Kan je ook via neteller uitbetalen?
2. Duurt het nog steeds zolang voordat je je geld ontvangt? (wat ik zoal lees op oudere forum posts)

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpoepert in 14-03-2016 20:37 Bookmakers
in 14-03-2016 20:37 Bookmakers
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Betfirst top bookmaker !! Bonus is snel rondgespeeld en daarna geld binnen 2 dagen op rekening ontvangen.
0 Vind ik leuk's
Iemand hier bekend mee? http://betfirst.dhnet.be/promotions/lucky-week-4/?langid=171# Zet zorgeloos in op betFIRST dankzij de Lucky Week* ! (*geluksweek) Plaats zoveel mogelijk weddenschappen tussen 22 en 28 maart, en als je aan het einde van deze periode niet als winnaar uit de bus komt, betaalt Lucky je tot €200 van je verloren weddenschappen terug! >> Hoe wordt de Cashback berekend?<< Deelnemen is eenvoudig! 1 Log in op je account en bevestig je deelname DEELNEMEN 2 Plaats minstens 5 weddenschappen (enkelvoudig of combi) - geen minimumquotering of andere (alle betaalde weddenschappen tijdens de periode worden in beschouwing genomen) 3 Kom je aan het einde van de week als winnaar uit de bus? Gefeliciteerd! Indien dit niet het geval is, betaalt betFIRST je terug tot €200 (minimum terugbetaling van €5) Spelers die in aanmerking komen, worden automatisch terugbetaald op dinsdag 29 maart. Veel wedplezier! [quote] - Registratie voor de promotie is verplicht. - Slechts één aanbod toegestaan per persoon/account/IP-adres/huishouden. - De minimum terugbetaling bedraagt €5/de maximum terugbetaling bedraagt €200. - Alle weddenschappen die tijdens de periode worden afgesloten, tellen mee. - PronoFoot weddenschappen tellen niet mee voor deze promotie. - De winst wordt als bonus bijgeschreven. Het ontvangen bedrag moet één keer op een evenement met een quotering van 1.70 worden ingezet, voordat het kan worden opgenomen. Algemene bonusvoorwaarden zijn van toepassing. - Deze aanbieding kan niet in combinatie met andere promotionele aanbiedingen worden gebruikt. - betFIRST behoudt zich het recht voor om deze aanbieding te allen tijde te annuleren of te wijzigen en in het geval van misbruik de betrokken accounts met onmiddellijke ingang op te schorten.[/quote]
0 Vind ik leuk's
" Kom je aan het einde van de week als winnaar uit de bus? Gefeliciteerd! Indien dit niet het geval is, betaalt betFIRST je terug tot €200 (minimum terugbetaling van €5) "

Snap niet helemaal wat nu de regels zijn. Wanneer ben je een winnaar en wanneer niet? Je mag meerdere weddenschappen plaatsen namelijk. Krijg je dan dus alle verloren weddenschappen terugbetaald?
0 Vind ik leuk's
Als je even op 'meer informatie' klikt, zie je dit staan:

Het bedrag van je verlies bepaalt de waarde van je cash back:

- Tussen € 5 en € 99 = tot € 20 terugbetaald
- Tussen € 100 en € 499 = tot € 35 terugbetaald
- Tussen € 500 en € 999 = tot € 50 terugbetaald
- Tussen € 1 000 en € 4 999 = tot € 100 terugbetaald
- Meer dan € 5 000 = tot € 200 terugbetaaldVoorbeeld: Indien je verlies € 15 is, dan storten we je € 15 terug.

Plaats minstens 5 weddenschappen (enkelvoudig of combi)

Dus in feite zou je in deze week gratis 5 weddenschappen af kunnen sluiten van 4 euro.
0 Vind ik leuk's
Ik zie de link 'meer informatie' niet staan
maargoed.. uitgaande van jou informatie.

Stel ik zet op 1 dag 100e aan weddenschappen in. Daar mee win ik een bedrag van 300 euro.
Daarmee zet ik weer in en ik verlies 200e van de 300e. Ik heb dan dus weer 100e over.
Heb ik dan 200 euro verlies (dus 35 euro terug) of 0 euro verlies ;)
0 Vind ik leuk's
Je Cash back (of terugbetaling) is als volgt berekend op basis van het netto resultaat in een bepaalde periode:
Je winsten – Je verlies – Ontvangen bonus via andere promotie = Je netto winst of verlies.In geval van winst gedurende de periode kom je niet in aanmerking voor de Cash back.

Logisch, lijkt me.
0 Vind ik leuk's
stiletto28:
Prima bookmaker, gebruik gemaakt van de 60 euro freebet op psv, dinsdag na de wedstrijd uitbetaald rond 23,00

en stond vanmiddag op me bankrekening! (y)
stiletto28:
Prima bookmaker, gebruik gemaakt van de 60 euro freebet op psv, dinsdag na de wedstrijd uitbetaald rond 23,00

en stond vanmiddag op me bankrekening! (y)

Vanaf welke bank betalen ze uit? Ik wacht al 4 dagen..
0 Vind ik leuk's
Leuke site maar drama klantenservice. Ik heb live weddenschap geplaatst en gewonnen maar werd niet meteen verwerkt toen ging ik naar de chat met ene theo en ik vroeg of ze het konden verwerken maar hij kwam met nee pas na de wedstrijd word t verwerkt ik dacht huh maar het is al 3 0 terwijl ik had ingezet opmeer dan 2.5 doelpunten maar kreeg een nee gewoon wachten en een min later werd t ineens verwerkt terwijl wedstrijd nog 20 min duurde dus ik ging netjes weer naar theo o mte vragen hoe dat kan dat de afdeling tegen hem zegt nee tot na de wedstrijd moet ik wachten en ineens word t wel verwerkt. Ik vroeg communiceren jullie niet goed dan? Hoppa werd hele tijd genegeerd door theo die was er niet van gediend en opeens weg chat.

Nou komt het, mijn bet werd ineens weer een open bet en mijn saldo werd - x euro dus ik wil naar de chat gister maar nee chat was sinds smiddags niet bereikbaar voor mij, ik mailen maar nee hele dag geen email terug gehad, dan maar bellen dacht ik 40 min in de wacht gestaan toen gedacht ophangen dit kost alleen maar geld dus overal niet te bereiken. Nuis het zaterdag en nog steeds geen live chat en geen reactie op mijn emails over mijn bet die nu nog steeds open bet is terwijl het gistermiddag al gespeeld is.

Zal theo me nu aan het naaien zijn of is dit gewoon een fout van betfirst? haha wat een toestand allemaal he???
0 Vind ik leuk's
Je had gewoon geduld moeten hebben.. Gebeurt bij meerdere bookmakers dat pas na de wedstrijd een dergelijke weddenschap uit wordt betaald. Vind het bovendien erg opvallend dat jij bij zoveel bookmakers gezeur hebt. Kan geen toeval meer zijn.
0 Vind ik leuk's
Volgens mij lees je niet goed. Het werd verwerkt tijdens de wedstrijd terwijl theo van klantenservice zei dat ik moest wachten tot na de wedstrijd! En bijna overal word een voetbalweddenschap waar je over under bet niet na de wedstrijd verwerkt dus ook dat klopt niet wat je zegt.

Heb wat ik me kan herinneren alleen bij comeon gezeur gehad toch?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.