Voetbalwedden & app: verbeteringen en wensen topic!
Na de update in november, verdient ook het overvolle topic 'Verbeteringen & Updates: Voetbalwedden & app' een schone lei! Een website is immers altijd in ontwikkeling en wij doen daar graag aan mee. In oktober/november hebben jullie de laatste versie van onze website getest en ons voorzien van de nodige feedback. Dit werkte erg goed!
Heb jij nog meer goede ideeën, wensen of suggesties om de website of applicatie te verbeteren? Schroom niet om deze met ons te delen, want alleen op deze manier krijgen Voetbalwedden.net op het hoogste niveau!
Uiteraard mag je jouw wensen droppen in dit topic, maar ook via PM zijn we prima te bereiken (bijvoorbeeld via het chatmenu rechts in beeld).
Ik kan in de app helaas de voorbeschouwingen niet zien. Mn scherm wordt wit en moet dan de app afsluiten.
Ik kan in de app helaas de voorbeschouwingen niet zien. Mn scherm wordt wit en moet dan de app afsluiten.
Ik heb hier (ios) hetzelfde probleem helaas.
Wat betreft het plaatsen van wedtips op Asian Handicap, kan de lijst daarvan eventueel in volgorde van AH staan? Nu staan alle uitkomsten door mekaar en dat maakt het wat vervelend om te zoeken.
@thomas2x4u We hebben er een improvement request van gemaakt welke binnenkort zal worden uitgevoerd . Thanx voor het doorgeven!
@jellev2 We gaan het onderzoeken en indien nodig een bugfix laten uitvoeren. Thanx voor het doorgeven!
De chatserver heeft er wat moeite mee vandaag, waardoor hij af en toe geen berichten toont. In dat geval moet je even een of twee keer refreshen.
Ik moet elke keer opnieuw ibloggen in de nieuwe update van de app voor iOS kan dit
worden gefixed ookal ga ik er maar even uit word ik automatisch uitgelogd
Ik moet elke keer opnieuw ibloggen in de nieuwe update van de app voor iOS kan dit
worden gefixed ookal ga ik er maar even uit word ik automatisch uitgelogd
Helaas kunnen wij dit probleem niet reproduceren. Zou je ons misschien even kunnen laten weten welke versie van de app je gebruikt (home > over de app > versie of profiel > over de app > versie). Het kan ook helpen om de app even opnieuw te installeren via de appstore van IOS.
In zowel Firefox als Chrome mis ik het invoerveld en een stuk gedeelte van de chat sinds vandaag:
Ik kan niks typen in de chat.bovenaan staat er een balk teveel
@vanstriean @boempatat we zijn er van op de hoogte en zijn er op dit moment mee bezig. Bedankt voor het melden, dat waarderen wij zeer!