Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De Bwin Bonus van 100 euro

Voor iedereen die gebruikt gemaakt heeft van de Bwin Bonus:
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpsvmike in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
158 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
domingos1983:
Hallo, ik zette 50 euro op bwin met de 200% verdubbelingsbonus ( 50+100=150 euro dus) .... ik zette respectievelijk 4 weddenschappen van 50 euro ( waarvan 2 juist en 2 verkeerd) en 1 van 17.5 euro ( aan 2 en ook juist) dus 67.50 euro+ 62.50 euro en 35 euro = 165 euro .... Maar er komt maar 97.5 euro op mijn acount, hoe komt dit! kan mij iemand dit uitleggen aub, waarvooor dank , heb nu Bugge gezet voor vnvnd voor 50 euro, en kan nu mijn 47.5 euro volledig opnemen, geen bonusgeld meer? grtz

Zijn de uitslagen al verwerkt? Kijk even bij mijn acount, dan kun je gelijk kijken wat er bij is gekomen en wat eraf.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
hubmens:
Oké ;).
Wat is Ideal ? Is dat ook voor Belgen ?
Nog een vraagje : ik heb voordat ik 18 was al eens een beetje gegokt op bwin ( gewoon om te kijke hoe het in mekaar zit) zo met wat bonussen. Maar dat account was natuurlijk niet op mijn echte naam, ik heb dit account gesloten. Kan dit problemen geven ?
Stel dat dat zo is, hoe moet ik dat oplossen ? :)

Je zou pas problemen gaan krijgen op het moment dat je uitbetaald hubmens. Maak gewoon zodra je 18 bent een correcte acount aan. Bij het eventueel uitbetalen moet je toch een kopie versturen van je legitimatie bewijs. Met Ideal maak je online via je bank geld over naar een bookmaker of iets dergelijks. Volgens mij lukt dit niet in Belgie, al zal er wel een alternatief zijn. Onzemichael bedankt voor het beantwoorden van de vragen.
Fijne zondag
crew
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ja 2 gewonnen + 62.50 +67.5 en tweemaal verloren - - en de laatse gewonnen +35 en er kwam maar 97.5 euro op, ik begrijp dit niet hoor! grtz
0 Vind ik leuk's
dit klopt toch Domme Belg die ik ben 62.5 + 67.5 = 130 -50 = 80 -17.5=62.5+35= 97.5! lol :)
0 Vind ik leuk's
vonloite:
hubmens:
Oké ;). Wat is Ideal ? Is dat ook voor Belgen ? Nog een vraagje : ik heb voordat ik 18 was al eens een beetje gegokt op bwin ( gewoon om te kijke hoe het in mekaar zit) zo met wat bonussen. Maar dat account was natuurlijk niet op mijn echte naam, ik heb dit account gesloten. Kan dit problemen geven ? Stel dat dat zo is, hoe moet ik dat oplossen ? :)
Je kan pas problemen krijgen op het moment dat je uitbetaald hubmens. Maak gewoon zodra je 18 bent een correcte acount aan. Bij het eventueel uitbetalen moet je toch een kopie versturen van je legitimatie bewijs. Met Ideal maak je online via je bank geld over naar een bookmaker of iets dergelijks. Volgens mij lukt dit niet in Belgie, al zal er wel een alternatief zijn. Onzemichael bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Fijne zondag crew

In Belgie hebben jullie trouwens 'Mister Cash'. Dat is hetzelfde als 'Ideal' hier in Nederland :)
0 Vind ik leuk's
Oké, bedankt voor de antwoorden ;).
Nu weet ik wat me achter een week te doen staat :).
0 Vind ik leuk's
domingos1983:
dit klopt toch Domme Belg die ik ben 62.5 + 67.5 = 130 -50 = 80 -17.5=62.5+35= 97.5! lol :)

Nee jullie Belgen zijn niet dom. Tenminste ik zie ze nooit :)! Maar mocht er iets niet kloppen qua berekening dan zou het ook nog zo kunnen zijn dat bwin een foutje maakt en het later bijwerkt. Gebeurt zo af en toe. Succes en welkom!
0 Vind ik leuk's
Als ik geld op paypal wil storten moet dat account dan verified zijn ?
Dit is het laatste wat ik nog wil weten :P.
Want ik zou graag via overschrijving doen en niet mijn credidcard koppelen aan paypal :).
0 Vind ik leuk's
geldt deze actie nu nog??
Als ik nu 25 stort krijg ik er dan 50 bij??
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
Deze actie geldt nog. Kijk even naar de voorwaarden. 25 storten krijg je id 50 bij. Naam kan je doorgeven mailen wij volgende week maandag de nieuwe namen naar bwin.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.