Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden & app: verbeteringen en wensen topic!

Na de update in november, verdient ook het overvolle topic 'Verbeteringen & Updates: Voetbalwedden & app' een schone lei! Een website is immers altijd in ontwikkeling en wij doen daar graag aan mee. In oktober/november hebben jullie de laatste versie van onze website getest en ons voorzien van de nodige feedback. Dit werkte erg goed!

Heb jij nog meer goede ideeën, wensen of suggesties om de website of applicatie te verbeteren? Schroom niet om deze met ons te delen, want alleen op deze manier krijgen Voetbalwedden.net op het hoogste niveau!

Uiteraard mag je jouw wensen droppen in dit topic, maar ook via PM zijn we prima te bereiken (bijvoorbeeld via het chatmenu rechts in beeld).

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 20-01-2020 15:16 Algemeen
in 20-01-2020 15:16 Algemeen
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. feb.. 2020, 17:11 schreef sportgambler:

Voor de voorbeschouwingen zou ik het volgende graag zien toegevoegd worden.

• Is het mogelijk om bij het overzicht van alle voorbeschouwingen te vermelden wie de voorbeschouwing gemaakt heeft en wat de yield + aantal tips is van deze persoon? Nu moet je steeds eerst op de voorbeschouwing klikken vooraleer je dit ziet.
  • Kan er bij de yield een onderscheid gemaakt worden tussen de bets low, medium en high? Zo kunnen mensen beslissen om bv enkel maar de high bets mee te spelen als de persoon verlieslatend is op de low bets.

Gaan we zeker naar kijken! Thanks voor de input!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Het probleem omtrent de achievements zit wat dieper dan gedacht en gehoopt. We doen ons best, maar kunnen helaas niet alles direct even oplossen.

2 Vind ik leuk's

Is het ook mogelijk dat jullie ergens op het dashboard een overzicht plaatsen van nieuwe leden? Ik zie op mijn dashboard wel de online leden (moet wel 10 keer klikken voor ik iedereen zie).

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Een kleine verandering, maar zonder verdere gevolgen: vw-support gaat vanaf vandaag door het leven als Support. Dezelfde mensen, dezelfde service.

Ook zijn we 'gewoon' via het chatmenu aan de rechterzijde bereikbaar!

3 Vind ik leuk's

En vandaag al weer 40 achievement punten kwijt geraakt. Zo gaat het snel.

VW hoe kan dit nou, achievements gaan niet goed, tipcompetiitie gaat niet goed.

Bericht gewijzigd door magic-ap op do 27 feb. 2020, 21:10
0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op do. feb.. 2020, 22:02 schreef magic-ap:

Hoe krijg je dat voor elkaar? Deel je ze uit?

0 Vind ik leuk's

Ik snap er niks van. Maar. ze maken er een potje van.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Gelukkig maakt Ajax de tweede goal en word het zowaar nog spannend.

0 Vind ik leuk's
Op do. feb.. 2020, 22:02 schreef magic-ap:

VW hoe kan dit nou, achievements gaan niet goed, tipcompetiitie gaat niet goed.

Heel simpel, omdat we met een vrij ingewikkeld systeem te maken hebben, waar weleens wat fout kan gaan. De problemen met de achievements zijn bekend, welke problemen ervaar je met de tipcompetitie?

0 Vind ik leuk's

Wat betreft het plaatsen van wedtips op Asian Handicap, kan de lijst daarvan eventueel in volgorde van AH staan? Nu staan alle uitkomsten door mekaar en dat maakt het wat vervelend om te zoeken.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.