Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jordy_11:
kreeg zonet een mail voor een 100% stortingsbonus van 10€ op Bwin. nu ik weet niet of deze bonus voor idereen geld maar bij deze dit is de bonuscode:
FA205BE10EUR , bij mij werkt hij in ieder geval
code kan je wel invullen maar 10€ extra ontvang je niet. kreeg zonet een mail voor een 100% stortingsbonus van 10€ op Bwin. nu ik weet niet of deze bonus voor idereen geld maar bij deze dit is de bonuscode:
FA205BE10EUR , bij mij werkt hij in ieder geval
Na contact klantendienst blijkt dat je voor deze bonus geselecteerd dient te moeten zijn...
wist ik niet,kon het maar delen met jullie he.ze hebben trouwens op npg een giftbonus van 10€ als je op roland garros speelt ( mobiele weddenschap wel)
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
Unibet heeft een 20% bonus: elke 50 ingezet op Roland Garos is een freebet van 10 voor het WK
Ik vind dit een leuke WK-aanbieding van 888 http://www.888sport.com/online-sports-betting-promotions/Goalsmeanmore.htm
(voor de recreatie-better zoals ik) Elk doelpunt van het door jou gekozen team levert een freebet van 5 euro op..
(voor de recreatie-better zoals ik) Elk doelpunt van het door jou gekozen team levert een freebet van 5 euro op..
Goed bezig mannen! Ga zo door (y) (y) (y) :)
NED - GHA: voorspel een Goalscorer en win tot €1.000 extra. ComeOn!
Weet jij wie er gaat scoren tijdens Nederland - Ghana? Is het Jeremain Lens of toch Robin Van Persie? Plaats een single pre-match Goalscorer weddenschap en als je wint, dan pak je een deel van de gegarandeerde €1.000 prijzenpot. Omdat de prijzenpot exclusief voor Nederlandse spelers is kan jouw aandeel flink oplopen!
Hier lees je de voorwaarden en hoe je jouw cash claimt.
Succes en...Come On Oranje!
Gr. Jesper - ComeOn
Weet jij wie er gaat scoren tijdens Nederland - Ghana? Is het Jeremain Lens of toch Robin Van Persie? Plaats een single pre-match Goalscorer weddenschap en als je wint, dan pak je een deel van de gegarandeerde €1.000 prijzenpot. Omdat de prijzenpot exclusief voor Nederlandse spelers is kan jouw aandeel flink oplopen!
Hier lees je de voorwaarden en hoe je jouw cash claimt.
Succes en...Come On Oranje!
Gr. Jesper - ComeOn
robbie63:
Ik vind dit een leuke WK-aanbieding van 888 https://www.voetbalwedden.net/clubs/frankrijk/frankrijk-6723' target='_blank' rel='follow'>Frankrijk gaan.
Ik vind dit een leuke WK-aanbieding van 888 https://www.voetbalwedden.net/clubs/frankrijk/frankrijk-6723' target='_blank' rel='follow'>Frankrijk gaan.
Wat dachten jullie van argentinie in zo n poule en met zulke spitsen.... ;-)