Bwin bonus 50+100
Ik las laatst een artikel dat Bwin nu een bonus geeft wanneer je 50 euro stort krijg je 100 euro bonus.
Hier zitten wel enkele voorwaarden aanvast! Ik snap die voorwaarden niet helemaal en vraag daarom ook aan iemand die dit kan uitleggen??
Bedankt alvast!
Hier zitten wel enkele voorwaarden aanvast! Ik snap die voorwaarden niet helemaal en vraag daarom ook aan iemand die dit kan uitleggen??
Bedankt alvast!
in 20-02-2011 12:49 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nee je krijgt een 100% bonus tot 50 euro.
50euro storten betekend dus 100 euro op je acount.
50euro storten betekend dus 100 euro op je acount.
Ik zie op hun banner wel degelijk staan: 200% bonus, tot maximaal 100 euro...
Bij de voorwaarden zie ik niets bijzonders staan trouwens, alleen dat je binnen 10 dagen je eerste storting moet doen.
Bij de voorwaarden zie ik niets bijzonders staan trouwens, alleen dat je binnen 10 dagen je eerste storting moet doen.
Never bet the Devil your head ...
Ik stortte 15 euro, en had er toen 45 opstaan, dus je krijgt wel degelijk 100%! ;-)
kieft8:
EDIT: 200%!!!!!!!! sorry foutje
EDIT: 200%!!!!!!!! sorry foutje
Welke voorwaarde zitten er aan vast met die bonus?
laat fftjes weten!
thx mate
Against modern Football
jaa 200%
Beetje jammer dat ik een maandje geleden 50 euro heb gestort ...
zal je wel niets meer aan kunnen doen
Beetje jammer dat ik een maandje geleden 50 euro heb gestort ...
zal je wel niets meer aan kunnen doen
@PSVMike
Wat wil je precies weten over de voorwaarden?
@raremax
Ja, hier kunnen we helaas niets meer aan doen. We zijn bezig om ook een extra stortingsbonus te regelen voor alle gebruikers die via ons een account bij Bwin hebben aangemaakt. Dit is alleen nog niet definitief maar we zijn er mee bezig. Wanneer we meer weten hoor je dit van ons.
@DeRest
Het is inderdaad zo dat je via voetbalwedden.net een bonus krijgt van 200% tot een maximum van 100 euro. Dus: als je via ons een Bwin account aanmaakt en je stort 50 euro dan krijg je 100 euro extra (200%) en staat er 150 euro op je account. De 100 euro bonus moet je eerst vrijspelen om te kunnen uitbetalen.
Wat wil je precies weten over de voorwaarden?
@raremax
Ja, hier kunnen we helaas niets meer aan doen. We zijn bezig om ook een extra stortingsbonus te regelen voor alle gebruikers die via ons een account bij Bwin hebben aangemaakt. Dit is alleen nog niet definitief maar we zijn er mee bezig. Wanneer we meer weten hoor je dit van ons.
@DeRest
Het is inderdaad zo dat je via voetbalwedden.net een bonus krijgt van 200% tot een maximum van 100 euro. Dus: als je via ons een Bwin account aanmaakt en je stort 50 euro dan krijg je 100 euro extra (200%) en staat er 150 euro op je account. De 100 euro bonus moet je eerst vrijspelen om te kunnen uitbetalen.
Hakuna Matatttta.
@ vw-crew: Maar moet je dan gewoon op die link klikken hier bovenaan, en dan even registreren en dan via bwin geld storten?
aratel:
@ vw-crew: Maar moet je dan gewoon op die link klikken hier bovenaan, en dan even registreren en dan via bwin geld storten?
Die link van bwin op voetbalwedden is geldig voor de bonus dus mocht je nog geen bwin account hebben dan heb je mazzel want krijg je de bonus :)
Toto Sigarenboer
Ja, gewoon via deze site op de link van Bwin klikken, dan een acc. aanmaken en dan hoef je alleen nog maar geld te stortten. :)