Welke competitie toevoegen aan tips/odds
Ik las de poll op de home pagina en ben benieuwd hoe anderen erover denken over welke competitie aan het tips/odds gedeelte toegevoegd moet gaan worden.
Zelf wil ik graag dat de Braziliaanse/Argentijnse competitie wordt toegevoegd omdat de wedstrijden vaak s'nachts plaatsvinden als al het Euopese voetbal al reeds afgelopen is. Verder zijn het leuke competities en barst het van de talenten.
Zelf wil ik graag dat de Braziliaanse/Argentijnse competitie wordt toegevoegd omdat de wedstrijden vaak s'nachts plaatsvinden als al het Euopese voetbal al reeds afgelopen is. Verder zijn het leuke competities en barst het van de talenten.
in 7-04-2011 09:31 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
(y) Top idee. Erg Benieuwd. En graag ook waarom. Roept u maar en stem even op de poll.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik vind Guatamala ook wel een mooie, maar die staat er niet bij :-(
Daar wordt 85% van de wedstrijden gewonnen door de thuisploeg (h)
14% gelijk en 1% verlies :o
Daar wordt 85% van de wedstrijden gewonnen door de thuisploeg (h)
14% gelijk en 1% verlies :o
Zozo, ik ga daar ook maar is even kijken haha
Guatemala haha. Heren zonder ook maar op het internet te kijken noem een speler............ en niet kijken op het internet ( gaat dat lukken )??
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Guatemala haha. Heren zonder ook maar op het internet te kijken noem een speler............ en niet kijken op het internet ( gaat dat lukken )??
Haha...mij niet gezien!
Hakuna Matatttta.
Ok on topic: andere competities? Roept u maar:
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Misschien een paar uit Zuid-Amerika zoals de Copa Libertadores, Braziliaanse of Argentijnse...
ff een ander vraagje
Kunne jullie meer type weddenschappen mogelijk maken? Correct scores, HT/FT, to score etc. Of gewoon een knop voor specials ofzo
Kunne jullie meer type weddenschappen mogelijk maken? Correct scores, HT/FT, to score etc. Of gewoon een knop voor specials ofzo
Het lijkt mij trouwens ook veel fijner om met asian handicaps te werken in plaats van Europese. Internationaal is dat ook gangbaarder.