Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ook BetFirst combi wel goed,

PSG, Napoli en Atletico voor 4.65 waar Atletico de risico factor is, op totaal 50% premium.

Ik heb een max van 25.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Betfirst, Frankrijk, Portugal en Brazil, allemaal 1.5 potjes voor 5.4 - max 25

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Leuke betjes Caantjes, goed bezig! Krijg je meldingen over deze speciale weddenschap in de mail ofzo?

1 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.
Op vr. 23 mrt. 2018, 09:50 schreef GraafTel:

Leuke betjes Caantjes, goed bezig! Krijg je meldingen over deze speciale weddenschap in de mail ofzo?

Nee, bet zelfs dagelijks, onderdeel van de routine - alhoewel ik ook wel wat mails krijgt - GL

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Betfirst weer, Engeland, Frankrijk en Spanje voor in totaal 9 odd.

Engeland thuis tegen Italie

Frankrijk uit in Rusland

Spanje thuis tegen Argentinie

Je weet het nooit met dit soort vriendschappelijke wedstrijden, maar ze zijn alledrie favoriet.

Zelfs als ze je alledire 50 procent geeft is het nog een goeie deal.

Succes to us.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ze weten wel wat ze kiezen vorige keer frankrijk 2-0 voorsprong weg en nu in 87e minuut gelijkmaker. Wat een frustratie

0 Vind ik leuk's
Op di. 27 mrt. 2018, 23:04 schreef Iaquinta1984:

Ze weten wel wat ze kiezen vorige keer frankrijk 2-0 voorsprong weg en nu in 87e minuut gelijkmaker. Wat een frustratie

Je heb het over Italie, ja, dat is wel een beetje shitty -- we waren er bijna !!

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op wo. 28 mrt. 2018, 03:16 schreef caantjes:
Op di. 27 mrt. 2018, 23:04 schreef Iaquinta1984:

Je heb het over Italie, ja, dat is wel een beetje shitty -- we waren er bijna !!

Soms wel echt een ridicule "lucky boost" bij Betfirst, voor dit weekend PSG-Monaco:

PSG wint en beide scoren in de lucky boost aan 2.1, bij de gewone weddenschappen staat die aan 2.25 :sweat_smile:

En bij andere bookies krijg je er 2.45 oid voor

2 Vind ik leuk's

Hey

Ik ben een nieuwe speler in de markt van sportwedden (in België)

Zou er iemand een overzicht toevallig hebben van waar je een welkomstbonus kan krijgen zonder dat je geld moet storten? Dus waar een inschrijving voldoende is?

Bij de meesten moet je namelijk eerst een storting doen ...

Tot dusver vond ik enkel dat je bij Meridianbet helemaal gratis € 5 krijgt om mee te wedden ...

0 Vind ik leuk's

dit soort kadootjes zijn er ongeveer niet, en terecht

gewoon storten, en betten

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.