Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De Bwin Bonus van 100 euro

Voor iedereen die gebruikt gemaakt heeft van de Bwin Bonus:
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpsvmike in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
158 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als je op een bonus balkje klikt bij bwin terwijl je niet ingelogd bent kom je niet in aanmerking voor een bonus?
Kom op man.. (n)
Told you so, dat bwin emails niet in detail beantwoord maar gewoon bij z'n standpunt blijft zonder enig aarzelen + uitleg.
0 Vind ik leuk's
suprer:
ach vivo kan gebeuren joh, kijk heel veel mensen hebben zich aangemeld om vervolgens niet meer terug te komen hier, die profiteren gewoon goed, wij hebben pech tja kan gebeuren toch
wel heeeel zuur maarja hopen dat die prijzen naar de goede leden van vw gaan

Was een overdreven reactie, waarschijnlijk speel ik gewoon weer de volgende bonus die BWIN aanbiedt lol :p
Ik denk dat ik hem niet krijg omdat ik alleen tijdens bonussen kom opdagen bij BWIN. Ze moeten gewoon toegeven dat ze geen bonushunters willen hebben in plaats van zo onduidelijk te doen en mensen te negeren.
Grappige is dat ik mijn bonussen altijd surewin in combinatie met betfair. 9 van de 10 keer surewin ik hem naar betfair toe, dus BWIN heeft gewoon een positieve saldo op mij. Pech voor hun dan, geen gratis 50 euro van mij :P
0 Vind ik leuk's
Vivoex, dat lijkt me niet, wij 3 en zijn gewoon de pineut..
Ik ben echt bang zoals ik zei dat ik dat welkomsbonus had ingedrukt, en er kwam een balkje van registreer je nu voor bonus, maar ik had al een account toch..
Echt jammer van die bonus had me er echt op verheugd lekker veel pokeren, nu heb ik 0,0 en geen zin meer om iets te storte bij Blose :S
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Laten we de disucssie over de superactie en deelname daaraan in één topic houden en niet verdelen over 2:
Link naar het topic:
https://www.voetbalwedden.net/topic/bwin-superactie-win-een-ipad-tafelvoetbal-of-andere-prijs-584/4/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kan iemand me mss een beetje uitleggen wat rondspelen is ?
0 Vind ik leuk's
Rondspelen betekent dat je de bonus vrij speelt om op te nemen. Dus je zorgt dat je in totaal 3x je bonus en 1x je inzet hebt ingelegd op weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
Ah oké :).
Dus stel ik stort 20 euro bij bwin, wat moet ik dan doen ?
0 Vind ik leuk's
dan krijg je 40 euro bonus. je saldo in totaal is dus 20+40= 60 euro.
De 20 gestorte euros speel je 1 keer rond.
De 40 gestorte euros drie keer.
Dus je moet in totaal 140 euro inzetten (40x3+20x1) om geld uit te kunnen laten betalen.
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
Ah oké, bedankt voor de uitleg ;).
Dus ook mijn originele 20 euro moeten 1 keer rondgespeeld worden ?
En het mogen dus ook bijv. 140 keer 1 euro-bets zijn ?
0 Vind ik leuk's
hubmens:
Ah oké, bedankt voor de uitleg ;).
Dus ook mijn originele 20 euro moeten 1 keer rondgespeeld worden ?
En het mogen dus ook bijv. 140 keer 1 euro-bets zijn ?

Correct (y) . Bonus al ontvangen? Of recent doorgegeven?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.