Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Als frequent lezer van de chat (en minder frequent deelnemer aan de chat) sluit ik me in dezen aan bij de mods. Zonder op specifieke situaties en personen in te gaan valt het mij op dat het percentage provocerende opmerkingen zeker in de laatste week explosief is toegenomen. Helaas is ook op te merken dat sommige deelnemers aan de chat het nodig vinden om hun eigen provocerende opmerkingen te overtreffen als hun doelwit niet inhoudelijk ingaat op eerdere opmerkingen, wat de sfeer zeker niet ten goede komt.

Tuurlijk, de VW-chat is niet 100% te vergelijken met een kroeg; immers er wordt geen bier geschonken. Maar dat betenkt niet dat de sfeer niet net zoals in een kroeg kan zijn, wat dus ook inhoudt dat deelnemers aan kroeggevechten (of in dit geval veelal helden op sokken die zich op de chat veel te stoer gedragen) niet wenselijk horen te zijn. Niemand is het altijd met een andere persoon eens, maar dat houdt niet in dat je dan het recht verwerft om maar zinloos wat te provoceren. Een goed onderbouwd standpunt zal altijd als waardevoller beschouwd worden door de deelnemers aan de chat (althans, dat hoop ik), dan de onzin die nu helaas soms wordt uitgekraamd op de chat.

Nogmaals, ik ben geen frequent deelnemer aan de chat, dus het kan zijn dat ik een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid heb.

1 Vind ik leuk's
Op do. 6 sep. 2018, 20:52 schreef altaidpech:

Allereerst natuurlijk in en in triest dat men dit soort maatregelen moet nemen. Juist op zo'n, zeg maar gratis, site waar men er alles aan doet op alle gebieden om met een goed aanbod van wat dan ook te komen. Wat betreft Erkan vind ik de block optie niet eens een slecht idee als ik zie wat er af en toe bv geroepen wordt over in dit geval zijn Turkse afkomst. Het zijn letters ik weet het, maar de momenten waarop hij bv Turk! wordt genoemd zijn zo pijnlijk en leggen bloot hoe denigrerend het eigenlijk 'gezegd' wordt. Ik zou dan zeggen VW begin dan maar met handhaven op dat men elkaar normaal aanspreekt hahah... Ik denk in ieder geval dat zo'n persoonlijke block optie een hoop gaat schelen. Dus dat je voor je zelf mensen kunt in en uitschakelen. Misschien is dat technisch wel mogelijk? En voor totomaster die mij toch wel erg begint op en tegen te vallen: Waarom word je zo persoonlijk met 1 naam en pak je bv TheRightBet of 1 van die mods niet mee? Verder zie ik je ook weinig in de chat, alhoewel ik ben zelf vooral een lezer en ook niet vaak lang online in de chat maar jij nog minder volgens mij. In ieder geval : Doe ff lekker volwassen met z'n allen en pak die bookies, dit kan toch niet.. :joy::joy::joy:

Kan je ook uitleggen waarom je vind dat ik persoonlijk word? Hij zegt zelf in de chat tegen die anderen luister naar deze turk dus ik denk dat hij het niet eens erg vind maar goed jij bent niet vaak op de chat dus zal je het niet meegekregen hebben. Ik ben ook hier om de bookies te verslaan dus ik snap je aanval op mij niet echt

1 Vind ik leuk's

Het is geen aanval. Dat jij het, zoals in diverse forums te lezen is, vaker als zodanig ervaart ben ik inmiddels gewend. Wat dat betreft voorbeelden te over. Ik constateer gewoon iets en probeer daar over in discussie te gaan. Voor de rest is mijn standpunt volgens mij duidelijk en de uitleg van bv mazzelpik is in mijn ogen daar een uitgebreider voorbeeld van. Ik probeer daarbij met een recent voorbeeld te komen en denk verder over een optie die in dit geval rkantjo aangeeft. Ik zou jou op eem gegeven moment willen 'uitzetten' bijvoorbeeld :yum: (grappie hoor) en om verdere 'aanvallen' te voorkomen: Mijn reacties zijn nagenoeg altijd met een lach!

Bericht gewijzigd door altaidpech op do 6 sep. 2018, 20:21
1 Vind ik leuk's
Op do. 6 sep. 2018, 22:21 schreef altaidpech:

Het is geen aanval. Dat jij het, zoals in diverse forums te lezen is, vaker als zodanig ervaart ben ik inmiddels gewend. Wat dat betreft voorbeelden te over. Ik constateer gewoon iets en probeer daar over in discussie te gaan. Voor de rest is mijn standpunt volgens mij duidelijk en de uitleg van bv mazzelpik is in mijn ogen daar een uitgebreider voorbeeld van. Ik probeer daarbij met een recent voorbeeld te komen en denk verder over een optie die in dit geval rkantjo aangeeft. Ik zou jou op eem gegeven moment willen 'uitzetten' bijvoorbeeld :yum: (grappie hoor) en om verdere 'aanvallen' te voorkomen: Mijn reacties zijn nagenoeg altijd met een lach!

Bedankt dat je geen antwoord geeft ;) ik wens je verderl veel succes :)

2 Vind ik leuk's

rapporteren lukt niet,elke keer krijg ik dit te zien

https://gyazo.com/42e10dddf4f89445b0efd3a580311113

1 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/
Op zo. 9 sep. 2018, 13:21 schreef RKANTJO42:

rapporteren lukt niet,elke keer krijg ik dit te zien

https://gyazo.com/42e10dddf4f89445b0efd3a580311113

^ Gaan we komende week nalopen en fixen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik zou graag meer zien voor Nederlanders, het valt me op dat de meeste acties voor Belgen zijn en de bookmaker daarin discrimineerd. Of is het Belgen gehalte hier 90% ofzo? AUB Voetbalwedden doe meer voor Nederlanders indien mogelijk.

Wij Nederlanders betalen al zoveel aan de EU en krijgen er altijd zo weinig voor terug.

1 Vind ik leuk's

En ik zie ook dat mensen niet kunnen reageren bij de voorbeschouwingen.

PSG tegen Saint Etainne under 3,5 goals word getipt met odd van 1,8. En een hele onderbouwing erbij.

PSG gaat flink uithalen denk ik en under 3,5 spelen is onverstandig op voorhand gezien het scorend vermogen van PSG en thuisspelend.

0 Vind ik leuk's
Op do. 13 sep. 2018, 02:04 schreef roadrunner:

Ik zou graag meer zien voor Nederlanders, het valt me op dat de meeste acties voor Belgen zijn en de bookmaker daarin discrimineerd. Of is het Belgen gehalte hier 90% ofzo? AUB Voetbalwedden doe meer voor Nederlanders indien mogelijk.

Wij Nederlanders betalen al zoveel aan de EU en krijgen er altijd zo weinig voor terug.

Vooropgesteld: we doen ons best om acties te organiseren waaraan iedereen - ongeacht nationaliteit en type klant (bestaand/nieuw) - mee kan doen, alleen zijn we logischerwijs óók afhankelijk van de bereidwilligheid van bookmakers.

0 Vind ik leuk's
Op do. 13 sep. 2018, 02:16 schreef roadrunner:

En ik zie ook dat mensen niet kunnen reageren bij de voorbeschouwingen.

PSG tegen Saint Etainne under 3,5 goals word getipt met odd van 1,8. En een hele onderbouwing erbij.

PSG gaat flink uithalen denk ik en under 3,5 spelen is onverstandig op voorhand gezien het scorend vermogen van PSG en thuisspelend.

Gezien er vrijwel nooit werd gereageerd op voorbeschouwingen, hebben we het reageer-blok er eerst uitgehaald en vervangen door de laagdrempeligere 'Vind ik nuttig' 'Vind ik niet-nuttig' buttons.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.