De Bwin Bonus van 100 euro
Voor iedereen die gebruikt gemaakt heeft van de Bwin Bonus:
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Beste leden,
We kregen zo juist een email van Bwin waarin ze aangeven waarom een aantal spelers toch niet in aanmerking komen voor de 200% stortingsbonus van Bwin. De tekst luid als volgt:
The users attached got marked for the Bonus (but I could only mark 48 users of your file, due to our Filters)The usernames have been correct, but not all users want f.ex. Promotions and I always have to use the general filter (is it f.ex. a blocked account, excluding lawyers, government employees and so on).Furthermore, if one of those users has been already marked for another bonus, I could not use him for your 200% Bonus. This means, if I get the userlist from you I have to check the users first if they are alright J (just to be sure, they can be used for our promotions).
Kort samen gevat:
- Je hebt al gebruik gemaakt van een andere stortingsbonus.
- Je acount is/was geblokkeerd, dit kan verschillende oorzaken hebben.
Heb je onlangs je gebruikersnaam doorgegeven en weet je zeker dat bovengenoemde punten niet bij jou van toepassing zijn, wacht dan rustig af.
Daarnaast krijgen we heel veel vragen waarom bepaalde personen wel een bwin mail krijgen en sommige niet. Heb je in het verleden aangegeven dat je geen mail meer wilt ontvangen dan is het logisch dat je de mail niet hebt gekregen. Deze mail staat overigens los van de bonus. Dus heb je geen mail gekregen dan kun je alsnog gewoon gebruik maken van de 200% stortingsbonus.
We kregen zo juist een email van Bwin waarin ze aangeven waarom een aantal spelers toch niet in aanmerking komen voor de 200% stortingsbonus van Bwin. De tekst luid als volgt:
The users attached got marked for the Bonus (but I could only mark 48 users of your file, due to our Filters)The usernames have been correct, but not all users want f.ex. Promotions and I always have to use the general filter (is it f.ex. a blocked account, excluding lawyers, government employees and so on).Furthermore, if one of those users has been already marked for another bonus, I could not use him for your 200% Bonus. This means, if I get the userlist from you I have to check the users first if they are alright J (just to be sure, they can be used for our promotions).
Kort samen gevat:
- Je hebt al gebruik gemaakt van een andere stortingsbonus.
- Je acount is/was geblokkeerd, dit kan verschillende oorzaken hebben.
Heb je onlangs je gebruikersnaam doorgegeven en weet je zeker dat bovengenoemde punten niet bij jou van toepassing zijn, wacht dan rustig af.
Daarnaast krijgen we heel veel vragen waarom bepaalde personen wel een bwin mail krijgen en sommige niet. Heb je in het verleden aangegeven dat je geen mail meer wilt ontvangen dan is het logisch dat je de mail niet hebt gekregen. Deze mail staat overigens los van de bonus. Dus heb je geen mail gekregen dan kun je alsnog gewoon gebruik maken van de 200% stortingsbonus.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dus het is afgelopen?
Slechtste gokker van Nederland
Zoals al reeds eerder meegedeeld in onze e-mail van 21-03-2011 moeten wij u helaas wederom meedelen dat u niet in aanmerking komt voor deze betreffende bonusaanbieding via voetbalwedden.net.
Mijn account heb ik nooit geblokt, ik heb nooit van een actiebonus genoten (behalve 10tje verjaardag, lijkt me stug dat dat het is) en toch krijg ik het niet.
Hulde bwin!
Mijn account heb ik nooit geblokt, ik heb nooit van een actiebonus genoten (behalve 10tje verjaardag, lijkt me stug dat dat het is) en toch krijg ik het niet.
Hulde bwin!
Wereld actie!
50 gestort 100 erbij joepiee!
sta nu op 77 euro, en heb 99 euro inzet staan.
kleine winst dus.
50 gestort 100 erbij joepiee!
sta nu op 77 euro, en heb 99 euro inzet staan.
kleine winst dus.
haha ironisch............................................................................ 20 tekens?
ach mauro ik ook niet, je moet het maar zo zien : we krijgen vast wel ergens anders geluk, misschien win je de ipad wel haha
Winnen is voor Winnaars
ach vivo kan gebeuren joh, kijk heel veel mensen hebben zich aangemeld om vervolgens niet meer terug te komen hier, die profiteren gewoon goed, wij hebben pech tja kan gebeuren toch
wel heeeel zuur maarja hopen dat die prijzen naar de goede leden van vw gaan
wel heeeel zuur maarja hopen dat die prijzen naar de goede leden van vw gaan
Winnen is voor Winnaars
Suprer & Mauro & Vivoex
Ik wil graag nog een laatste poging doen om de bonus alsnog in jullie account bezorgt te krijgen. Ik ga hier morgen een email over sturen. Mocht dat niet baten dan is ook ons laatste kruid verschoten en kunnen we er niets meer aan doen. Ik ga proberen om te achterhalen waarom jullie de bonus niet ontvangen.
Ik hoop hier morgen meer over te weten.
Ik wil graag nog een laatste poging doen om de bonus alsnog in jullie account bezorgt te krijgen. Ik ga hier morgen een email over sturen. Mocht dat niet baten dan is ook ons laatste kruid verschoten en kunnen we er niets meer aan doen. Ik ga proberen om te achterhalen waarom jullie de bonus niet ontvangen.
Ik hoop hier morgen meer over te weten.
Hakuna Matatttta.
@ vw-crew, erg bedankt, ik krijg net een email met dit antwoord:
Geachte heer Van Dijk,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw account valt niet in de specifieke doelgroep voor de promotie-actie.
-------------------------------------------------------------------------
Weer zon standaard, nietszeggend antwoord..
Ik heb gewoon mijn gebruikersnaam doorgegeven, dus ik begrijp et niet.
Maar vw-crew, waar ik aan dacht is het volgende..
Paar dage geleden drukte ik op die welkomsbonus, toen kwam er een geel balkje van kom je bonus halen.
Maar dat balkje was zeg maar zonder dat ik had ingelogd, en ik heb et niet gebruikt want dan moest ik me registreren en dat kan niet want ik heb al 6 maanden bwin account.
Iets in me zegt dat dat het misschien is, ik denk dat niet dat je die welkomsbonus en die actiebonus in 1 week 400% kan pakken, maar ik heb dus die hele welkomsbonus nooit gebruik,en ook niemand van mij familie met hetzelfde IP-adres.
Of het ligt misschien een een hoofdletter, mijn gebruikersnaam op bwin staat er mvdijk..
maar in me email staat er nieuws voor MvDijk, dus heel misschien ligt het daaraan.
Ik hoop dat het goed komt, bedankt vw-crew & vonloite.
Gr.
Geachte heer Van Dijk,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw account valt niet in de specifieke doelgroep voor de promotie-actie.
-------------------------------------------------------------------------
Weer zon standaard, nietszeggend antwoord..
Ik heb gewoon mijn gebruikersnaam doorgegeven, dus ik begrijp et niet.
Maar vw-crew, waar ik aan dacht is het volgende..
Paar dage geleden drukte ik op die welkomsbonus, toen kwam er een geel balkje van kom je bonus halen.
Maar dat balkje was zeg maar zonder dat ik had ingelogd, en ik heb et niet gebruikt want dan moest ik me registreren en dat kan niet want ik heb al 6 maanden bwin account.
Iets in me zegt dat dat het misschien is, ik denk dat niet dat je die welkomsbonus en die actiebonus in 1 week 400% kan pakken, maar ik heb dus die hele welkomsbonus nooit gebruik,en ook niemand van mij familie met hetzelfde IP-adres.
Of het ligt misschien een een hoofdletter, mijn gebruikersnaam op bwin staat er mvdijk..
maar in me email staat er nieuws voor MvDijk, dus heel misschien ligt het daaraan.
Ik hoop dat het goed komt, bedankt vw-crew & vonloite.
Gr.