Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair sluit account na 2 bets

Op 5 november kwam ik erachter dat mijn account was gesloten, ik natuurlijk erg verbaasd dus nam ik contact met de chat op. Zij vertelde mij dat ik gewoon moest verifiëren dit duurde erg lang, heb vrijwel om de 3 dagen contact met de chat moeten opnemen door valse beloftes over reactietijd etc. Uiteindelijk krijg ik een mailtje terug van Betfair, waarin staat dat ik niet mijn bsn mag verbergen, ik heb dit dus weggehaald en opnieuw opgestuurd. Vervolgens krijg ik 2 weken later doodleuk deze email van betfair:

We have had to close your account .
Under paragraph 7 of our terms and conditions, we can close down anyone’s account if we suspect they’re acting illegally or fraudulently on our site. We can also retain any money they have in their account. In your case, we’ve decided to do both of those things.
You can take a look at paragraph 7 – and the rest of our terms and conditions – here.
This decision is final and we won’t be able to discuss it any further on the phone, on email, or by post.
Regards,
Account Security Team Betfair

Wat kan ik hieraan doen? ik heb al de IBAS een emailtje gestuurd.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpindaman in 10-12-2016 18:51 Bookmakers
in 10-12-2016 18:51 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De IBAS is inderdaad 1 van de weinige opties die je hebt.

Misschien staat hier nog iets tussen voor je :

http://www.onlinebetting.org.uk/betting-guides/how-to-make-a-complaint-against-a-bookmaker.html
0 Vind ik leuk's
en malati deze bookie de hemel in prijzen gtfo man
0 Vind ik leuk's
als je de regels niet kent moet je niet gokken
0 Vind ik leuk's
jose127:
als je de regels niet kent moet je niet gokken

Lekker makkelijk praten....

Heb bij Betfair ooit eens gespeeld, 50 gestort ofzo en uiteindelijk verloren. M'n account niet geverifieerd en toen was mijn account uiteindelijk ook gesloten. Tijdje geleden dacht ik daar weer eens te gaan spelen, dus even de chat in gedoken en gezegd dat ik graag weer bij Betfair wilde spelen en storten. Nou moest even m'n documenten inleveren, en klaar, account was weer geopend.

Ze meten dus gewoon met twee maten en alles wat hen in het voordeel uitkomt. Wat mij betreft gewoon dikke bullshit en sneu voor de topicstarter.
0 Vind ik leuk's
Ik zeg ook niet dat het niet lullig is maar zo werkt het nou eenmaal fr18...

jouw verhaal is totaal anders in mijn ogen, het is gewoon niet logisch om dingen te gaan maskeren als je je gegevens upload in mijn ogen.
Als hij gewoon zn ID had gescand zoals het is was er niks aan de hand toch? ik vindt het ook kinderachtig maar als jij 1000x per dag dit meemaakt
als bookie ben je het ook zat en hanteer je regels en vraag je je af waarom zou iemand zijn bsn weglaten? wat is het nut daarvan?

dus daarmee bedoel ik dat je je beter kan inlezen in wat de regels zijn , je kan beter problemen voorkomen dan genezen
0 Vind ik leuk's
Ik kan me niet voorstellen dat de account gesloten is en er geld wordt ingenomen omdat je (in 1e instantie) je bsn doet verbergen. Waarschijnlijk zit er een andere reden achter de sluiting.
0 Vind ik leuk's
-
Suppaguy? Haha denk dat je gewoon genaait bent net als gezegd wordt. Klagen zal niet veel meer doen..
0 Vind ik leuk's
@pindaman

Wat is je betfair gebruikersnaam? Vraag ik 't wel even voor je na.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Betfair vind ik sowieso geen leuke site.
Kreeg tijdje terug opeens een mailtje dat binnen 48 uur alle accounts van Belgen gesloten gingen worden.
Hier hebben ze ook weer een hoop geld verdiend want er zullen genoeg mensen zijn die niet op tijd hun geld hebben kunnen afhalen.

Ik vind het prima, vond het toch maar niks dat Betfair.
0 Vind ik leuk's
Contact opgenomen met de MGA, zij hebben Betfair gecontacteerd. Dag later account weer open. We bring good news.

We have reviewed your account and I am happy to say that your account was closed in error and now it's active.

Best of luck on the Betfair site.

Regards

Account Security Team
Betfair

engelse copy pasta

So i just received this email

We bring good news.

We have reviewed your account and I am happy to say that your account was closed in error and now it's active.

Best of luck on the Betfair site.

Regards

Account Security Team
Betfair

I contacted the Malta gaming Authority and i believe they contacted betfair. They send me this email

We have made contact with the representative of PPB Counterparty Services Limited (betfair.com) on your behalf about the matter you raised, information has been requested with regards to the incident you refer to.
As soon as information becomes available to the Authority you will be notified accordingly.
Regards,
A day later, which is today i received the first mail from betfair.
Great. I'm satisfied praise the MGA ;)

Al die vooroordelen van sommige hier :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.