Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden & app: verbeteringen en wensen topic!

Na de update in november, verdient ook het overvolle topic 'Verbeteringen & Updates: Voetbalwedden & app' een schone lei! Een website is immers altijd in ontwikkeling en wij doen daar graag aan mee. In oktober/november hebben jullie de laatste versie van onze website getest en ons voorzien van de nodige feedback. Dit werkte erg goed!


Heb jij nog meer goede ideeën, wensen of suggesties om de website of applicatie te verbeteren? Schroom niet om deze met ons te delen, want alleen op deze manier krijgen Voetbalwedden.net op het hoogste niveau!


Uiteraard mag je jouw wensen droppen in dit topic, maar ook via PM zijn we prima te bereiken (bijvoorbeeld via het chatmenu rechts in beeld).



5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 20-01-2020 15:16 Algemeen
in 20-01-2020 15:16 Algemeen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor mij is iig nu alles weer opgelost. Chatbalk blijft weer staan ipv wegspringen.

0 Vind ik leuk's

Is nu in orde maar myn geld is nog niet gestort

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Och nee, hebben we het weer op de verkeerde rekening gestort. De volgende keer maken we het echt op het juiste rekeningnummer over. Sorry 😛

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Er is nog wel een issue met de chat en dat is dat je op een gegeven moment geen bericht meer kan versturen. Dan moet je de tekst kopiëren, pagina refreshen en dan tekst plakken en versturen.

0 Vind ik leuk's

@vanstriean Bedankt voor het melden. Kan je iets verduidelijken wat je bedoeld met 'op een gegeven moment'? Dan kunnen we kijken of we het kunnen reproduceren.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik bedoel te zeggen dat het puur op willekeurige momenten voor komt. Kan niet echt zeggen wat ik vooraf doe om te zorgen dat het ontstaat. Ik gebruik zelf Firefox in Chrome weet ik niet of het ook voorkomt. Er zijn overigens meer leden die dit melden in de chat.

0 Vind ik leuk's

Heb ik ook

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

In chrome.en wat nu ook niet meer werkt is het bewerken van een reactie .zoals hierboven bij 'heb ik ook ' kon ik niet bewerken.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Het plaatsen van wedtips op dit forum (stap 3 - kies een voorspelling) werkt bij mij niet meer hoe het zou moeten zijn. Bij stap 3 komen er geen opties meer te staan. De afgelopen dagen was dat slechts bij enkele wedstrijden het geval, nu bij het merendeel ervan.

1 Vind ik leuk's

Ik heb dit probleem ook, maar dan alleen bij de 1x2 optie


Tip: speel in plaats daarvan Asian Handicap -0,5 dat komt op hetzelfde neer

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.