Bwin annuleert weddenschap, wat een oplichters
Ik heb gisteren een combi en single weddenschap gedaan. Hierbij had ik bij livewedden op een wedstrijd gezet die in de combi zat, maar waar ik dus ook los op had gezet. Het betrof de wedstrijd Novo hamburgo-canoas (Brazilie).
In de 60e minuut stond het 4-0 waardoor ik een combi en single inzette op any other score (dus 5 voor novo). In de 87e min penalty en 5-0. Vervolgens geld gehad en uitbetaald. Vandaag 3x gestort, maar pas bij de 3de x stond er geld op mijn account. Na melding gemaakt te hebben bij bwin blijkt dat ze de weddenschap voor wat voor reden dan ook gecancelled hebben en het gewonnen geld hebben ingehouden van mijn 2 stortingen.
Zonder berichtgeving en zomaar een weddenschap gecancelled? Heel vreemd. Eigenlijk ook duidelijk oplichting.
Edit forummod: Leesbaarheid vergroot.
Heb je [b]mogelijk[b] een dubbele account of frauduleus gespeeld?
Een reden voor het sluiten van mijn account heb ik niet gekregen.
Enkel een mail met een uittreksel uit het reglement dat men ten allen tijde een account kan blokkeren.
Frauduleus ben ik niet geweest, wat ook blijkt uit het feit dat ik nu mijn bankgegevens moet doorgeven zodat ze openstaande tegoed kunnen storten.
Bwin heeft dus gewoon beslist account af te sluiten, wel bagger want ze hebben een super live-betting afdeling :-(
Nu alles doorsturen en hopen dat uitbetaling vlot verloopt zeker.
Iemand hier een idee welke bookie toegankelijk in België ook een heel uitgebreid live-betting afdeling heeft. Bij Unibet ben ik trouwens als fervent speler.
(...)
Waarom je moet eerst je volledige storting hebben ingezet voordat je mag uitbetalen.
Om witwassen tegen te gaan. Voor zover ik weet moet je bij elke bookmaker je storting eerst minimaal 1 keer rondgespeeld hebben voordat je tot uitbetaling over kunt gaan.
Goede reclame hier voor Bwin haha. Als ik die verhalen zo lees is het idd hufterig wat ze uitspoken.
Mmm... ze zijn de laatste tijd niet echt klantvriendelijk bezig. Het begon minder te worden na de overname door Party Gaming (van Party Poker). Ik hoop dat ze in NL weer de lijn omhoog gaan inzetten na legalisering komend jaar. We zullen zien. Blijf je klachten én verhalen hier ook posten, we laten ze graag aan Bwin zien als feedback.
Ook al problemen mee gehad. Ik speel een combo van 3 wedstrijden, en wat blijkt later als ik bij mijn weddenschappen kijk? Staan daar drie singles van elk het bedrag van die combo. Ik was dus 3x zoveel geld kwijt (dus bvb een combo had ik gezet van 10 euro, maar bij mijn weddenschappen stonden 3x een single van 10 euro). Ik heb hiervoor om uitleg gevraagd maar hun neus bloedt natuurlijk..
Eerlijk gezegd denk ik hier dat je zelf en klein foutje hebt gemaakt.... is mij ook eens overkomen en... fouten maken is menselijk.