Come On Sports : Bonus aangeboden en teruggetrokken.
Goedenavond leden,
Toen ik vanmiddag op mijn Come On account keek werd mij een no deposit bonus aangeboden. (zoals deze wel vaker wordt aangeboden door bookmakers, zeker als leden langere tijd niet gespeeld hebben)
Zoals verwacht accepteerde ik de bonus en jawel, ik had 10 euro op mijn account om mee te spelen. Na het plaatsen van een weddenschap stond dit er na afloop bij:
Bet ID 71786612
Purchase Date 14/12/2013 13:21
Odds 2.93
Stake 8
Gain 15.44
Status Won
Maar 10 minuten voor de wedstrijd van Chelsea wil ik Torres to score spelen. Het winstbedrag staat echter niet op mijn account. De live chat was niet beschikbaar en hierdoor liep ik 23 x 1.80 odd mis, toch jammer.. Maargoed, na de wedstrijd wel contact te hebben gehad komen ze met het volgende verhaal: '' De bonus is aangeboden maar dit was een technische error, hierdoor is de bonus geblokkeerd en het geld van het account gehaald ''
Ik ben erg nieuwschierig hoe jullie tegen deze actie aan kijken, ik ben er namelijk goed sjaga om en vind dat je dit als bookmaker simpelweg niet kunt maken...
Toen ik vanmiddag op mijn Come On account keek werd mij een no deposit bonus aangeboden. (zoals deze wel vaker wordt aangeboden door bookmakers, zeker als leden langere tijd niet gespeeld hebben)
Zoals verwacht accepteerde ik de bonus en jawel, ik had 10 euro op mijn account om mee te spelen. Na het plaatsen van een weddenschap stond dit er na afloop bij:
Bet ID 71786612
Purchase Date 14/12/2013 13:21
Odds 2.93
Stake 8
Gain 15.44
Status Won
Maar 10 minuten voor de wedstrijd van Chelsea wil ik Torres to score spelen. Het winstbedrag staat echter niet op mijn account. De live chat was niet beschikbaar en hierdoor liep ik 23 x 1.80 odd mis, toch jammer.. Maargoed, na de wedstrijd wel contact te hebben gehad komen ze met het volgende verhaal: '' De bonus is aangeboden maar dit was een technische error, hierdoor is de bonus geblokkeerd en het geld van het account gehaald ''
Ik ben erg nieuwschierig hoe jullie tegen deze actie aan kijken, ik ben er namelijk goed sjaga om en vind dat je dit als bookmaker simpelweg niet kunt maken...
in 14-12-2013 17:08 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb ook een vraag m.b.t. Come On.. vanavond voor het eerst een bet geplaatst daar en gewonnen. 10tje stake en 75 gewonnen. Omdat ik een tientje had ingezet komt er een bonus bij van 10 euro. Nou zit ik eigenlijk niet op die bonus te wachten, ik wil gewoon een withdrawal doen. Maar dat schijnt niet te kunnen.. je kan wel de bonus weigeren maar dan wordt het bedrag dat nu op mijn account staat gehalveerd.. sorry maar dat is toch een beetje raar? Ik wilde alleen maar een bet plaatsen en als ik als ik die zou winnen gewoon cashen.
Verder is het telefoonnummer dat in mijn account staat correct maar als ik op de knop druk om een verificatiecode te krijgen komt er geen sms.. paar keer geprobeerd en nu wordt aangegeven dat ik met de klantenservice contact op moet nemen.
Dit is dus precies de reden dat ik normaal altijd speel bij de bekendere bookmakers.. altijd gezeur. :-(
Verder is het telefoonnummer dat in mijn account staat correct maar als ik op de knop druk om een verificatiecode te krijgen komt er geen sms.. paar keer geprobeerd en nu wordt aangegeven dat ik met de klantenservice contact op moet nemen.
Dit is dus precies de reden dat ik normaal altijd speel bij de bekendere bookmakers.. altijd gezeur. :-(
Ik blijf nu van comeon af nu ik deze berichten lees ;-)
Zit er op die bonus van 305euro een tijdslimiet? 5 keer rondspelen op min 1,70 als ik het goed begrijp?
michel-yg:
Zit er op die bonus van 305euro een tijdslimiet? 5 keer rondspelen op min 1,70 als ik het goed begrijp?
Klopt ja.. en de tijdslimiet is 6 maanden.
Meestal speel ik bij Unibet of William Hill. Gisteren wilde ik iets inzetten op een Marokkaanse wedstrijd.. die werd niet aangeboden door Unibet en door William Hill geskipt. Heb ooit een account aangemaakt bij ComeOn dus toen dacht ik.. laat ik daar eens kijken. Heb denk ik een bonus geaccepteerd of zoiets.. Als ik een bonus had gewild had ik wel 100e gestort i.p.v. een tientje. En dat ze het bedrag op je account halveren als je nu wil uitcashen is eigenlijk gewoon diefstal..
Come on kan het wel n computerfout noemen maar ook een computerfout is uiteindelijk een menselijke fout!
Daarnaast zegt come on dat t n dure fout zou zijn geweest als tienduizend mensen gratis 10 euro zouden krijgen...
Je kan t ook ANDERS zien; Come on heeft duizenden gewonnen euro s gewoon gecancelled...van verschillende KLANTEN!
Come on had dit anders kunnen en moeten oplossen...niet alleen hun eigen hachje redden maar vooral aan de KLANTEN denken!
de klant maakt of breekt de bookie ! Nu hoor en lees je veel negatieve dingen over come on...jammer want ik was best tevreden over come on, totdat ook mijn gewonnen geld werd gecancelled...Als je geen goed gevoel meer hebt bij n bookie moet je wegwezen
want t gaat tenslotte om geld!
Daarnaast zegt come on dat t n dure fout zou zijn geweest als tienduizend mensen gratis 10 euro zouden krijgen...
Je kan t ook ANDERS zien; Come on heeft duizenden gewonnen euro s gewoon gecancelled...van verschillende KLANTEN!
Come on had dit anders kunnen en moeten oplossen...niet alleen hun eigen hachje redden maar vooral aan de KLANTEN denken!
de klant maakt of breekt de bookie ! Nu hoor en lees je veel negatieve dingen over come on...jammer want ik was best tevreden over come on, totdat ook mijn gewonnen geld werd gecancelled...Als je geen goed gevoel meer hebt bij n bookie moet je wegwezen
mootje1509:
Come on kan het wel n computerfout noemen maar ook een computerfout is uiteindelijk een menselijke fout!
Klopt wat je zegt.. als ik geen goed gevoel heb bij een bookie ben ik altijd meteen weg.. en het akkefietje waar dit topic over gaat hebben ze niet echt klantvriendelijk opgelost. Als duidelijk zou zijn dat die 10 euro bonus een fout was zou ik er nog begrip voor kunnen hebben, maar ik ben van mening dat als je als klant 10 euro op je account krijgt als bonus je ervan uit mag gaan dat het klopt.. andere bookies doen het namelijk ook wel eens.
Overigens moet ik nog maar 5 euro inzetten om het bedrag op mijn account vrij te spelen.. dat is dan weer het voordeel van een kleine depost. Vrees alleen dat er weer gezeur gaat ontstaan mij withdrawal.. opsturen van documenten, verifieren van telefoonnummer etc.. maar ja, we zien het wel.. als het lukt om mijn geld te krijgen zal ik eens kijken of ik er ooit nog kom.
Pff wat een irritante kut bookie is dat ComeOn.. eerst dat domme gedoe met telefoonnummer verifiëren.. geen code gekregen.. en live chat is al hele dag offline.. mail beantwoorden doen ze ook niet.. wat is dat voor een service :-(
Ik heb niks anders dan goede woordenvoor comeon. Ik zat ook nie in deze actie dat scheelt. Maar laatst hadden ze een mail waarin stond zet 20in op quote 2.0 krijg 10gratis klik hier voor de voorwaarden. Erop geklikt en daar stond 10euro inzet ipv 20. Heb ze op t foutje geattendeerd en gewoon met 10euro inzet mijn 10euro gekregen. Uitbetalen ging snel al zijn het wel aardig wat papieren die je moet aanleveren. Maargoed de wet is er ook wat strenger in geworden dus daar moet ik me maar aan aanpassen. Ik vind ze iig altijd heel behulpzaam.
Kan best dat ze behulpzaam zijn maar dan moet er wel iemand beschikbaar zijn om je vraag te beantwoorden. Documenten opsturen vind ik niet zo'n probleem, maar dat gedoe met dat telefoonnummer is irritant.. het nummer klopt, landencode klopt, maar geen sms gekregen.. en als er dan staat 'neem contact op met de klantenservice' doe ik dat braaf en komt er geen reactie. Heb ooit bij William Hill ook vreselijk gedoe gehad om eindelijk eens een withdrawal te kunnen doen.. sindsdien gaat het daar vlekkeloos. Maar om gedoe te voorkomen kan je toch beter bij bookies als Bwin en Unibet spelen.
Dit van de livechat is mij iig meedegedeeld dat de kerstdrukte niet te behappen valt voor ze. Dus nieuwe jaar zullen ze weer alles in orde maken gok ik. Maargoed alles natuurlijk uit mijn eigen perspectief. Zou ik 75winnen en alles ingetrokken zou worden dan word ik gek. Haal die 10er dan lekker af en zet die 65om in een 3x rondspeel bonus o.i.d.