Bet365 niet meer voor Belgen
Hi,
We regret to inform you that we are no longer able to provide services to accounts registered in your country. As a result, your bet365 account will be closed on 25th February 2014.
Any funds in your account can be withdrawn in the usual manner, prior to 23:59 on 24th February. After this time please Contact Us to process any withdrawals for you.
Kind regards,
The bet365 Team
We regret to inform you that we are no longer able to provide services to accounts registered in your country. As a result, your bet365 account will be closed on 25th February 2014.
Any funds in your account can be withdrawn in the usual manner, prior to 23:59 on 24th February. After this time please Contact Us to process any withdrawals for you.
Kind regards,
The bet365 Team
in 19-02-2014 11:20 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Is deze site ook niet meer toegankelijk voor Nederlanders? Als ik mij wil registreren kan ik geen Nederland selecteren
Heb contact opgenomen via de livechat. Ik denk dat deze bookmaker uit het bookmakersoverzicht verwijderd moet worden.
Bericht gewijzigd door wedden op ma 8 mrt. 2021, 07:53
03060:
Heb contact opgenomen via de livechat. Ik denk dat deze bookmaker uit het bookmakersoverzicht verwijderd moet worden.
http://i59.tinypic.com/2a8ovo4.jpg">
http://i59.tinypic.com/2a8ovo4.jpg">
ik weet niet of je het door had maar NL is nooit (of toch al heeeel lang niet meer) voor bet365 geweest. wat in de toekomst mss wel zo gaat zijn. zelfde geld voor België. wat niet weghoudt dat het uit de lijst mag. (voorlopig)
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Ik heb vandaag zo zitten vloeken op andere bookmakers dat ik nog eens even ben gaan checken:
Michel: Ik had een vraagje. Ik was vroeger klant bij jullie maar toen zijn alle Belgische accounts verwijderd omdat jullie in Belgie op de zwarte lijst staan. Heb je enig idee of jullie in de toekomst terug beschikbaar zouden zijn in Belgie?
Richard K: Hallo Michel, ik durf het niet te zeggen op dit moment. Ik weet dat ze Nederland er mee bezig zijn op dit moment, maar over de toekomst in België heb ik nog niks gehoord.
Michel: Oke, bedankt voor je antwoord
Richard K: Graag gedaan.
Richard K: Is er nog iets anders waar ik je vandaag mee kan helpen?
Michel: Ik had een vraagje. Ik was vroeger klant bij jullie maar toen zijn alle Belgische accounts verwijderd omdat jullie in Belgie op de zwarte lijst staan. Heb je enig idee of jullie in de toekomst terug beschikbaar zouden zijn in Belgie?
Richard K: Hallo Michel, ik durf het niet te zeggen op dit moment. Ik weet dat ze Nederland er mee bezig zijn op dit moment, maar over de toekomst in België heb ik nog niks gehoord.
Michel: Oke, bedankt voor je antwoord
Richard K: Graag gedaan.
Richard K: Is er nog iets anders waar ik je vandaag mee kan helpen?