VW10: vragen en opmerkingen
Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hoelang duurt het ongeveer voor Unibet het geld stort? Ik heb 9/10 goed van laatste speelronde... was benieuwd of ik vanavond kon meespelen in CL :D
mechielos:
Hoelang duurt het ongeveer voor Unibet het geld stort? Ik heb 9/10 goed van laatste speelronde... was benieuwd of ik vanavond kon meespelen in CL :D
De gebruikersnamen zijn doorgegeven aan Unibet. Het heeft even tijd nodig om het allemaal te verwerken. Dit soort vragen komen bijna altijd weer terug omdat het door veel winnaars toch wel gewaardeerd wordt als een prijs binnen paar dagen uitgekeerd wordt. In de praktijk komt het helaas niet snel voor dat het binnen paar dagen uitgekeerd wordt. Verder wordt een gewonnen prijs altijd uitbetaald zoals op het forum hier op veel plekken te lezen valt.
Toto Sigarenboer
vincent129:
Pas 3 Posts geplaatst en nu al zo negatief over 2 euro die je zou moeten krijgen, weet je zeker dat je gebruikersnaam goed in het systeem staan? Stuur die anders ff in een pm dan ga ik het checken
Pas 3 Posts geplaatst en nu al zo negatief over 2 euro die je zou moeten krijgen, weet je zeker dat je gebruikersnaam goed in het systeem staan? Stuur die anders ff in een pm dan ga ik het checken
Gelukkig is jou oplossing lekker duidelijk:S Hoe kan ik checken of ik goed in het systeem sta? En waar had ik anders een pm naar toe moeten sturen?
Als je mijn zin goed leest dan, kan je hieruit opmaken dat ik het ga checken en niet jij.
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Belangrijk, voor de komende ronde zit er een foutje in de wedstrijdlijst ...
AA Gent - RC Genk in Genk, niet in GENT ....
AA Gent - RC Genk in Genk, niet in GENT ....
Ja hebben we ook gezien mar omdat mensen dus al wel hem ingevuld hebben laten we hem wel zo staan
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Maar is het dan de bedoeling om, stel dat je denkt dat Racing Genk met 1-0 van AA Gent wint, moet je dan het thuis-uitploeg systeem aanhouden, of voor deze keer als je denkt dat de thuisploeg wint (dus Genk) hem op de positie van uitploeg invullen
Ik hoop dat je iets begrjpt van dit gebrabbel :p
Bij de vw deze week staat Gent-Genk, maar tenzij ik mij schandelijk vergis zou het Rc. Genk - Aa Gent zijn zondag.
robs234:
Maar is het dan de bedoeling om, stel dat je denkt dat Racing Genk met 1-0 van AA Gent wint, moet je dan het thuis-uitploeg systeem aanhouden, of voor deze keer als je denkt dat de thuisploeg wint (dus Genk) hem op de positie van uitploeg invullen
Hij is nu goed aangepast en de scores zijn mee veranderd
Het plaatsen van een tip liep vast, en nu staat mijn tip er met een stake van 0/10 ipv 10/10.
Kan dat veranderd worden?
Kan dat veranderd worden?