Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe is tipbet? zijn ze betrouwbaar?
0 Vind ik leuk's
5eu om het zelf uit te proberen ;)
0 Vind ik leuk's
Ik heb van die 5 euro maar een freebetje gemaakt. Pantic, verdediger van Eibar, moet op bezoek bij Rayo Vallecano maar even een balletje binnen koppen. Odd van 21 haha
0 Vind ik leuk's
Gratis €25,- speeltegoed bij Toto na een weddenschap!

Beste Toto-speler,

De afgelopen weken hadden we tot jullie en onze ergernis last van technische storingen op onze website en apps. Onze oprechte excuses hiervoor.

Als pleister op de wond geven we tot € 25 aan speltegoed weg bij je volgende online voorspelling!

Hoe gaat het in z’n werk?
• Doe een voorspelling op toto.nl, m.toto.nl of de apps
• Vul code BONUS in het actiecodeveld in bij je weddenschap
• En het door jouw ingezette bedrag krijg je als speltegoed van ons terug tot een maximum van € 25!

Let op: het maximale te ontvangen bedrag aan speltegoed is dus € 25. De actiecode is per account éénmalig te gebruiken en is geldig t/m 31 maart 2016.

Nogmaals excuses en veel spelplezier!
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Indien verloren gelijk weer op te nemen? Rollover?
0 Vind ik leuk's
boostie:
Indien verloren gelijk weer op te nemen? Rollover?

Wanneer je een bet post op www.toto.nl met de code BONUS, krijg je direct deze inzet weer terug op je account.

(nog nooit eerder zoiets gezien maar wel een fijne :P)
0 Vind ik leuk's
Zo te zien een erg goede deal! geen rollover maak ik hieruit op:
https://www.toto.nl/actievoorwaarden/compensatieactie.pdf
0 Vind ik leuk's
Heb maar even m'n logingegevens opgezocht (al 3 jaar niet meer ingelogd op toto). Maar actie werkt ook hier gewoon. (y) Bedankt voor het doorgeven.
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Heb maar even m'n logingegevens opgezocht (al 3 jaar niet meer ingelogd op toto). Maar actie werkt ook hier gewoon. (y) Bedankt voor het doorgeven.

Geen probleem! (y)
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
sjabab:
Zo te zien een erg goede deal! geen rollover maak ik hieruit op:
https://www.toto.nl/actievoorwaarden/compensatieactie.pdf

Uit punt 7 maak ik op dat je het speltegoed - het bonusbedrag van dat je van Toto krijgt - niet kunt laten uitbetalen. Dan is het dus eigenlijk een freebet en kun je de eventuele winst daarvan wel terugstorten. Neemt niet weg dat het nog steeds een prima actie is! Bedankt voor het melden! (y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.