Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Je was al gewaarschuwd als je de revieuws had gelezen over betfirst en bet777. Beide zijn een drama en naaien je eerder dan dat ze je helpen!
Je was al gewaarschuwd als je de revieuws had gelezen over betfirst en bet777. Beide zijn een drama en naaien je eerder dan dat ze je helpen!
Is hier sprake van een nieuw beleid of staat het in hun T&C, dat is de vraag. Ik ga ook wel eens de mist in omdat ik de T&C van een bookmaker niet lees(b.v betfirst acc 2 wedstrijden juist en dan acc helemaal void omdat derde wedstrijd uitvalt) of bij de klantenservice navraag.
Je kut slechts van bedrog/waardeloze site spreken indien men het beleid steeds wisselt naar gelang de uitkomst. Jouw/Uw/Onze logica telt niet altijd.
Verschillende bookmakers, verschillende regelingen, goed lezen.
Dank je. Goed advies.
Zou je me de T&C van Bet777 kunnen sturen van vorige week ?
He, de site heeft weer kuren.
Goed advies, dank je wel, henniem.
Kun je me de T&C van Bet777 van vorige week even sturen (caantjes@hotmail.com).
Dank je,
"Doelpuntenmaker
Voorspel of een speler de eerste/laatste/ieder moment goal zal scoren tijdens de wedstrijd. Eigen goals tellen niet mee voor afhandelingsdoeleinden. Als een eigen goal zich voordoet, zal de volgende of vorige goal in beschouwing worden genomen (indien er een plaatsvindt). Indien er enkel eigen goals worden gescoord tijdens de wedstrijd, wordt het beschouwd als een Geen doelpuntenmaker resultaat voor afhandelingsdoeleinden.
Voor Live Wedden telt dat, als er een eigen goal gescoord is, de volgende gewone goal beschouwd zal worden voor de verrekening.
Weddenschappen die geplaatst zijn op spelers die niet aan de wedstrijd deelnemen, zijn ongeldig. Voor Eerste Doelpuntenmaker, worden weddenschappen ongeldig verklaard op spelers die als vervangers op het veld komen na het eerste doelpunt is al gescoord.
Als een wedstrijd wordt afgelast nadat de eerste goal reeds werd gemaakt, blijven alle winnende weddenschappen op Eerste Doelpuntenmaker en op Ieder moment Doelpuntenmaker staan, terwijl alle andere Doelpuntenmaker weddenschappen ongeldig zijn.
Als een wedstrijd afgelast wordt, dan vervallen alle weddenschappen."
Ik lees hier dat indien een speler invalt wel aan de wedstrijd deelneemt en indien de score nog 0-0 is de weddenschap geldig is. Indien er al gescoord is, is de bet void.
Er zijn vast bookmakers waarbij deze regel anders is. Ik heb bovenstaande overigens ook 3 x moeten lezen voordat ik zag wat deze regel betekent. Invallen betekent volgens deze T&C deelnemen. Eerste goalscorer is dus een slechte bet bij bet777, een speler kan ook in de 89e minuut invallen en bij 0-0 stand is je kans wel erg miniem. Ik zou zelf ook nooit wedden op seizoenstopscorers o.i.d. vanwege mogelijke blessures van je keuze.
Cercle Brugge-Beerschot 100%boost weddenschap.
Hoe werkt het?
- Schrijf je in voor de promotie.
- Wed live op Cercle Brugge - Beerschot Wilrijk(minimale odds 1.40).
- Afhankelijk van je inzet ontvang jij een 100% profit boost ticket voor jouw volgende live weddenschap:
Totale inzet live weddenschappen:
Maximale inzet Profit Boost:
€5 - €19.99=
€5
€20 - €49.99=
€10
€50 of meer=
€20
Die =stond by my niet in de voorwaarden.ik ben dan even in de chat gedoken om uitleg.
Dus als je live tussen de 5€en 19.99€ live inzet kryg je maandagavond 19u 5€ om in te zetten op een live weddenschap en verdubbelen ze jouw winst.
Is dat duidelyk? :wink::sweat_smile::heart_eyes::sunglasses:
welke site ? @boempatat
Unibet
Voor de Belgen onder ons, en andere liefhebbers van goede odds.
Betfirst heeft thuisoverwinningen van Eupen, Kortrijk en Anderlecht voor een totale odd van 9.5. Voor mij een max van 25.
Dat is zeker 50 procent meer dan je elders kunt krijgen. Gratis geld dus :heart_eyes: :heart_eyes:
Onder de Lucky Boost.
@boempatat
Waar zie jij deze promotie op de site? Ik zie hem niet staan.