Bwin annuleert weddenschap, wat een oplichters
Ik heb gisteren een combi en single weddenschap gedaan. Hierbij had ik bij livewedden op een wedstrijd gezet die in de combi zat, maar waar ik dus ook los op had gezet. Het betrof de wedstrijd Novo hamburgo-canoas (Brazilie).
In de 60e minuut stond het 4-0 waardoor ik een combi en single inzette op any other score (dus 5 voor novo). In de 87e min penalty en 5-0. Vervolgens geld gehad en uitbetaald. Vandaag 3x gestort, maar pas bij de 3de x stond er geld op mijn account. Na melding gemaakt te hebben bij bwin blijkt dat ze de weddenschap voor wat voor reden dan ook gecancelled hebben en het gewonnen geld hebben ingehouden van mijn 2 stortingen.
Zonder berichtgeving en zomaar een weddenschap gecancelled? Heel vreemd. Eigenlijk ook duidelijk oplichting.
Edit forummod: Leesbaarheid vergroot.
Vandaag een 5 euro freebet ingezet op Juventus 3-0 cs en ronaldo 1ste goal @101. Deze weddenschap heeft de hele dag open gestaan. Een half uur na de wedstrijden was afgelopen, was mijn bet in een keer gecanceld door een 'obvious pricing error'
Zo obvious is dat niet als je de cs en fgs pakt, en ze hadden ook kunnen uitbetalen tegen corrected odds
Odd voor 3-0 was 12 en zal niet veel hoger liggen als je Ronaldo to score first erbij pakt. Dus lijkt mij logische void.
Vandaag een 5 euro freebet ingezet op Juventus 3-0 cs en ronaldo 1ste goal @101. Deze weddenschap heeft de hele dag open gestaan. Nadat de wedstrijden was afgelopen, was mijn bet in een keer gecanceld door een 'obvious pricing error'
De normale gang van zaken is dat ze je berichten op het moment dat ze de bet cancelen omdat ze een fout hebben gemaakt. Dat moet dan voor de wedstrijd gebeuren. Dat heb ik wel meegemaakt bij andere bookies. Ook frustrerend, zeker als de odd slechts marginaal verkeerd is, bijv 20-25 in dit geval.
BWin raad ik om andere redenen ook niet aan.
De kansspel commissie kun je berichten, maar daar verwacht ik ook weinig van.
Als deze bet fout was geweest hadden ze hem waarschijnlijk gewoon dood leuk gevoid
Ik deed begin seizoen mee aan actie van Bwin dat wanneer mijn topscoorder scoord van premier league( had op kane ingezet) krijg ik bij elke goal freebet van 2 euro. Bij 2 goals in een wedstrijd 4 euro.Won daarvoor een aantal keer met de freebet in een combi ( 2 keer ofzo wat zelden gebeurd/lukt) en werd gelimiteerd tot 2 euro waardoor ik mijn 4 euro niet meer kon inzetten.Vroeg of ze me konden verhogen omdat ik met die actie mee deed maar dat deden ze niet en kwamen met een regel op de proppen dat dit volgens eigen spelregels dus allemaal kan.
Ik deed begin seizoen mee aan actie van Bwin dat wanneer mijn topscoorder scoord van premier league( had op kane ingezet) krijg ik bij elke goal freebet van 2 euro. Bij 2 goals in een wedstrijd 4 euro.Won daarvoor een aantal keer met de freebet in een combi ( 2 keer ofzo wat zelden gebeurd/lukt) en werd gelimiteerd tot 2 euro waardoor ik mijn 4 euro niet meer kon inzetten.Vroeg of ze me konden verhogen omdat ik met die actie mee deed maar dat deden ze niet en kwamen met een regel op de proppen dat dit volgens eigen spelregels dus allemaal kan.
Ik ook. Met topscoorder Belgie.
Max 0.95.
oftewel zeg maar nul.
Ik speelde er verder wel elke week.