Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie of the month: betFIRST!

Bookie of the month: betFIRST!

(Actie geldig voor Belgische leden)

Net als afgelopen maand zet Voetbalwedden.net weer een nieuwe bookmaker in het zonnetje. Ditmaal is betFIRST onze bookmaker van de maand! De hele maand oktober kun jij onder andere een exclusieve welkomst- én stortingsbonus pakken. Daarnaast organiseren we unieke acties met deze bookmaker. Houd dit topic in de gaten om niks te missen!

Ben je nog niet bekend met betFIRST? Lees dan eerst onze review en check direct waarom jij bij deze bookmaker moet gaan spelen!

Check hier de review van betFIRST

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Exclusieve bookmaker van de maand bonussen

1. Nog geen account bij betFIRST?

Profiteer eerst van deze welkomstbonus (exclusief voor leden van Voetbalwedden) en doe vervolgens gratis mee aan onderstaande unieke acties!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unieke bookmaker van de maand acties

Naast bovenstaande bonussen profiteer je deze maand van unieke acties in samenwerking met deze bookmaker. We trappen af met een heerlijke subleague waarbij jij een free bet van betFIRST kunt winnen. De prijzenpot is enorm > betFIRST deelt namelijk ?600 aan free bets uit!

Zo doe je mee:

1. Zorg dat je een account hebt bij Voetbalwedden.net & betFIRST
  2. Plaats 5 weddenschappen bij betFIRST in oktober
  3. Doe via deze link mee aan onze subleague
  4. Ga naar deze link om aan te geven dat je meedoet om de prijzenpot bij betFIRST!

Daarnaast kun je kans maken op één van de vijf(!) Bol.com waardebonnen t.w.v. ?100 als jij voor 1 november een ervaring* over deze bookmaker achterlaat. Plaats via deze link jouw ervaring voor betFIRST

*Je dingt automatisch mee voor de prijs als je in het verleden al een ervaring over deze bookmaker hebt geplaatst

Wil je niks missen van de bookmaker van de maand acties? Houd je mailbox en dit topic in de gaten om niks te missen!

(Inschrijven voor de nieuwsbrief doe je via je profiel > instellingen > mijn nieuwsbriefvoorkeuren)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-10-2019 13:06 Bookmakers
in 1-10-2019 13:06 Bookmakers
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Betalen ze inmiddels weer uit naar Skrill?!?

3 Vind ik leuk's
Op di. nov.. 2019, 19:26 schreef WallieA:

Betalen ze inmiddels weer uit naar Skrill?!?

Het is werkelijk een schande dat een bookmaker al 3 maanden een technische storing heeft en dat niemand geld naar skrill of neteller kan terugstorten!

3 Vind ik leuk's

Aangezien betfirst precies dezelfde problemen ervaart als Bet777 wil ik graag met jullie delen wat ik zojuist heb gemaild naar bet777. Ik sprak vandaag een vrouw van de chat van bet777 ivm een uitbetaling die ik nu na te lang wachten, toch maar heb besloten uit te betalen naar mijn bank. Dan maar belasting betalen. Ik deed mijn klacht eerder aan de telefoon en die vrouw zei dat ik het op de mail moest zetten en dat zij het door zou sturen dus zo gezegd zo gedaan. Ik zal jullie op de hoogte houden mocht ik informatie hebben.

Geachte heer/mevrouw,

N.a.v. het validatiegesprek dat ik met Bella heb gevoerd wil ik bij deze een schriftelijke klacht indienen waarvan ik hoop dat deze ook echt terecht komt bij het management en dat hier iets mee wordt gedaan. Ik kan alvast vertellen dat dit in jullie eigen belang is.

Mijn klacht gaat over de communicatie naar de klant en het (voorlopig) niet (meer) aanbieden van uitbetalingen naar e-wallets en andere opties. Hier is nooit iets over gecommuniceerd naar de klant en hierdoor heb ik meer dan een maand voor niets op mijn uitbetaling moeten wachten. Na wat speurwerk op het internet en de livechat kwam ik erachter dat er een zogenaamde storing is (die al bijna 3 maanden duurt) en jullie niet kunnen uitbetalen via deze opties. Dit lijkt mij overigens erg sterk aangezien andere bookmakers nergens last van hebben en dat ik het heel bijzonder vind dat een 'storing' al 3 maanden duurt. Maar goed, dat daargelaten.

Wat mij heel erg stoort, en ook vele andere leden van forums zoals voetbalwedden.net is dat jullie heel vaag blijven doen over het daadwerkelijke probleem, dat jullie 0 indicatie hebben van het oplossen hiervan, en dat jullie hierover weigeren ook maar enige vorm van transparantie te tonen. Dit heeft mij en veel anderen (lees het vooral op verschillende threads op voetbalwedden) veel vertrouwensschade opgeleverd en ik heb hierdoor niet meer het idee ooit nog bij jullie een storting te willen doen. Dit mede door jullie slechte communicatie, en slechte transparantie wat betreft het daadwerkelijke probleem gewoon eerlijk met de wereld te delen. Want een storing die al 3 maanden duurt is natuurlijk niet waar.

Ik heb nu vervolgens 2-3 dagen geleden gekozen om toch toe te geven en mijn winsten uit te laten betalen via bankoverschrijving. De reden hiervan is dat ik het geld hard nodig heb met de kerst die eraan komt. Wat ik Bella aan de telefoon heb verteld zal ik ook hier schriftelijk vermelden in de hoop dat bij jullie misschien een lampje gaat branden dat jullie momenteel je eigen ruiten ingooien en een hoop klanten mislopen door deze uitbetalingsopties niet (meer) aan te bieden.

In Nederland is zoals u mogelijk weet, online gokken op kansspellen verboden. Echter wordt dit toch gedoogd en is Nederland 1 van de weinige landen binnen Europa die hier nog steeds geen wet voor heeft die het legaal maakt. Achter de schermen is men hier in de politiek hard mee bezig en hoopt men rond 2021 een wet te implementeren om online gokken buiten de NL grens toch mogelijk te maken. Grootste reden hiervoor is omdat de overheid eindelijk inziet dat men een hoop belastinginkomsten misloopt. Door te werken met vergunningen (net zoals in België) zullen de bookmakers straks winstbelasting moeten overdragen aan de Nederlandse overheid. Net zoals jullie nu moeten bij de Belgische. Momenteel doen jullie dit niet aan de Nederlandse overheid, en zijn jullie trouwens ook nog in overtreding, maar goed, dat daargelaten. Wat mij wel stoort, is dat de Nederlandse overheid wel verwacht dat hun burgers die toch besluiten te gokken buiten de NL grens, wel die kansspelbelasting moeten betalen als men winsten heeft. Als ik een uitbetaling doe naar mijn bank dan gaan er belletjes rinkelen bij onze belastingdienst en verwacht men dat ik die 37% (of iets in die richting) ga betalen over mijn winsten. Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat ik dit als brave burger gewoon hoor te doen, maar ik ben het hier niet mee eens aangezien het eigenlijk gewoon jullie taak is deze belasting te betalen zoals jullie ook in andere landen doen waar je een vergunning voor hebt.

Een manier om niet in beeld te komen bij de belastingdienst, is e-wallets. Dit wordt heel veel gebruikt onder mensen die veel gokken. Redenen hiervoor zijn de snelle (veel sneller dan de bank) stortingen en uitbetalingen, maar nog belangrijker, de belastingdienst heeft geen zicht op deze rekeningen. Ik wil gewoon met mijn gok winsten lekker verder gokken zonder hier belasting over te betalen aangezien de overheid mij ook niet komt steunen als ik verlies draai. Dit vinden heel veel online gokkers en voor mij en vele andere is het dan ook een MUST om deze betalingsopties te hebben. Heb je die niet (zoals een goldenpalace uit belgie) dan is het simpel en speel ik daar niet. 

Wat mij nog meer stoort, is dat ik een storting heb gedaan via Skrill. Ik vind dan ook dat als ik stort met skrill, dat jullie hier naar moeten uitbetalen. Jullie bieden de optie aan als storting, dan moet het ook kunnen via uitbetaling. Circus.be heeft deze zaak al eens verloren tegen een klant. Die hadden vroeger wel de optie om met skrill te storten, maar niet om ermee uit te betalen. Inmiddels is dit wel het geval.

Ik hoop dat jullie inzien dat jullie hiermee een hoop klanten verliezen die hier boos om zijn waaronder ikzelf. Ik zou graag een keer een iets gedetailleerder antwoord van jullie krijgen waarom jullie problemen hebben met uitbetalen en hoelang jullie nog denken dat het gaat duren. Ik kan alvast verklappen dat tot die tijd, ik geen cent meer op jullie site stort en bij de concurrent ga spelen. Dit geldt (lees het vooral op voetbalwedden) voor veel andere Nederlandse en Belgische spelers. Doe ermee wat je wilt.

Met vriendelijke groet,

Bericht gewijzigd door robinboy98 op vr 29 nov. 2019, 20:54
1 Vind ik leuk's

Verder nog een mededeling/vraag aan voetbalwedden.

Ik vind het spijtig dat hier veel mensen hun beklacht doen en dat zij gewoon worden genegeerd door jullie. Jullie mogen het anders interpreteren, maar dit is gewoon zo. Men is zoals ik hierboven beschreef in mijn mail op zijn zachts gezegd niet blij mee, en voor mijn gevoel geven jullie meer om geld verdienen dan om ons daadwerkelijk te ondersteunen. Ergens begrijp ik dat wel, alle (grote) bedrijven zijn graaiers en de klant komt altijd op de tweede plek of lager.

Ik wil mededelen dat als jullie in de superdecemberkalender een samenwerking zijn aangegaan met betfirst of bet777, niet gebruik ga maken van bonussen. Jullie gaan in zee met louche bookmakers en het doet jullie kennelijk weinig. Pas als men duidelijk is wat het probleem is en was en dit ook oplost, dan overweeg ik pas daar terug te keren indien ze goede bonussen hebben. Het zou jullie sieren hier nog eens achteraan te gaan.

1 Vind ik leuk's

Betalen ze weer uit naar Skrill of kan ik mn acccount bij deze bookie beter sluiten?

0 Vind ik leuk's

@robinboy98 los van het feit dat het chique zou zijn als ze je als klant op de hoogte brengen van het de-activeren van stortings/uitbetalingsmogelijkheden hoeven ze dit volgens de T&C (algemene voorwaarden) die je tijdens aanmelden hebt geaccepteerd vast niet te doen. Klantgericht is het zeker niet, helemaal eens.

Ben je er trouwens wel zeker van dat de belastingdienst niet mee kan kijken bij e-wallets als skrill of neteller?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Robin ik begrijp dat je het een slechte bookmaker vindt naar aanleiding van het mogelijke uitbetalingsprobleem naar Skrill, maar ik heb enkel goede ervaringen met Betfirst. Waren zelfs zo vriendelijk in de chat om me toch manueel een freebet van 20€ te geven, terwijl ik de betreffende actie niet tijdig had geactiveerd :-) Ook alle uitbetalingen altijd snel en correct gekregen.

1 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Heeft hier iemand ervaring met de "Cash Card" van BetFirst?

0 Vind ik leuk's
NBA/Voetbal. I only edit with colours.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.