Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jordy_11:
Belgische spelers toegelaten op Mybet?
Belgische spelers toegelaten op Mybet?
Die staan niet op de zwarte lijst van de gamingcommissie jordy.http://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_nl/gamingcommission/news/news_0001.html
De white list heb ik daar niet gevonden.
Ik zag onlangs een programma over gokken op TV1 bij 'voor hetzelfde geld' ,daar gaan ze op bezoek bij iemand van de spelcommissie en je ziet zelfs een interview met iemand van Unibet :p
http://www.een.be/programmas/voor-hetzelfde-geld
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Er is nu een actie bij bwin waarbij je kunt wedden op brazilie-kroatie en belgie-algerije voor maximum 50€. Bij winst krijg je de winst bij verlies of gelijkspel krijg je een freebet ter waarde van 50€.
Kan iemand mij bevestigen of dit klopt en wat zijn de voorwaarden van die freebet?
mvg
Kan iemand mij bevestigen of dit klopt en wat zijn de voorwaarden van die freebet?
mvg
Eerste klopt, vereiste is dat je die als single speelt op 1 dus. België niet voorbij zien komen
en eenmaal die freebet ontvangen wat zijn de voorwaarden daarvan dan? Belgie-Algerij stond er ook tussen
watteyne:
en eenmaal die freebet ontvangen wat zijn de voorwaarden daarvan dan? Belgie-Algerij stond er ook tussen
Als ik niet mis ben, speel je best op een overwinning van Brazilie en in het andere geval op Belgie ,want dan krijg je je geld in de vorm van een freebet terug.
Lees:
Wij betalen verloren enkelvoudige weddenschappen terug die geplaatst zijn op de overwinning van Brazilië/Belgie.
Voorwaarden als je de weddenschap plaatst:
Alleen enkelvoudige weddenschappen tellen mee bij deze actie.
Weddenschappen die geplaatst worden met een FreeBet tellen niet mee bij deze actie.Wat bedoelen ze hiermee eigenlijk?
Weddenschappen die geplaatst zijn via onze live wedden portal tellen niet mee voor deze actie.
En verder stond:
Alle terugbetalingen (tot wel € 50) en extra winsten (maximale geldige inzet is € 50) zijn in de vorm van een FreeBet.
Per weddenschap wordt één FreeBet uitgegeven.
Als meer dan één FreeBet per speler wordt uitgegeven, dan vormen ze in de wacht gezet en wordt de volgende FreeBet pas actief als de voorgaande is gebruikt of verlopen.
FreeBets worden binnen 24 tot 48 uur bijgeschreven op uw account.
FreeBets verlopen 7 dagen nadat ze zijn bijgeschreven op uw account.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
BETATHOME 50% bonus tot 200eu met code CUP14
4 juni Oefeninterlands: €2.500 cash prijzenpot bij ComeOn!
Win een Combi en pak jouw deel van de €2.500 prijzenpot! Om mee te doen, zorg ervoor dat je combi hieraan voldoet:
- Min. inzet van €10
- Min. 2 selecties
- Een min. quotering van 5.00
- Bestaat uit selecties van de oefeninterlands van vandaag 4 juni ("Friendly Internationals").
Meer info hier.
Succes!
Gr. Jesper - ComeOn!
Win een Combi en pak jouw deel van de €2.500 prijzenpot! Om mee te doen, zorg ervoor dat je combi hieraan voldoet:
- Min. inzet van €10
- Min. 2 selecties
- Bestaat uit selecties van de oefeninterlands van vandaag 4 juni ("Friendly Internationals").
Meer info hier.
Succes!
Gr. Jesper - ComeOn!
jessie-who:
- Min. inzet van €10
- Min. 2 selecties
Meer info hier.
Succes!
Gr. Jesper - ComeOn!
- Min. inzet van €10
- Min. 2 selecties
Meer info hier.
Succes!
Gr. Jesper - ComeOn!
telt de wedstrijd Argentinie Trinidad ook mee?
jessie-who:
- Min. inzet van €10
- Min. 2 selecties
Meer info hier.
Succes!
Gr. Jesper - ComeOn!
- Min. inzet van €10
- Min. 2 selecties
Meer info hier.
Succes!
Gr. Jesper - ComeOn!
daar trap ik niet in ;-)