VW10: vragen en opmerkingen
Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ja k heb die 5 euro er nu opstaan (Y)
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ik wil mijn gebruikersnaam doorgeven voor de VW10 echter weet ik niet of deze hoofdletter gevoelig is? Mijn inlog is namelijk JanJanssen en als ik ingelogd ben staat er:
Welcome Jan!
Janjanssen
Welke moet ik dan invoeren?
Welcome Jan!
Janjanssen
Welke moet ik dan invoeren?
Freek92:
Ik wil mijn gebruikersnaam doorgeven voor de VW10 echter weet ik niet of deze hoofdletter gevoelig is? Mijn inlog is namelijk JanJanssen en als ik ingelogd ben staat er: Welcome Jan! Janjanssen Welke moet ik dan invoeren?
Ik wil mijn gebruikersnaam doorgeven voor de VW10 echter weet ik niet of deze hoofdletter gevoelig is? Mijn inlog is namelijk JanJanssen en als ik ingelogd ben staat er: Welcome Jan! Janjanssen Welke moet ik dan invoeren?
Je weet dat je hebt aangegeven een 'vrouw' te zijn én dat veel accountgegevens bij ComeOn ontbreken? Niet echt de basis voor een betrouwbare account...
Oja... het is janjanssen (dus zonder hoofdletter)
Hakuna Matatttta.
Beste Jan,
Is niet hoofdlettergevoelig, bij ons sta je in het systeem als "janjanssen" (en ook als vrouw, misschien nog je accountgegevens aanvullen/corrigeren?).
Gr. Jesper - ComeOn!
Is niet hoofdlettergevoelig, bij ons sta je in het systeem als "janjanssen" (en ook als vrouw, misschien nog je accountgegevens aanvullen/corrigeren?).
Gr. Jesper - ComeOn!
Ik ben één van de drie winnaars van het vw10 spel van afgelopen week. Weet iemand hoelang het duurt voordat de prijs op je ComeOn account wordt gestort?
larss27:
Ik ben één van de drie winnaars van het vw10 spel van afgelopen week. Weet iemand hoelang het duurt voordat de prijs op je ComeOn account wordt gestort?
Hey Lars, deze worden vanavond om 18.00 uitbetaald!
Gr. Jesper
jessie-who:
larss27:
O wat is het toch fijn om bij ComeOn werkzaam te zijn ;-)
Hakuna Matatttta.
betfirst is niet te vertrouwen. niemand reageert op emails en op de chat reageren ze om de 5 min pas en ze bieden klanten vrij weinig terwijl spelers die nooit spelen email krijgen om met 5 euro gratis te spelen en de site zegt dat ze 24/7 bereikbaar zijn dat klopt ook niet en de chat is niet altijd bereikbaar hele vage shit en een vriend van mij wilde terugstorten ging ook fout dus al met al niet te vertrouwen pas op!
Afgelopen weekend heb ik gewonnen, maar ik weet niet of het al bij mij account is bijgeschreven aangezien ik niet weet hoeveel et nog op stond en er niks bij de transaction history staat. Kan iemand mij duidelijkheid geven?
Gaittie , even Jessie Who een pm sturen , hij kan je vast helpen....zie een paar reacties boven deze .