Advent December Kalenders 2016
Update: de kalender verzameling voor 2017 is te vinden op:
https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/bonussen-en-aanbiedingen-112/bookmaker-adventkalenders-2017-4249
================
Ook dit jaar hebben bookmakers advent kalenders. Dit topic is bedoeld om de gifts van de kalenders van de verschillende bookmakers te bespreken en ervaringen te delen. :) Als je een kalender van een andere bookmaker vindt, post hem dan in dit topic!
Bookmakers met een adventkalender
Unibet: Unibet kalender
Mr. Green: Mr. Green kalender
Betfirst: Betfirst kalender
Betsafe: Betsafe kalender
Guts: Guts kalender
Golden Palace: Golden Palace kalender
Betfinal: Betfinal kalender
Tipbet: 7 euro (no-deposit) voor nieuwe klanten
Tipbet: 50% stortingsbonus voor alle klanten
En vergeet niet de Voetbalwedden Super December Kalender
VoetbalWedden: Voetbalwedden kalender
Comeon is echt een drama. je meot veel geven voor freespins die niks waard zijn. ik speel er ook niet voor.
Vind de adventkalenders allemaal zwaar tegenvallen dit jaar.
Vorig jaar bij netbet kreeg ik regelmatig 15 euro gratis, of stortingsbonussen bij betfirst bijvoorbeeld.
Nu is het echt allemaal onzin wat je krijgt. Zonde, keek er toch wel naar uit na de acties van afgelopen jaar.
Is er al iets bekend voor aankomende acties omtrent de adventkalender? Heeft vw weer een mooie actie?
Is er al iets bekend voor aankomende acties omtrent de adventkalender? Heeft vw weer een mooie actie?
Volgens mij zit er weer iets leuks aan te komen ja ;)
^ Geen spoilers hé ;-)
Bij unibet zie ik nog niks staan .....benieuwd of hun dit jaar nog wel doen
Unibet (Belgie) organiseert een Kerstmis Countdown, daar heb ik vandaag een mail van gekregen.
Hopelijk doen ze ook nog een decemberdagaanbieding ;)
O leuk leuk leuk! Kom maar door met die december knallers.
Ik zet hier even een slotje op en open een topic waarin we de adventkalenders voor 2017 centraal kunnen verzamelen.
Het 2017 topic met advent kalenders is te vinden op:
https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/bonussen-en-aanbiedingen-112/bookmaker-adventkalenders-2017-4249