Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tomtom:
Geldt de aanbieding van Bet777 ook voor Nederlanders? Aangezien de link doorverwijst naar een Belgische site.

Ik heb als Nederlander al gebruik van gemaakt. Ik ga nu gebruik maken van de 2e risicoloze weddenschap van €100,- maar toen ik de eerste keer had verloren kreeg ik het netjes terug en kon ik het weer opnemen.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Ik weet niet of dit een persoonlijke aanbieding is of niet maar ik kreeg net deze mail. Leuke actie voor komend weekend. De actie stond geladen in mijn account.

Plaats dit weekend drie gratis weddenschappen t.w.v. €55 op een sport naar keuze. Jouw gratis weddenschappen claimen is heel simpel:

- Stort €30
- Ontvang twee gratis weddenschappen t.w.v. €10 en €20
- Ontvang één €25 gratis weddenschap voor mobiel
- Kies zelf de odds en zorg ervoor dat je het blauwe hokje op jouw coupon aanvinkt om jouw gratis weddenschap te plaatsen.

Edit:

Ontvang dit weekend drie gratis weddenschappen t.w.v. €55 totaal voor een sport naar keuze. Claim jouw gratis weddenschappen door €30 te storten. Geniet nog meer van een weekend vol sport met drie gratis weddenschappen.

* De gratis weddenschappen zijn exclusief voor de ontvanger van dit bericht. Ze zijn te claimen tot 4 maart 23:59.
* Je dient €30 of meer te storten om jouw gratis weddenschappen van €10, €20 en €25 te ontvangen. De gratis weddenschappen zijn beschikbaar zodra je één storting van €30 of meer hebt gedaan.
* De €25 gratis weddenschap is alleen mobiel beschikbaar, de andere gratis weddenschappen zijn inzetbaar op alle apparaten.
* De gratis weddenschappen zijn voor alle odds beschikbaar, pre-match en live. Je dient het blauwe hokje op jouw wedcoupon aan te vinken om jouw gratis weddenschap te plaatsen.
* Als je jouw gratis weddenschap wint, wordt de nettowinst uitbetaald op jouw account als bonusgeld. Deze bonus dient binnen 60 dagen één keer te worden ingezet op odds van 1.50 of hoger.
* Betsson behoudt zich het recht voor om deze campagne te allen tijde en zonder opgaaf van reden te wijzigen of te beëindigen.
* De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Wie weet hoe het zit met de bonussen van de verschillende Bookies.
Je moet het altijd wel een paar keer rond spelen, maar win je dan die oorspronkelijke bonus of ook echt het bedrag dat het is geworden na het rondspelen (dus veel hoger)?
0 Vind ik leuk's
als het zo is dat je m 5 keer moet rondspelen tegen een verplichte minimale odd van 2,00 is het dus 3200 euro geworden...krijg je dan 3200 of de oorspronkelijke 100
0 Vind ik leuk's
jochenmillion:
als het zo is dat je m 5 keer moet rondspelen tegen een verplichte minimale odd van 2,00 is het dus 3200 euro geworden...krijg je dan 3200 of de oorspronkelijke 100

Hangt helemaal af van de bookmaker en de voorwaarden. Elke bookmaker heeft zijn eigen voorwaarden en vaak hanteert een bookmaker ook nog per actie verschillende voorwaarden.

Als je wat meer informatie geeft (actie, bookmaker) dan kunnen we je beter helpen. (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet biedt nu deze bet aan:

Champions leagie 2015-2016 : Barcelona to win the Trophy @ 4,50

odd lijkt mij veel te hoog?
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Waar heb je deze bet gevonden ?
0 Vind ik leuk's
thierryz1:
Barcelona to win the Trophy @ 4,50

Voor die odd moeten ze wel 4 keer winnen, ik denk dat als je je stake per wedstrijd op Barca zet en dan steeds de winst erbij, je er meer aan over houdt..
0 Vind ik leuk's
Actie voor nieuwe Belgische Ladbrokes klanten.

http://i65.tinypic.com/2re3xxw.jpg">

Linkje en voorwaarden
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
robbie63:
thierryz1:
Barcelona to win the Trophy @ 4,50

Voor die odd moeten ze wel 4 keer winnen, ik denk dat als je je stake per wedstrijd op Barca zet en dan steeds de winst erbij, je er meer aan over houdt..

Als ze de beker willen winnen hoeven ze niet iedere wedstrijd te winnen, zo kunnen ze uit tegen arsenal verliezen en het thuis goed maken..
4.5 is wel degelijk value als we ervan uitgaan dat de markt op betfair met 1.4 miljoen vrij gebalanceerd is en op 3.35 staat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.