Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie of the month: betFIRST!

Bookie of the month: betFIRST!

(Actie geldig voor Belgische leden)

Net als afgelopen maand zet Voetbalwedden.net weer een nieuwe bookmaker in het zonnetje. Ditmaal is betFIRST onze bookmaker van de maand! De hele maand oktober kun jij onder andere een exclusieve welkomst- én stortingsbonus pakken. Daarnaast organiseren we unieke acties met deze bookmaker. Houd dit topic in de gaten om niks te missen!

Ben je nog niet bekend met betFIRST? Lees dan eerst onze review en check direct waarom jij bij deze bookmaker moet gaan spelen!

Check hier de review van betFIRST

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Exclusieve bookmaker van de maand bonussen

1. Nog geen account bij betFIRST?

Profiteer eerst van deze welkomstbonus (exclusief voor leden van Voetbalwedden) en doe vervolgens gratis mee aan onderstaande unieke acties!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unieke bookmaker van de maand acties

Naast bovenstaande bonussen profiteer je deze maand van unieke acties in samenwerking met deze bookmaker. We trappen af met een heerlijke subleague waarbij jij een free bet van betFIRST kunt winnen. De prijzenpot is enorm > betFIRST deelt namelijk ?600 aan free bets uit!

Zo doe je mee:

1. Zorg dat je een account hebt bij Voetbalwedden.net & betFIRST
  2. Plaats 5 weddenschappen bij betFIRST in oktober
  3. Doe via deze link mee aan onze subleague
  4. Ga naar deze link om aan te geven dat je meedoet om de prijzenpot bij betFIRST!

Daarnaast kun je kans maken op één van de vijf(!) Bol.com waardebonnen t.w.v. ?100 als jij voor 1 november een ervaring* over deze bookmaker achterlaat. Plaats via deze link jouw ervaring voor betFIRST

*Je dingt automatisch mee voor de prijs als je in het verleden al een ervaring over deze bookmaker hebt geplaatst

Wil je niks missen van de bookmaker van de maand acties? Houd je mailbox en dit topic in de gaten om niks te missen!

(Inschrijven voor de nieuwsbrief doe je via je profiel > instellingen > mijn nieuwsbriefvoorkeuren)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-10-2019 13:06 Bookmakers
in 1-10-2019 13:06 Bookmakers
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Er staat in de spelregels 'Plaats 5 weddenschappen bij betFIRST in oktober'. Wat is de minimale inzet per weddenschap die hiervoor geldt?

0 Vind ik leuk's
Op zo. 6 okt. 2019, 12:06 schreef Maestroman:

Er staat in de spelregels 'Plaats 5 weddenschappen bij betFIRST in oktober'. Wat is de minimale inzet per weddenschap die hiervoor geldt?

Er zitten geen restricties verbonden aan de odds of je inzet. Alle weddenschappen tellen dus.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Laatste kans!

Let op, vandaag is het de laatste dag dat jij kans kunt maken op een free bet bij betFIRST of een ?100 waardebon van Bol.com!

1.  Plaats via deze link jouw ervaring voor betFIRST en maak kans op een van de vijf waardebonnen t.w.v. ?100!
  2. Bekik jouw stand in de betFIRST Special subleague en plaats je tips! > check wel goed de voorwaarden op de actiepagina.

Veel succes!

Oh ja, vergeet niet de bonus te scoren van onze bookmaker van de maand! > Klik hier om de bonus te bekijken

?

Bericht gewijzigd door wedden op wo 21 apr. 2021, 10:25
1 Vind ik leuk's

Top. Ben enorm benieuwd naar het geschenk van Betfirst

0 Vind ik leuk's

Update:

Oktober is achter de rug en daarmee ook de bookmaker van de maand actie in samenwerking met betFIRST. De bookmaker heeft genoten en hopelijk jij ook!

• Alle wedtips van de betFIRST Special Subleague worden gecheckt en de prijswinnaars van de free bets worden in de loop van volgende week bericht via PM.
  • Bedankt voor alle geplaatste ervaringen, dit help de community in hun keuze voor een bookmaker. De prijswinnaars van de €100 waardebonnen worden tevens in de loop van volgende week bekendgemaakt en bericht via PM.
1 Vind ik leuk's

Absoluut oneens deze bookie verwijderd zonder aankondiging Skrill en is uitgeroepen tot bookie van de maand wat een onzin

4 Vind ik leuk's

Update ervaringen actie:

De onderstaande namen zijn doorgegeven aan de bookmaker. De leden met een geldig account bij de bookmaker ontvangen deze week een PM met hun gewonnen prijs (Bol.com waardebon t.w.v. €100)!

• matching117
  • kevin0202
  • Bartigoal
  • Bartfcb
  • Derkus

We willen alle leden bedanken voor hun geplaatste ervaring over deze bookmaker!

3 Vind ik leuk's

Tot op heden nog geen waardebon mogen ontvangen. Kunnen jullie dit eens nazien?

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Up.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op wo. 13 nov. 2019, 14:30 schreef matching117:

Tot op heden nog geen waardebon mogen ontvangen. Kunnen jullie dit eens nazien?

Excuus, we hebben over je bericht heen gelezen. We sturen je zo een PM!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.