Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet365 niet meer voor Belgen

Hi,
We regret to inform you that we are no longer able to provide services to accounts registered in your country. As a result, your bet365 account will be closed on 25th February 2014.
Any funds in your account can be withdrawn in the usual manner, prior to 23:59 on 24th February. After this time please Contact Us to process any withdrawals for you.
Kind regards,
The bet365 Team
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsk1986 in 19-02-2014 11:20 Bookmakers
in 19-02-2014 11:20 Bookmakers
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
VW-crew, ik denk dat de support-afdeling van bet365 beter geïnformeerd was dan uw contactpersoon. Wat uiteraard ook niet zou mogen natuurlijk. Mijn bet365-account is vandaag alleszins gesloten, en ik neem aan dat dit ook met alle andere BE-accounts gebeurd is.
0 Vind ik leuk's
sidarta:
VW-crew, ik denk dat de support-afdeling van bet365 beter geïnformeerd was dan uw contactpersoon. Wat uiteraard ook niet zou mogen natuurlijk. Mijn bet365-account is vandaag alleszins gesloten, en ik neem aan dat dit ook met alle andere BE-accounts gebeurd is.

Ik hoop het niet... we wachten nog op antwoord!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ja klopt sidarta,mijn account is ook gesloten. (n)
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Ook bet10 is over en uit voor Belgen........zonder waarschuwing..........gewoon gedaan.........kan niet meer op mijn account
0 Vind ik leuk's
Ik bedoel 10bet natuurlijk
0 Vind ik leuk's
En ook interwetten kan ik niet meer op. :-(
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Zes zijn er bijgekomen op de zwarte lijst deze maand.waaronder 10bet........interwetten.........bet365..............betfair staat al op zwarte lijst sinds 2012dus dat zal wel de volgende zijn.
0 Vind ik leuk's
Deze zijn dit jaar allemaal gesloten
Verboden websites, Datum beslissing, KSC 05/02/2014
www.10bet.com
www.allsport365.com
www.gratorama.com
www.interwetten.com
www.racebets.com
ww1.racebets.com
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
De beste Europese bookmaker voor mij, binnenkort moet je in een ander land gaan wonen om je hobby nog te kunnen beoefenen :)
Hopelijk wordt hier iets aangedaan he..
0 Vind ik leuk's
Belgie wilt dat je op hun (producten) gaat spelen......zoals SCOORE hangt af van de nationale loterij (kut dus).......bingoal(te weinig mogelijkheden en lage quotes)........de enige die er volgens mij werk van maakt is GOLDENPALACE( asians handicaps en heel wat andere mogelijkheden per wedstrijd) hopelijk volgen anderen ook.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.