Advent December Kalenders 2016
Update: de kalender verzameling voor 2017 is te vinden op:
https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/bonussen-en-aanbiedingen-112/bookmaker-adventkalenders-2017-4249
================
Ook dit jaar hebben bookmakers advent kalenders. Dit topic is bedoeld om de gifts van de kalenders van de verschillende bookmakers te bespreken en ervaringen te delen. :) Als je een kalender van een andere bookmaker vindt, post hem dan in dit topic!
Bookmakers met een adventkalender
Unibet: Unibet kalender
Mr. Green: Mr. Green kalender
Betfirst: Betfirst kalender
Betsafe: Betsafe kalender
Guts: Guts kalender
Golden Palace: Golden Palace kalender
Betfinal: Betfinal kalender
Tipbet: 7 euro (no-deposit) voor nieuwe klanten
Tipbet: 50% stortingsbonus voor alle klanten
En vergeet niet de Voetbalwedden Super December Kalender
VoetbalWedden: Voetbalwedden kalender
Mijn 6 euro ging er zelfs op Blood Suckers (return to player van 98% en low variance) helaas snel doorheen. Belgium17 succes met je euro! (y)
Is het trouwens een idee om hier alle advent calender offers van bookmakers te plaatsen, dus een soort centraal topic?
Haha nou ja 'winnen'.. ;-) Je moet het natuurlijk nog wel even 25 keer rondspelen.. voor Dionysiou is het wel haalbaar om er wat uit te halen.
Mijn 6 euro ging er zelfs op Blood Suckers (return to player van 98% en low variance) helaas snel doorheen. Belgium17 succes met je euro! (y)
Is het trouwens een idee om hier alle advent calender offers van bookmakers te plaatsen, dus een soort centraal topic?
Voila ik zal beginnen met rondspelen ;-) komt goe.
Idd Bwin en Betfirst doen dit ook zie ik.
Bwin moet je 50 euro spelen op slot voor een bonus te krijgen, daar doe ik dus niet aan mee.
En Betfirst is straks vanaf 12u het eerste cadeautje.
Als je wat meer gelukt hebt met de free spins. Stel je wint 200 euro. Dan moet je daarna dus nog 25x 200 euro rondspelen in dat slotding...
Zie de voorwaarden : Alle winsten bij gratis spins worden uitgekeerd als cash
Overigens maar 8,75 euro van kunnen maken haha.