Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
In de nieuwsbrief staat..
Beide bonussen zijn namelijk nog tot31 november geldig, claim ze dus snel. Ze zijn te mooi om te laten liggen!
31 november bestaat niet..
In de nieuwsbrief staat..
Beide bonussen zijn namelijk nog tot31 november geldig, claim ze dus snel. Ze zijn te mooi om te laten liggen!
31 november bestaat niet..
Ai, dat is dan een foutje van onze kant. Weekend stond voor de deur. ;)
Het gaat natuurlijk om 30 november.
We hebben onze zoekmachine op Voetbalwedden.net een flinke upgrade gegeven! Vanaf nu kun jij veel gemakkelijker en sneller zoeken naar je favoriete bookmakers, bonussen, wedtips en meer. Probeer het uit en vertel ons gerust wat je ervan vindt!
Ik heb niets tegen de voorbeschouwingen die geschreven zijn, maar wel tegen de lage odds en als bookmaker gekozen Marathonbet:
Kan hier misschien rekening mee gehouden worden, want er zit weinig value in under 3.5 goals voor een quotering van 1,44? En Marathonbet is niet meer toegankelijk voor Nederlanders. ;-)
1)
Under 3,5 goal
Zowel RKC als MVV heeft dit seizoen grote moeite om het net te vinden.
Vooral in uitwedstrijden van MVV wordt nauwelijks gescoord, doordat ze
achterover leunen en het achterin gesloten houden. Minder dan vier goals lijkt
me derhalve een zekerheidje.
Under 3,5 goal @ 1.44 (Marathon Bet, high stake)
2)
Eenvoudige thuisoverwinning
Roda JC draait de laatste weken weer uitstekend en won vorige week nog met
maar liefst 0-5 van het hooggeplaatste TOP Oss. FC Dordrecht is gewoon een
laagvlieger, dat dit seizoen pas twee punten pakte in uitwedstrijden. Ik vind
de quotering daarom verbazingwekkend hoog.
Roda JC @ 1.69 (MarathonBet, high stake)
Ik heb niets tegen de voorbeschouwingen die geschreven zijn, maar wel tegen de lage odds en als bookmaker gekozen Marathonbet:
Kan hier misschien rekening mee gehouden worden, want er zit weinig value in under 3.5 goals voor een quotering van 1,44? En Marathonbet is niet meer toegankelijk voor Nederlanders. ;-)
1)
Under 3,5 goal
Zowel RKC als MVV heeft dit seizoen grote moeite om het net te vinden.
Vooral in uitwedstrijden van MVV wordt nauwelijks gescoord, doordat ze
achterover leunen en het achterin gesloten houden. Minder dan vier goals lijkt
me derhalve een zekerheidje.
Under 3,5 goal @ 1.44 (Marathon Bet, high stake)
2)
Eenvoudige thuisoverwinning
Roda JC draait de laatste weken weer uitstekend en won vorige week nog met
maar liefst 0-5 van het hooggeplaatste TOP Oss. FC Dordrecht is gewoon een
laagvlieger, dat dit seizoen pas twee punten pakte in uitwedstrijden. Ik vind
de quotering daarom verbazingwekkend hoog.
Roda JC @ 1.69 (MarathonBet, high stake)
We zijn het eens dat de keuze voor de bookmaker in de toekomst wellicht anders kan. We gaan hier zeker naar kijken!
Wat betreft de wedtips: de schrijver kiest in dit geval voor high stake weddenschappen en staat volledig achter de odd. De hoogte van de stake wordt immers bepaald door de waarschijnlijkheid van uitkomen. Of de odd op dat moment 2.50 of 1.69, maakt wat dat betreft niet uit. We hebben immers liever een odd van 1.69 die wel uitkomt, ten opzichte van een odd van 2.00 die niet uitkomt.
Als ik een tip wil posten met TIP NIEUW aan de rechterkant met mn computer dan krijg ik alleen maar lege vlakken te zien. Hebben meer mensen hier last van?
Als ik een tip wil posten met TIP NIEUW aan de rechterkant met mn computer dan krijg ik alleen maar lege vlakken te zien. Hebben meer mensen hier last van?
De website is vandaag bij vlagen wat traag, ivm het doorvoeren van wat updates - wellicht ligt het daaraan.
Draai je Windows of macOS? Welke browser gebruik je?
Dit krijg ik te zien als ik een wedstrijd heb gezocht:
http://i65.tinypic.com/15hzgba.png
Ik kan niet zien of dat dit BTS of Asian handicap is. En bij de andere stappen blijft de balk ook blauw.
Ik gebruik gewoon Internet Explorer.
Ik kan niet zien of dat dit BTS of Asian handicap is. En bij de andere stappen blijft de balk ook blauw.
Internet Explorer ondersteunt helaas niet alles, qua techniek.
Wil je het eens met Chrome of Safari proberen?
Internet Explorer ondersteunt helaas niet alles, qua techniek.
Wil je het eens met Chrome of Safari proberen?
Ja op m'n telefoon doet ie het wel.
Kunnen jullie dit fixen in de toekomst, zodat ik tips kan posten via mijn pc? :P