Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin bonus 50+100

Ik las laatst een artikel dat Bwin nu een bonus geeft wanneer je 50 euro stort krijg je 100 euro bonus.
Hier zitten wel enkele voorwaarden aanvast! Ik snap die voorwaarden niet helemaal en vraag daarom ook aan iemand die dit kan uitleggen??
Bedankt alvast!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpsvmike in 20-02-2011 12:49 Bookmakers
in 20-02-2011 12:49 Bookmakers
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goeie tip alleen is dacht ik vandaag de laatste van de 10 dagen, er zit geen primera bij me in de buurt en ik zit de hele dag op school...
0 Vind ik leuk's
thai1992:
haha bij mij staat de teller op 289 euro binnen 24 uur na een storting van 50 euro.

Netjes hoor :-)
ecclesiastes:
Door enige complicaties met mijn bank/rekening kan ik niet binnen de 10 dagen limiet een bedrag storten en loop daardoor me bonus mis. Jammer genoeg had ik te gehaast een account bij bwin gemaakt.
Mijn vraag is daarom: als ik mijn account sluit en na een week ofzo er weer 1 aanmaak zou ik dan wel weer aanspraak maken op de bonus? Zijn er andere mogelijkheden :p ?

Hou er rekening mee dat je niet zomaar een nieuwe account kunt openen. Het kan wel, Bwin houdt hier alleen niet zo van. Je moet altijd, als je wilt uitbetalen, je account verifiëren met een paspoort/id kaart. Hou hier dus rekening mee.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het is zo dat ik nog niks met me account gedaan heb, geen geld gestort en dus ook niet gegokt. Bovendiend kreeg ik een bonus van 50 te zien ipv 100 terwijl ik toch echt mijzelf via deze site had aangemeld.
0 Vind ik leuk's
ecclesiastes:
Het is zo dat ik nog niks met me account gedaan heb, geen geld gestort en dus ook niet gegokt. Bovendiend kreeg ik een bonus van 50 te zien ipv 100 terwijl ik toch echt mijzelf via deze site had aangemeld.

Dat kan inderdaad kloppen als je je ooit via ons hebt aangemeld via de standaard actie. Vanaf vorige maand hebben we de nieuwe actie met Bwin die alleen voor onze website geldt. Kortom, iedereen die zich via ons aanmeld krijgt 2x zoveel bonus als dan wanneer je direct naar Bwin.com gaat. Leuk heh :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nee ik had het een week geleden gedaan maar goed, inderdaad goeie actie. Ik heb me account daar voor onbeperkte tijd gesloten, kon nergens kiezen voor complete verwijdering. Dan maar op een ander IP adres daar gokken. Overigens ben ik (als nieuw lid) erg te spreken over deze site, de leden en alles eromheen (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.