Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lauwiee:
Bigbetworld biedt een 100% deposit bonus tot 100 eu aan voor Nederlandse spelers, met rondspeelvoorwaarden van 3x (deposit- + bonusbedrag) https://www.bigbetworld.com/en/promotions/big-bet-bonus

Iemand hier bekend met deze bookmaker, zijn ze betrouwbaar?

Ik heb wel gespeeld, maar mn bonus niet kunnen rondspelen dus geen ervaring met cashen. De bookie gaf me wel een goede indruk.
0 Vind ik leuk's
lauwiee:
Bigbetworld biedt een 100% deposit bonus tot 100 eu aan voor Nederlandse spelers, met rondspeelvoorwaarden van 3x (deposit- + bonusbedrag) https://www.bigbetworld.com/en/promotions/big-bet-bonus

Iemand hier bekend met deze bookmaker, zijn ze betrouwbaar?

Ik heb hem rond kunnen spelen en kunnen cashen.
Dat ging allemaal vrij vlot.
Erna werd mijn account echter direct gesloten zonder opgaaf van redenen.
Daarom hou ik er een beetje een rare nasmaak aan over...
0 Vind ik leuk's
Ik heb hem ook rond gespeeld en uitgecashed. Het opvragen van de bonus was even lastig (je moet blijkbaar eerst contact opnemen met de chat). Daarna ging alles heel soepel. Makkelijke rondspeelvoorwaarde en alles stond binnen 12 uur op mijn skrill account. Om 00.42 aangevraagd, zelf om 10.42 documenten opgestuurd en om 12.00 had ik het geld (zo snel was toch wel even schrikken).

Overall kwamen ze goed op mij over. Maar heb niet meer verder gespeeld na het behalen van de bonusvoorwaarden

0 Vind ik leuk's
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen (y) Heb zojuist ook maar een account aangemaakt en gebruik gemaakt van de bonusaanbieding.
0 Vind ik leuk's
100% Stortingsbonus bij BetFirst tot maximaal €20,-
(Stort €20,- en krijg €20,- extra).

Code: B20F

De storting en het bonusbedrag moeten 2 keer worden ingezet tegen een minimale quotering van 1.50 op eender welk evenement, voordat het bedrag kan worden uitbetaald.

Link: http://betfirst.dhnet.be/promotions/bonus20/

Let op, actie is nog maar 1 dag en 13 uur geldig op dit moment!

Vergeet niet om dit cadeautje snel uit te pakken! :)
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
dionysiou:

De storting en het bonusbedrag moeten 2 keer worden ingezet tegen een minimale quotering van 1.50 op eender welk evenement, voordat het bedrag kan worden uitbetaald.

"Je hebt een code ingevoerd die ongeldig of vervallen is"

Helaas hier werkt deze niet
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
dionysiou:

"Je hebt een code ingevoerd die ongeldig of vervallen is"

Helaas hier werkt deze niet

Dan ben ik bang dat deze accountgebonden is, excuses. Dat had ik niet verwacht. Normaal staat er bij dat alleen ontvangers van de e-mail gebruik kunnen maken van de actie maar dat zag ik niet staan.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Geen idee waarom hij wel of niet werkt ik heb geen mail ontvangen zag "m gisteren in de chat langs komen bij mij werkte de code wel.

Was gisteren avond.
0 Vind ik leuk's
Bij mij is het net ook gelukt. Zal wel accountgebonden zijn dan.
0 Vind ik leuk's
Unibet heeft vandaag de laatste dag actie van de paaskalender en je kunt vandaag tussen 19:00 en 23:00 een €5,00 risk-free-bet bij je bonussen vinden die je in hetzelfde tijdsbestek moet inzetten. Rondspeelvoorwaarden zijn nog niet bekend maar waarschijnlijk hoef je het bonusbedrag (bij een verlies van je bet natuurlijk) maar 1x rond te spelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.