Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

ik heb deze code via mijn email ontvangen, maar het was me niet duidelijk of dit persoonlijk was.

1 Vind ik leuk's

Messi, Christiano en Lewandoski to score voor 3.6 op BetFirst....... mag je niet missen :-):grinning: :grinning:

Bericht gewijzigd door caantjes op za 24 feb. 2018, 06:52
1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Bij TOTO kun je een reis winnen bij deelname van de groene stoel. Ook krijg je een 5 euro freebet.

https://groenestoelen.toto.nl/

Ik weet het dat het de TOTO is maar ach 5 euro gratis is mooi meegenomen.

Bericht gewijzigd door Support op ma 26 feb. 2018, 12:15
2 Vind ik leuk's

Heeft iemand weleens een combi van lucky boost gespeeld op betfirst waarvan er 1 wedstrijd void werd? Dit was gisteren bij mij namelijk het geval bij (Man u, juve, PSG) Bij mij werd de hele bet een void, ik vroeg me alleen af of dit ook het geval zou zijn als 1 van de andere wedstrijden fout was gegaan. Ben ook al in de live chat geweest, maar hier konden ze me er niks over zeggen.

Eva

I cannot check that, the bookmaker handles the bets

pjotr97

Okay, who should i ask then?

Eva

The bookmaker, but they cannot be contacted

pjotr97

Huhh why is that?

Eva

2:04 pm

Thats how they work

Ik zou dus de bookmaker moeten vragen, maar die kan je niet bereiken blijkbaar.

1 Vind ik leuk's

Heeft iemand weleens een combi van lucky boost gespeeld op Betfirst waarvan er 1 wedstrijd void werd? Dit was gisteren bij mij namelijk het geval bij (Man u, juve, PSG) Bij mij werd de hele bet een void, ik vroeg me alleen af of dit ook het geval zou zijn als 1 van de andere wedstrijden fout was gegaan. Ben ook al in de live chat geweest, maar hier konden ze me er niks over zeggen.

Oh interessant. Vanochtend stond deze nog open. Ik zou denken tot ze wachten tot de wedstrijd wel wordt gespeeld. Weet je dat toevallig ?

Ik kan ook wel navraag doen.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

@pbekkum dan hadden ze je inzet gehouden, had het al eens voor met een void en een onjuiste, volgens mij spreekt die eva van betfirst trouwens nederlands

1 Vind ik leuk's
Op ma. 26 feb. 2018, 14:22 schreef pbekkum:

Heeft iemand weleens een combi van lucky boost gespeeld op betfirst waarvan er 1 wedstrijd void werd? Dit was gisteren bij mij namelijk het geval bij (Man u, juve, PSG) Bij mij werd de hele bet een void, ik vroeg me alleen af of dit ook het geval zou zijn als 1 van de andere wedstrijden fout was gegaan. Ben ook al in de live chat geweest, maar hier konden ze me er niks over zeggen.

Haha, wat is dat dan voor actie van Betfirst? Makkelijk verdienen zo - of in elk geval niet uit hoeven te keren. Bij een normale combo wordt voor zover ik weet bij elke bookie dan die ene wedstrijd uit de combo gehaald en dan uitbetaald. Aangezien ze midweeks toevallig ook al voor de beker tegen elkaar moeten zal het namelijk wel ff duren voor de wedstrijd wordt ingehaald. Maar dan zou Betfirst op z'n minst de combo zonder boost uit moeten betalen en eigenlijk zelfs de boost voor de overige wedstrijden wel hanteren.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 26 feb. 2018, 14:59 schreef caantjes:

Heeft iemand weleens een combi van lucky boost gespeeld op Betfirst waarvan er 1 wedstrijd void werd? Dit was gisteren bij mij namelijk het geval bij (Man u, juve, PSG) Bij mij werd de hele bet een void, ik vroeg me alleen af of dit ook het geval zou zijn als 1 van de andere wedstrijden fout was gegaan. Ben ook al in de live chat geweest, maar hier konden ze me er niks over zeggen.

Oh interessant. Vanochtend stond deze nog open. Ik zou denken tot ze wachten tot de wedstrijd wel wordt gespeeld. Weet je dat toevallig ?

Ik kan ook wel navraag doen.

Dit lijkt mij inderdaad ook zo netjes, maar helaas. Mij werd verteld dat ze de bet alleen open houden als de wedstrijd alsnog binnen 1 dag word ingehaald

1 Vind ik leuk's

Het onbevredigende antwoord dat ik krijg.

Mijn ervaring met Betfirst support heeft geen goed trackrecord.

Hartelijk dank voor het contacteren van betFIRST.

Lucky boots werkt helaas net iets anders. En indien een wedstrijd wordt afgelast dan wordt het void.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Oppassen met die Lucky Boosts als je er een paar wint wordt je direct gelimiteerd.

Ik kan nu per boost nog maar 1.- euro in zetten. Schiet niet op natuurlijk.

Dit was het enige wat Betfirst nog aantrekkelijk maakte om af en toe te gebruiken.

De normale odds zijn vaak slecht en de klantenservice is ronduit waardeloos.

Als ze het antwoord niet weten of je stelt "lastige" vragen flikkeren ze gewoon de chat dicht.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.