Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mick1880:
Een vraagje: als je een geldprijs wint via vw10, dien je deze dan rond te spelen voor je die kan afhalen? Of kan je die ineens afhalen?

Rondspelen op minimale odds. 3 X 1.30 meen ik.
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Van afgelopen speelronde is het geld al bijgeschreven; snel!
(y)
0 Vind ik leuk's
hagele:
Van afgelopen speelronde is het geld al bijgeschreven; snel! (y)

Soms... zijn we zo snel als het licht :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
En wederom al er bij (10 euro van de prijsvraag).
Top (y)
0 Vind ik leuk's
Dag allemaal,

Het WK is achter de rug en we richten ons op het nieuwe seizoen. Nieuwe ronde nieuwe kansen! We hebben mede door alle ontwikkelingen in Nederland (tijdelijk) afscheid moeten nemen van onze sponsor Unibet. Gelukkig hebben we ComeOn bereid gevonden om de Nederlandse tak over te nemen. Helaas is de VW10 hierdoor (tijdelijk) niet beschiktbaar voor Belgische bezoekers. Sorry! Hier kunnen we momenteel niet heel veel aan doen. Wij proberen voor het seizoen ook voor de Belgen met een leuk spel/actie te komen. Wordt vervolgt.

Meedoen aan de VW10?
Goed, voor de Nederlanders:

Om mee te doen zal je éénmalig je ComeOn gebruikersnaam aan ons door moeten geven. Dit doen we om fraude met eventuele dubbele accounts te voorkomen (net als toen Unibet sponsor was). Dit kan je doen op de pagina van de VW10: www.voetbalwedden.net/vw10/

Veranderingen
De standaard Jackpot is verhoogd van 100 euro naar 250 euro. Daarnaast zal de jackpot, indien deze niet is gevallen, bij iedere ronde worden verhoogd met 50 euro. Mocht de jackpot niet vallen dan is er een weekprijs van 50 euro die onder alle deelnemers gedeeld zal worden die die week de meeste wedstrijden goed hadden voorspelt.

Vragen? Daar is dit topic voor :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
en voor de tip competitie was unibet toch ook sponsor blijft dit gewoon doorgaan voor de belgen want die zijn hier talrijk aanwezig?
0 Vind ik leuk's
mats:
en voor de tip competitie was unibet toch ook sponsor blijft dit gewoon doorgaan voor de belgen want die zijn hier talrijk aanwezig?


Dit blijft zo ! No worries!

Grz ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
jammer dat VW10 niet meer voor belgen is momenteel ;o) maar oke... so be it ...

kan je niet bijvoorbeeld een deal sluiten met napoleon games voor het gedeelte belgische gebruikers ? want ik kan VW10 nog invullen en stel dat ik dan zou winnen pak ik prijs af van NL gebruikers... ok al doe ik gewoon voor de fun mee

(troost jullie) zoveel heb ik er nog niet mee gewonnen maar stel u maar voor he ;o) er zijn meer belgen die het beter doen dan mij ;o)
0 Vind ik leuk's
lohocla:
jammer dat VW10 niet meer voor belgen is momenteel ;o) maar oke... so be it ...

kan je niet bijvoorbeeld een deal sluiten met napoleon games voor het gedeelte belgische gebruikers ? want ik kan VW10 nog invullen en stel dat ik dan zou winnen pak ik prijs af van NL gebruikers... ok al doe ik gewoon voor de fun mee

(troost jullie) zoveel heb ik er nog niet mee gewonnen maar stel u maar voor he ;o) er zijn meer belgen die het beter doen dan mij ;o)


We gaan opzoek naar een goed alternatief voor de Belgen. Invullen kan, opslaan niet.

groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Spijtig om zo'n mail te moeten lezen, ik vond het altijd fijn om vw10 spel te voorspellen. Ik hoop inderdaad op een samenwerking met een andere bookie voor belgen. Ik heb alle vertrouwen in jullie
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.