Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste Steven,
Zaterdagavond gaan R. Madrid en Atletico de strijd met elkaar aan in de finale van de Champions League. Thibault Courtois is bezig aan zijn derde seizoen bij Atletico en won tot nu toe La Liga, de Copa del Rey, de europa league en de Super Cup. Daar kan nu ook de Champions League bijkomen!

Tot de finale organiseert Unibet elke dag een leuke promotie! Kijk snel van welke promotie je vandaag kan genieten! Je kan onder meer risicoloze weddenschappen, gratis spins en mooie prijzen winnen.

Op de dag van de finale staat er een speciale verrassing klaar!

Neem snel een kijkje en ontdek waar je vandaag van kan genieten!

Veel plezier!
0 Vind ik leuk's
Inderdaad :) Vandaag max € 5 risicoloze weddenschap op tennis :) Odd moet boven de 1.40 liggen dus is goed te doen :)
0 Vind ik leuk's
Zet in op de WK Winnaar en verdubbel je inzet!

Por por.. Hierbij even een herinnering dat wanneer jij de WK Winnaar van komende maand juist voorspelt, wij bij ComeOn! je belonen met een dubbele winstuitbetaling! Extra vakantiegeld dus :) Het enige wat je hoeft te doen: een "World Cup 2014 winner" weddenschap plaatsen. Is je voorspelling correct, dan verdubbelen we dus de winst tot €50!

Voorspel de WK Winnaar dus bij ComeOn!

Gr. Jesper- ComeOn!
0 Vind ik leuk's
Net een mail ontvangen van Napoleon Games, deze nacht zouden er werken aan de site zijn waardoor de site vanaf 2.30 offline gaat om dan in de loop van de voormiddag opnieuw online te komen. Napoleon Games belooft iets " Napoleon Games zit nooit verlegen om een stunt. Ook deze keer pakken we groots uit! Wat we precies gaan doen blijft nog even geheim maar het loont alvast de moeite." AFWACHTEN DUS
0 Vind ik leuk's
Speelde net de Champions League Countdown actie van Unibet. Je moest 10 euro spelen op het slot Football Star om kans te maken op een gesigneerde voetbalschoen van Ronaldo, win ik daar 100 euro mee. Haha

http://s29.postimg.org/r335amrxz/Naamloos.png">
0 Vind ik leuk's
€5.000 prijzenpot op de Champions League finale bij ComeOn!

Dat Madrid wint, dat is zeker :p Maar hoeveel doelpunten gaan er vallen denk jij? Bij ComeOn! staat er nu een €5.000 (cash) prijzenpot klaar voor iedereen die een juiste "Number of Goals" weddenschap plaatst.

Om te kwalificeren:
- Plaats een pre-match bet "Number Of Goals" weddenschap op de CL finale Madrid - Madrid.
- Zet min. €25 in
- Wint jouw bet, dan pak je de winst + jouw aandeel van de €5.000 cash prijzenpot!

Goed weekend iedereen en succes bij de CL Finale!

Gr. Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's
weet iemand hoe vaak je het geld van de 50€ welkomstbonus bij napoleongames.be moet rondspelen?
0 Vind ik leuk's
jaro030:
weet iemand hoe vaak je het geld van de 50€ welkomstbonus bij napoleongames.be moet rondspelen?

40 keer. Alles wat je boven de 50 wint kan je direct uitcashen
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Verwachten jullie voor het WK nog leuke bonussen bij de bookmakers, zoals bijvoorbeeld een 100% bonus..(tot €100)?
Voorheen kreeg ik die nog wel eens van Bwin of Unibet maar dat is nu alweer een behoorlijke tijd geleden!
Die flut bonussen van €10 cashback hoeven van mij niet zo!
0 Vind ik leuk's
Blabla
jordi85:
Verwachten jullie voor het WK nog leuke bonussen bij de bookmakers, zoals bijvoorbeeld een 100% bonus..(tot €100)?
Voorheen kreeg ik die nog wel eens van Bwin of Unibet maar dat is nu alweer een behoorlijke tijd geleden!
Die flut bonussen van €10 cashback hoeven van mij niet zo!

Jij klinkt best wel ondankbaar :-|
0 Vind ik leuk's
X X X

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.