Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden & app: verbeteringen en wensen topic!

Na de update in november, verdient ook het overvolle topic 'Verbeteringen & Updates: Voetbalwedden & app' een schone lei! Een website is immers altijd in ontwikkeling en wij doen daar graag aan mee. In oktober/november hebben jullie de laatste versie van onze website getest en ons voorzien van de nodige feedback. Dit werkte erg goed!


Heb jij nog meer goede ideeën, wensen of suggesties om de website of applicatie te verbeteren? Schroom niet om deze met ons te delen, want alleen op deze manier krijgen Voetbalwedden.net op het hoogste niveau!


Uiteraard mag je jouw wensen droppen in dit topic, maar ook via PM zijn we prima te bereiken (bijvoorbeeld via het chatmenu rechts in beeld).



5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 20-01-2020 15:16 Algemeen
in 20-01-2020 15:16 Algemeen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik kan in de app helaas de voorbeschouwingen niet zien. Mn scherm wordt wit en moet dan de app afsluiten.

1 Vind ik leuk's
Op do. mei. 2020, 22:54 schreef jellev2:

Ik kan in de app helaas de voorbeschouwingen niet zien. Mn scherm wordt wit en moet dan de app afsluiten.

Ik heb hier (ios) hetzelfde probleem helaas.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op ma. mrt.. 2020, 18:34 schreef thomas2x4u:

Wat betreft het plaatsen van wedtips op Asian Handicap, kan de lijst daarvan eventueel in volgorde van AH staan? Nu staan alle uitkomsten door mekaar en dat maakt het wat vervelend om te zoeken.

@thomas2x4u We hebben er een improvement request van gemaakt welke binnenkort zal worden uitgevoerd . Thanx voor het doorgeven!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. mei. 2020, 22:54 schreef jellev2:

Ik kan in de app helaas de voorbeschouwingen niet zien. Mn scherm wordt wit en moet dan de app afsluiten.

@jellev2 We gaan het onderzoeken en indien nodig een bugfix laten uitvoeren. Thanx voor het doorgeven!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

De chatserver heeft er wat moeite mee vandaag, waardoor hij af en toe geen berichten toont. In dat geval moet je even een of twee keer refreshen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik moet elke keer opnieuw ibloggen in de nieuwe update van de app voor iOS kan dit

worden gefixed ookal ga ik er maar even uit word ik automatisch uitgelogd

0 Vind ik leuk's
Op do. aug.. 2020, 12:51 schreef aasflex:

Ik moet elke keer opnieuw ibloggen in de nieuwe update van de app voor iOS kan dit

worden gefixed ookal ga ik er maar even uit word ik automatisch uitgelogd

Helaas kunnen wij dit probleem niet reproduceren. Zou je ons misschien even kunnen laten weten welke versie van de app je gebruikt (home > over de app > versie of profiel > over de app > versie). Het kan ook helpen om de app even opnieuw te installeren via de appstore van IOS.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

In zowel Firefox als Chrome mis ik het invoerveld en een stuk gedeelte van de chat sinds vandaag:

0 Vind ik leuk's

Ik kan niks typen in de chat.bovenaan staat er een balk teveel

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

@vanstriean @boempatat we zijn er van op de hoogte en zijn er op dit moment mee bezig. Bedankt voor het melden, dat waarderen wij zeer!

Bericht gewijzigd door Support op di 20 okt. 2020, 12:53
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.