Ervaring met bookmaker Betfirst
Ik heb een vraagje, ik wil misschien nog wel gebruik gaan maken van de stortingsbonus die voetbalwedden aanbied bij betfirst. Maar hoe zijn jullie ervaringen tegenwoordig bij betfirst? Ik heb een beetje in het forum lopen zoeken naar beoordelingen van de site. Maar die komen uit 2014 en niet echt positief. Nou las ik dat betfirst een remake heeft gehad.
Nou zijn mijn vragen:
1. Kan je ook via neteller uitbetalen?
2. Duurt het nog steeds zolang voordat je je geld ontvangt? (wat ik zoal lees op oudere forum posts)
Alvast bedankt!
Vijf euro gratis inzet op 'prono-foot', de toto-13 van Betfirst zo ongeveer. Zoals ik al zei, weet niet of het ook voor anderen werkt, dus zou er iemand zo vrij willen zijn om dat even te proberen?
Code is hier in te vullen; https://betfirst.dhnet.be/pronofoot/
Die kalender van betfirst is echt een drama... Elke dag maak je kans op iets maar als je op deelnemen drukt komt elke keer dat je niet hebt gewonnen. Dan loop je spins mis dan weer groot geld bedrag dan weer 10 euro bonus. Dit jaar vallen de kalenders tegen!
Idd, ben benieuwd of er hier op vw iemand is die er al wat heeft gewonnen. Vorig jaar waren de kalenders beter, ook die van vw ;)
Mijn ervaringen zijn wat minder. Tijdens de wedstrijd Engeland Kroatie wilde ik vlak voor een vrije trap een bedrag inzetten. Dat lukte niet want alles werd bevroren. Betfirst vond het risico van scoren schijnbaar te hoog. Uiteindelijk kwan Engeland op voorsprong vanwege die trap. Toen zakte de od van 2.30 naar 1.35.
Ik wilde diezelfde avond nog gebruik maken vd live chat. Die zou tot 2200 bereikbaar zijn maar helaas dus niet. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar terwijl hun website dit wel aangeeft. Hoe dat kan willen ze niet zeggen.
Bij het uitbetalen moesten ze opeens een kopie van mijn paspoort hebben. Terwijl dit niet bij het storten word gevraagd. Nee ik vind dat Betfirst niet prettig.
Bij het uitbetalen moesten ze opeens een kopie van mijn paspoort hebben. Terwijl dit niet bij het storten word gevraagd. Nee ik vind dat Betfirst niet prettig.
Is dat raar? Ik ken geen bookmaker die dit niet vraagt bij een eerste uitbetaling
Burger wat is eigenlijk überhaupt je punt? Bij gevaarlijke vrije trappen e.d. sluiten de meeste, zo niet alle bookies, even de weddenschap waarna na een gebeurtenis de odds inderdaad kunnen veranderen. En qua uitbetalen is het inderdaad normaal dat je behalve je id ook andere documenten die een en ander bevestigen moet indienen. Fijn weekend.!