Betfair sluit account na 2 bets
Op 5 november kwam ik erachter dat mijn account was gesloten, ik natuurlijk erg verbaasd dus nam ik contact met de chat op. Zij vertelde mij dat ik gewoon moest verifiëren dit duurde erg lang, heb vrijwel om de 3 dagen contact met de chat moeten opnemen door valse beloftes over reactietijd etc. Uiteindelijk krijg ik een mailtje terug van Betfair, waarin staat dat ik niet mijn bsn mag verbergen, ik heb dit dus weggehaald en opnieuw opgestuurd. Vervolgens krijg ik 2 weken later doodleuk deze email van betfair:
We have had to close your account .
Under paragraph 7 of our terms and conditions, we can close down anyone’s account if we suspect they’re acting illegally or fraudulently on our site. We can also retain any money they have in their account. In your case, we’ve decided to do both of those things.
You can take a look at paragraph 7 – and the rest of our terms and conditions – here.
This decision is final and we won’t be able to discuss it any further on the phone, on email, or by post.
Regards,
Account Security Team Betfair
Wat kan ik hieraan doen? ik heb al de IBAS een emailtje gestuurd.
We have had to close your account .
Under paragraph 7 of our terms and conditions, we can close down anyone’s account if we suspect they’re acting illegally or fraudulently on our site. We can also retain any money they have in their account. In your case, we’ve decided to do both of those things.
You can take a look at paragraph 7 – and the rest of our terms and conditions – here.
This decision is final and we won’t be able to discuss it any further on the phone, on email, or by post.
Regards,
Account Security Team Betfair
Wat kan ik hieraan doen? ik heb al de IBAS een emailtje gestuurd.
in 10-12-2016 18:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
^ het ging om een error dus?
Is het nu opgelost? :-)
Is het nu opgelost? :-)
Dance like you never danced before.
zijn hier toevallig belgen die betfair gebruiken om in te zetten? Ik gebruikte altijd de link betfaironline.eu maar zelfs dat is niet meer mogelijk in belgie.
Weet er iemand met welke link ik als belg kan inloggen.
braudt:
zijn hier toevallig belgen die betfair gebruiken om in te zetten? Ik gebruikte altijd de link betfaironline.eu maar zelfs dat is niet meer mogelijk in belgie.
Als het goed is, zijn alle Belgen geïnformeerd met een email waarin Betfair zegt dat je 72 uur hebt om je account leeg te halen en daarna gedaan is.
Mails niet gecheckt?
Zou nu met hun customer service het proberen te regelen.
geen mail ontvangen daarover, wanneer zou deze verzonden zijn? bedankt alvast voor uw reactie
paar weken terug, wanneer precies geen idee.