Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Come On Sports : Bonus aangeboden en teruggetrokken.

Goedenavond leden,
Toen ik vanmiddag op mijn Come On account keek werd mij een no deposit bonus aangeboden. (zoals deze wel vaker wordt aangeboden door bookmakers, zeker als leden langere tijd niet gespeeld hebben)
Zoals verwacht accepteerde ik de bonus en jawel, ik had 10 euro op mijn account om mee te spelen. Na het plaatsen van een weddenschap stond dit er na afloop bij:
Bet ID 71786612
Purchase Date 14/12/2013 13:21
Odds 2.93
Stake 8
Gain 15.44
Status Won
Maar 10 minuten voor de wedstrijd van Chelsea wil ik Torres to score spelen. Het winstbedrag staat echter niet op mijn account. De live chat was niet beschikbaar en hierdoor liep ik 23 x 1.80 odd mis, toch jammer.. Maargoed, na de wedstrijd wel contact te hebben gehad komen ze met het volgende verhaal: '' De bonus is aangeboden maar dit was een technische error, hierdoor is de bonus geblokkeerd en het geld van het account gehaald ''
Ik ben erg nieuwschierig hoe jullie tegen deze actie aan kijken, ik ben er namelijk goed sjaga om en vind dat je dit als bookmaker simpelweg niet kunt maken...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 14-12-2013 17:08 Bookmakers
in 14-12-2013 17:08 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

heb nog steeds niet de 5 euro die beloofd hadden en heb ze gemaild ook daar hoor ik niks van blijf maar gewoon bij bwin en unibet en toto .nl
(n)
0 Vind ik leuk's
Ik heb die vijf euro wel gehad, maar duurde wel lang voordat ik een smsje kreeg. Deed ik het nog een keer, kreeg ik twee keer een sms. Het werkt wel. Misschien kun je het nog een keer proberen?
0 Vind ik leuk's
ik wacht wel gewoon af
0 Vind ik leuk's
Vanavond iemand gesproken op live chat bij comeon.. nog steeds niet gelukt. Ze zou me bellen maar niks gehoord.. en het nummer is gewoon correct. Wat is dit voor vaag gedoe.. allemaal om zo'n stom telefoonnummer. Heb er een hard hoofd in dat het gaat lukken om mijn geld te krijgen, maar mij zien ze er sowieso niet meer terug.. :-(
0 Vind ik leuk's
mootje1509:
Come on kan het wel n computerfout noemen maar ook een computerfout is uiteindelijk een menselijke fout!
Daarnaast zegt come on dat t n dure fout zou zijn geweest als tienduizend mensen gratis 10 euro zouden krijgen...
Je kan t ook ANDERS zien; Come on heeft duizenden gewonnen euro s gewoon gecancelled...van verschillende KLANTEN!
Come on had dit anders kunnen en moeten oplossen...niet alleen hun eigen hachje redden maar vooral aan de KLANTEN denken!
de klant maakt of breekt de bookie ! Nu hoor en lees je veel negatieve dingen over come on...jammer want ik was best tevreden over come on, totdat ook mijn gewonnen geld werd gecancelled...Als je geen goed gevoel meer hebt bij n bookie moet je wegwezen
want t gaat tenslotte om geld!

Hey Mootje1509,
Zoals ik eerder aangaf begrijp ik de teleurstelling goed, wel wil ik nogmaals erop wijzen dat onze klanten aan wie we deze actie hebben gemaild wel gewoon van de bonus en de winst gebruik hebben kunnen maken. Helaas vonden veel andere klanten de bonus ook in hun account terwijl dit niet de bedoeling was, echter was dit nog geen "gewonnen geld" dat gecancelled werd maar bonusgeld dat middels een foutieve bonus gewonnen was. We komen natuurlijk NOOIT aan het geld van klanten. De 5 gratis spins die we alle klanten die gebruik hadden gemaakt van de foutieve bonus was een snelle reactie puur uit de gedachte van een snel teken van goede wil.
pleun2011:
Overigens moet ik nog maar 5 euro inzetten om het bedrag op mijn account vrij te spelen.. dat is dan weer het voordeel van een kleine depost. Vrees alleen dat er weer gezeur gaat ontstaan mij withdrawal.. opsturen van documenten, verifieren van telefoonnummer etc.. maar ja, we zien het wel.. als het lukt om mijn geld te krijgen zal ik eens kijken of ik er ooit nog kom.

pleun2011:
Kan best dat ze behulpzaam zijn maar dan moet er wel iemand beschikbaar zijn om je vraag te beantwoorden. Documenten opsturen vind ik niet zo'n probleem, maar dat gedoe met dat telefoonnummer is irritant.. het nummer klopt, landencode klopt, maar geen sms gekregen.. en als er dan staat 'neem contact op met de klantenservice' doe ik dat braaf en komt er geen reactie. Heb ooit bij William Hill ook vreselijk gedoe gehad om eindelijk eens een withdrawal te kunnen doen.. sindsdien gaat het daar vlekkeloos. Maar om gedoe te voorkomen kan je toch beter bij bookies als Bwin en Unibet spelen.

Hey Pleun2011,
Wat betreft verificatie bij een uitbetaling: dat is aardig standaard bij serieuze bookmakers aangezien dit nou eenmaal de regels zijn, geldt natuurlijk slechts voor de 1e uitbetaling. De SMS verificatie van 06-nummers is inderdaad erg irritant, we hebben hier direct werk van gemaakt riching de aanbieder en dit probleem zou nu opgelost moeten zijn. De Nederlandse chat en email service zijn de laatste dagen van Dec afwezig geweest ivm vakantie, de Engelse chat die in dergelijke gevallen als alternatief wordt geboden was gewoon beschikbaar. Je Nederlandse email moet ondertussen toch ook zeker beantwoord zijn?
0 Vind ik leuk's
Wat zijn de voorwaarden voor de 300 bonus + 5 gratis mbt het rondspelen? En neem aan dat het 100% bonus is toch..
0 Vind ik leuk's
Heeft er iemand interesse in een Ideal - Moneybookers ruil? Dan kan ik ook voor de nieuwe 100% (300euro) deposit gaan? of is dit uberhaupt niet mogelijk?
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Wat zijn de voorwaarden voor de 300 bonus + 5 gratis mbt het rondspelen? En neem aan dat het 100% bonus is toch..

Inderdaad 100%, de bonusvoorwaarden zijn voor zowel de stortingsbonus als de €5 gratis 5x inzetten met min. odds van 1,70.
0 Vind ik leuk's
Kan je niks tegen doen ik had keer combi bet x8 bijna en omdat 1 wedstreid volgens hun de Odd te hoog was in 76e minuut werdt hij geannuleerd omdat de ods niet klopte had alle wedstreiden goed kreeg alleen mijn geld terug dit was bij bwin en zodoende speel ik nooit van mijn leven meer bwin want als je er achteraan gaat krijg je een antwoordt en daar moet je het mee doen de bookmakers kunnen doen en laten wat ze willen in mijn ogen en jy hebt het maar te apcepteren ik zou persoonlijk de acount sluiten en lkr bij een ander gaan spelen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.