Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Geen behoefte als t een of ander onmogelijke taak is...
BWIN: EUR10SPORTSZ. 10 euro storten, bonus 100%
Bedankt, Cesc (y)
€5 wedden op het Eurovisie Songfestival ZONDER RISICO bij ComeOn!
Zouden Waylon en Ilse DeLange ein-de-lijk eens de Nederlandse eer op een Eurovisie Songfestival kunnen redden? Waarom niet een wedje leggen! Bij ComeOn! bieden we verschillende "special bets" aan en zo ook op het Eurovisie Songfestival. Om het extra leuk te maken mag je nu €5 zonder risiko inzetten: verliest je bet dan krijg je je geld als cash terug!
Een aantal suggesties...
Nederland als winnaar @67,00
Nederland in de top 4 @15,00
Nederland in de top 10 @2,30
Ja kan uiteraard ook op andere landen inzetten, maar volgens één of andere Deense krant is Nederland de grote favoriet dus reken uit je winst ;-)!
Maak gebruik van deze actie en wed nu op het Eurovisie Songfestival.
Als introductie geeft circus.be je 5 euro om het wedden op virtuele wedstrijden te proberen.
https://www.circus.be/nl/sport-virtueel
Zojuist 5 euro ingezet op een quotering van 1.61, welke ik won. Er staat nu €8,05 in mijn account.
Deze kan ik - als ik wil - meteen opnemen, win-win dus!
Dit is echter wel 21+
Excuus, daar had ik niet aan gedacht!
Op circus.be heb je sinds kort de mogelijkheid om te wedden op virtuele wedstrijden (tennis, voetbal, paardensport en windhonden).
Als introductie geeft circus.be je 5 euro om het wedden op virtuele wedstrijden te proberen.
https://www.circus.be/nl/sport-virtueel
Zojuist 5 euro ingezet op een quotering van 1.61, welke ik won. Er staat nu €8,05 in mijn account.
Deze kan ik - als ik wil - meteen opnemen, win-win dus!
Is dit voor bestaande klanten?