Misschien wel handig als mensen hier hun bevindingen plaatsen over deze bookmaker omdat de chat vol staat met vragen en opmerkingen
Bookie Review: Betcity
Misschien wel handig als mensen hier hun bevindingen plaatsen over deze bookmaker omdat de chat vol staat met vragen en opmerkingen
in 4-10-2021 05:41 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Aangemeld bij Betcity was wel een paar uur zoet omdat de site Zaterdag overbelast was.
Daarna met storten IDeal tot Zondagochtend moeten wachten voor dat het geld handmatig goedgekeurd was.
Voor de rest een prima site wat wel een nadeel is dat je steeds opnieuw moet inloggen.
Pijnacker83 (04-10-2021 05:41) Citatie verwijderen
Hoi poole document id kan niet acepteren betcity waroom?
Werkt slecht, zeker op mobiel, erg langzaam. Mijn registratie en verificatie was wel allemaal in 1x gelukt.
Wel dramatisch irritant dat je om de zoveel tijd automatisch wordt uitgelogd, maar ik weet niet of dit door Betcity komt of dat dit komt door de nieuwe wetgeving.
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
Ik vermoed omdat er een limiet(zelf in te stellen) is op het aantal uur dat je op de site zit. Ze willen voorkomen dat de passieve minuten meetellen, want dat betekent minder actieve minuten voordat je je limiet hebt bereikt. Verder eens : super irritant en dit zou ook instelbaar moeten zijn.
Loen (04-10-2021 08:24) Citatie verwijderen Ik vermoed omdat er een limiet(zelf in te stellen) is op het aantal uur dat je op de site zit. Ze willen voorkomen dat de passieve minuten meetellen, want dat betekent minder actieve minuten voordat je je limiet hebt bereikt. Verder eens : super irritant en dit zou ook instelbaar moeten zijn.
Dat zal best maar ik heb mijn uren limiet per dag op 23 uur gezet, dus compleet overbodige functie om mensen uit te loggen haha
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
leuk account aangemaakt maar voordat je door de site heen kunt om te kijken hoe het is moet je gelijk een geld storten
Fth
klopt fatih, hebben ze expres gedaan.
als iemand een uitbetaling het gedaan bij betcity, vertel aub jouw bevindingen, hoe lang duurde het?
Geen aanbod 3. Liga Duitsland, jammer, valt wel tegen.
Ik liep in het begin vast op het registreren, met het uploaden van mijn ID gaf die aan dat het documentnummer niet goed leesbaar was. Terwijl het een HD Kwaliteit vol gefocust op mijn ID kaart was. Het was gescand met de scanner en niet een foto, dus ook geen belichting. Meerdere malen dezelfde upload geprobeerd en bleef dezelfde foutmelding krijgen. Normaal heb ik geen problemen als ik dezelfde ID foto upload en een automatisch systeem controleert dit. Uiteindelijk een foto gemaakt via mijn telefoon, de id kaart kwaliteit was slechter maar kwam er toen wel gek genoeg er doorheen. Buiten dit ging het registreren/verifiëren vrijwel direct.
De bonus die je o.a. kan kiezen is 20 euro storten en je krijgt een 20 euro freebet. Alternatieve keuze was om Ajax - Utrecht (Ajax winst) voor notering 5 te pakken met maixmaal 5 inzet als bonus. Hier heb ik gelukkig (gezien de uitslag) niet voor gekozen. De alternatieve bonus is nu Nederland - Letland (NL Winst notering 3 met maximaal 10 inzet). Maar een 20 freebet is prima voor mij.
Ik kon alleen voor de eerste stortingsbonus met IDEAL storten en geen andere keuze. Nu ik de eerste storting heb ik gedaan zie ik wel een credit card mogelijkheid (mastercard/visa), mogelijk dat mijn Skrill kaart gaat werken (is Mastercard), maar nog niet getest omdat ik mijn eerste storing al via IDEAL heb gedaan.
De site zelf is overzichtelijk, ik schrok wel in het begin toen ik tennis zag staan waar ik veel op wed. Je kon alleen kiezen voor winst/verlies, ook bij ATP wedstrijden. Gelukkig zag ik een dag later dat ze wel over/unders en meer wedtypes hebben toegevoegd bij ATP/WTA en ook live challengers. Dus ze zijn aan het uitbreiden. De weddenschappen worden wel snel goedgekeurd.
De site heeft een cash out mogelijkheid op weddenschappen, vermoedelijk net als unibet niet bij alle wedstrijden maar de optie heb ik al gezien.
De eerste twee dagen heb ik veel last gehad dat je na een paar minuten al van de site uitgelogd wordt.
Dit lijkt voor nu beter te gaan.
Nog geen ervaring gehad met de klantenservice en uitbetalen.
Bericht gewijzigd door thunder op ma 4 okt. 2021, 14:45