Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie Review: Betcity

Misschien wel handig als mensen hier hun bevindingen plaatsen over deze bookmaker omdat de chat vol staat met vragen en opmerkingen

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpijnacker83 in 4-10-2021 05:41 Bookmakers
in 4-10-2021 05:41 Bookmakers
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

hallo thunder, wat zijn de regels bij betcity ( qua opgaves bij tennis) bij unibet was dit altijd, als 1 set is afgerond, blijft de weddenschap staan. hun volgens in veel opzichten unibet, dus ik denk het daar ook, weet niet zeker.

bij unibet was het altijd, als 1 set is afgerond, daarna geeft de een speler op, de speler die opgegeven heeft, die heeft verloren

0 Vind ik leuk's

Tot nu toe redelijk positief. Aanmelden ging bij mij vrij soepel. Dat snel uitloggen is inderdaad wel vervelend. Hoop dat ze daar iets mee kunnen doen.

Uitbetalen ging ook goed. Aangevraagd op zondagavond (je hebt dan nog de keuze in je account om de uitbetaling te annuleren zodat je weer kan spelen). In de middag maandag goedgekeurd en paar uur later stond het op mijn rekening.

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Betcity heeft prima odds voor een bookmaker. Kan uiteraard niet op tegen een Exchange. Storten ging vrij simpel met iDeal. Helaas geen mogelijkheid voor e-wallets. Daarnaast moest een bet handmatig geaccepteerd worden voor "slechts" een bet van €350,- op tennis. Uitbetaling staat overigens binnen 24 uur op je rekening.

Al met al een prima bookmaker voor fun en met low stakes.

0 Vind ik leuk's

@tkunst, ben je meteen gelimiteerd na die bet van 350 te hebben gewonnen?

0 Vind ik leuk's
  • Tkunst (04-10-2021 16:05) Citatie verwijderen

Betcity heeft prima odds voor een bookmaker. Kan uiteraard niet op tegen een Exchange. Storten ging vrij simpel met iDeal. Helaas geen mogelijkheid voor e-wallets. Daarnaast moest een bet handmatig geaccepteerd worden voor "slechts" een bet van €350,- op tennis. Uitbetaling staat overigens binnen 24 uur op je rekening.

Al met al een prima bookmaker voor fun en met low stakes.

Zijn gewoon slechte odds, zelfs die van toto zijn een stuk beter

1 Vind ik leuk's

@danny-kaniz nee nog niet maar verwacht dat ze dit wel vrij snel doen.

@loen toto heeft helemaal waardeloze odds. Vaak als het 50/50 is hebben zij 1.85 beide wat neerkomt op 15% marge dat is bizar. Zelfde tennis wedstrijd was bij betcity 1.90 beide (wat overigens ook laag is).

0 Vind ik leuk's

Moet zeggen dat ik so far (los van het aanmelden) betcity best oke vindt. Live chat zat ik zo in. Ik word niet uitgelogt zoals de meeste (geen idee waarom) gewonnen bets snel op Bankroll. Dus los van de nieuwe regelgeving ben ik best tevreden. Denk zelfs dat bookies als bet365 tegen gaan vallen omdat ze gewoon aan de nieuwe Nederlandse regelgeving moeten houden. Denk dat voor velen Bet365 daardoor ook gewoon tegen gaat vallen

0 Vind ik leuk's

Tennis volg ik niet, maar voor voetbal liggen ze over het algemeen een stuk hoger bij Toto. Stond toevallig nog een stukje over in sportnieuws:

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/bookmakers-onderzoek-heeft-betcity-of-toto-betere-odds-voor-ajax-psv-en-feyenoord/

Het actuele aanbod is gering voor beide (betcity niks buiten Europa), dus kan even geen voorbeelden noemen.

1 Vind ik leuk's

Tja, betcity is op dit moment gewoon bagger natuurlijk zonder twijfel. De kinderziektes rondom registreren en automatisch uitloggen kijk ik even doorheen en zal snel verholpen worden. Uiteraard minder goede odds dan exchange, maar ook onvergelijkbaar met de betere bookies. Die dus nu allemaal niet meer beschikbaar zijn...

Geen lekkere welkomstbonus, matige odds (ook zeker minder dan andere bookies), geen odds boosts, geen combo boosts. Dingen die voor mij het belangrijkste zijn. Nee, mag hopen dat er meer bookies bijkomen. Dit gaat hem zeker niet worden helaas tenzij ze hier wat aan gaan veranderen.

Bericht gewijzigd door gnagnamel op ma 4 okt. 2021, 18:18
0 Vind ik leuk's

Aanbod ver uit het slechtste van de 3 tot nu toe. Uitbetaling gedaan en binnen halve dag was het geld binnen. Maar verder zie ik weinig positiefs tot nu toe bij BetCity

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.