Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke competitie toevoegen aan tips/odds

Ik las de poll op de home pagina en ben benieuwd hoe anderen erover denken over welke competitie aan het tips/odds gedeelte toegevoegd moet gaan worden.
Zelf wil ik graag dat de Braziliaanse/Argentijnse competitie wordt toegevoegd omdat de wedstrijden vaak s'nachts plaatsvinden als al het Euopese voetbal al reeds afgelopen is. Verder zijn het leuke competities en barst het van de talenten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 7-04-2011 09:31 Algemeen
in 7-04-2011 09:31 Algemeen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Kunnen jullie ook laten zien wie er een (y) of een (n) heeft gegeven? Zie nu soms 2x een (y) en 1x een (n) , dus ben wel benieuwd wie wat heeft gegeven.
Verder zouden jullie misschien de kolom met de duimpjes 1 cm breder moeten maken zodat de 6 (y) & 2 (n) langs elkaar staan. Nu is het vaak onduidelijk omdat de (n) - duimpjes onderaan staan.
onzemichael:
Ik vind een sample van 10 tips wel een beetje laag om 'tipgever van de maand' te worden :-|
Misschien minimaal 20 a 25 voorspellingen doen? (y)
onzemichael:
Kun je de functie "Scoren beide teams" Ja of Nee toevoegen? Ik speel dit redelijk vaak.
Andere kant snap ik dat dit gemakkelijk wordt met tip competitie ;-)

Michael, Ik denk dat we met deze topideeen wel een spoedvergadering kunnen inlassen. Nee zonder dollen. Erg fijn dat je zo meedenkt. Zo blijven we verbeteren. Door naar jullie te luisteren kunnen we het beetje bij beetje gebruiksvriendelijker maken. De tipscompetitie staat er nu maar moet zeker nog verbeterd worden. Tien tips is misschien wat aan de lage kant. De rest gaan we bespreken.
Laten we weer even on topic gaan vanaf nu.
Dus welke competities hebben jullie behoefte aan?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.