Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waar ik vooral met het gebruik van de app tegenaan loop is dat ik niet mijn eigen wedtips kan zien in de app in tegenstelling tot het gebruik van de site. Is hier iets aan te doen? Ik vind dit persoonlijk heel irritant. Wellicht dat iemand me kan helpen.

0 Vind ik leuk's

wanneer je in de chat op aantal online leden klikt,kan je niet doorscrollen

typen in de chat op mobiel,heeft altijd delay,en soms verzend ie helemaal niet,je moet uit de app gaan en weer terug,hele tijd.

tips plaatsen,moet wat beter en gemakkelijker+tennis tips moet ook kunnen,er zijn wel wat tennisfans hier,niet veel maar wel leuk voor een kleine competitie.

berichten systeem moet ook op de schop,ik zie een nieuwe notificatie maar als ik derop klik,kom ik weer dezelfde bericht tegen,geen nieuwe van iemand anders.

2 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/
Op vr. 17 aug. 2018, 12:00 schreef RKANTJO42:

wanneer je in de chat op aantal online leden klikt,kan je niet doorscrollen

typen in de chat op mobiel,heeft altijd delay,en soms verzend ie helemaal niet,je moet uit de app gaan en weer terug,hele tijd.

tips plaatsen,moet wat beter en gemakkelijker+tennis tips moet ook kunnen,er zijn wel wat tennisfans hier,niet veel maar wel leuk voor een kleine competitie.

berichten systeem moet ook op de schop,ik zie een nieuwe notificatie maar als ik derop klik,kom ik weer dezelfde bericht tegen,geen nieuwe van iemand anders.

• Klopt, dit probleem is bekend en wordt opgepakt wanneer we andere issues hebben opgelost.
  • Dat blijft zeker mobiel een lastig puntje. We zijn aan het kijken hoe we dit probleem kunnen tackelen.
  • Zeker leuk. We zijn echter afhankelijk van de data die we geleverd krijgen. We willen zeker odds van andere sporten toevoegen, alleen moet dit wel in de mogelijkheden liggen. We hopen dit in de toekomst zeker toe te kunnen voegen!
  • Klopt als een bus. Ook hier zijn we druk mee bezig. We willen naar een systeem waarin leden op een hele gemakkelijke manier privéberichten naar elkaar kunnen sturen.

Bedankt voor je feedback en mocht je (of anderen uiteraard) meer puntjes hebben: ze zijn meer dan welkom!

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Veranderingen omtrent de chat

Wij (en onze mods) hebben opgemerkt dat de sfeer in de chat de verkeerde kant opgaat. Er wordt veelal op de man gespeeld en enkele leden kunnen het niet laten om op terugkerende wijze iemand 'en plein public' onderuit te moeten halen. Als gevolg hebben we besloten om de huisregels aan te scherpen. Op deze pagina kun je alle regels nog eens rustig teruglezen.

Wat voor een gevolgen heeft dit voor de leden die veelal in de chat komen?

Mocht je je normaal gedragen, verandert er voor jou helemaal niks. Keep on going!

Ben je wel van mening dat je veelal op een uitdagende manier de gesprekken aan moet gaan, dan zul je harder gestraft worden. Dit kan ook met terugwerkende kracht. Ook wanneer je veelal het vuurtje op wilt steken, zul je een ban kunnen verwachten. De bans zullen ook in duur sneller oplopen.

De chat is jaren geleden in het leven geroepen om gezamenlijk te discussiëren en te praten over sport, wedden en andere zaken. Uiteraard mag het best over offtopic onderwerpen gaan, al behoren we elkaar in dat geval wel in de waarde te laten. Uitdagen, uitlokken en andere aantijgingen worden niet meer geaccepteerd.

We hopen van jullie kant begrip en dat een ieder weer met een positieve bril op de chat kan benaderen. Uiteindelijk doen we dit voor lol en plezier, laten we elkaar dit vooral niet afnemen.

Bericht gewijzigd door Support op wo 5 sep. 2018, 14:48
9 Vind ik leuk's
Op wo. 5 sep. 2018, 16:47 schreef vw-support:

Veranderingen omtrent de chat

Wij (en onze mods) hebben opgemerkt dat de sfeer in de chat de verkeerde kant opgaat. Er wordt veelal op de man gespeeld en enkele leden kunnen het niet laten om op terugkerende wijze iemand 'en plein public' onderuit te moeten halen. Als gevolg hebben we besloten om de huisregels aan te scherpen. Op deze pagina kun je alle regels nog eens rustig teruglezen.

Wat voor een gevolgen heeft dit voor de leden die veelal in de chat komen?

Mocht je je normaal gedragen, verandert er voor jou helemaal niks. Keep on going!

Ben je wel van mening dat je veelal op een uitdagende manier de gesprekken aan moet gaan, dan zul je harder gestraft worden. Dit kan ook met terugwerkende kracht. Ook wanneer je veelal het vuurtje op wilt steken, zul je een ban kunnen verwachten. De bans zullen ook in duur sneller oplopen.

De chat is jaren geleden in het leven geroepen om gezamenlijk te discussiëren en te praten over sport, wedden en andere zaken. Uiteraard mag het best over offtopic onderwerpen gaan, al behoren we elkaar in dat geval wel in de waarde te laten. Uitdagen, uitlokken en andere aantijgingen worden niet meer geaccepteerd.

We hopen van jullie kant begrip en dat een ieder weer met een positieve bril op de chat kan benaderen. Uiteindelijk doen we dit voor lol en plezier, laten we elkaar dit vooral niet afnemen.

kan al paar namen opnoemen,maar dat weten jullie ook vast wel

Er wordt veelal op de man gespeeld en enkele leden kunnen het niet laten om op terugkerende wijze iemand 'en plein public' onderuit te moeten halen.

dit gaat vast over mij lol

1 Vind ik leuk's

We staan er blanco in, een ieder die de sfeer op wat voor een manier probeert de verzieken, is de spreekwoordelijke sigaar. Wanneer hij/zij al een aantal bans achter de naam heeft staan, zal de ban uiteraard hoger uitpakken.

1 Vind ik leuk's

Dit zijn precies de persoonlijke vete's waar we dus geen zin meer in hebben. Op de man reageren en vooral met elkaar bezig zijn is niet alleen nutteloos, het stoort ook nog eens andere leden van VW. Mochten jullie de discussie voort willen zetten, kan dat via PM. De openbare plekken zoals het forum en de chat worden voor andere doeleinden gebruikt. Mocht je hier niet aan willen conformeren, zullen we helaas passende maatregelen moeten nemen.

1 Vind ik leuk's
Op do. 6 sep. 2018, 13:02 schreef vw-support:

Dit zijn precies de persoonlijke vete's waar we dus geen zin meer in hebben. Op de man reageren en vooral met elkaar bezig zijn is niet alleen nutteloos, het stoort ook nog eens andere leden van VW. Mochten jullie de discussie voort willen zetten, kan dat via PM. De openbare plekken zoals het forum en de chat worden voor andere doeleinden gebruikt. Mocht je hier niet aan willen conformeren, zullen we helaas passende maatregelen moeten nemen.

precies en daarom pleit ik voor een block optie,in forum,zodat die desbetreffende persoon niet kan reageren

1 Vind ik leuk's

Los van het feit dat dit technisch niet mogelijk is, zou deze functie de kracht van het forum afnemen. Anders gezegd, we gaan niet inbouwen dat mensen zelf kunnen bepalen wie wel en wie niet mogen reageren op een forumbericht. Nogmaals, voor persoonlijke berichten is de functie PM beschikbaar.

4 Vind ik leuk's

Allereerst natuurlijk in en in triest dat men dit soort maatregelen moet nemen. Juist op zo'n, zeg maar gratis, site waar men er alles aan doet op alle gebieden om met een goed aanbod van wat dan ook te komen. Wat betreft Erkan vind ik de block optie niet eens een slecht idee als ik zie wat er af en toe bv geroepen wordt over in dit geval zijn Turkse afkomst. Het zijn letters ik weet het, maar de momenten waarop hij bv Turk! wordt genoemd zijn zo pijnlijk en leggen bloot hoe denigrerend het eigenlijk 'gezegd' wordt. Ik zou dan zeggen VW begin dan maar met handhaven op dat men elkaar normaal aanspreekt hahah... Ik denk in ieder geval dat zo'n persoonlijke block optie een hoop gaat schelen. Dus dat je voor je zelf mensen kunt in en uitschakelen. Misschien is dat technisch wel mogelijk? En voor totomaster die mij toch wel erg begint op en tegen te vallen: Waarom word je zo persoonlijk met 1 naam en pak je bv TheRightBet of 1 van die mods niet mee? Verder zie ik je ook weinig in de chat, alhoewel ik ben zelf vooral een lezer en ook niet vaak lang online in de chat maar jij nog minder volgens mij. In ieder geval : Doe ff lekker volwassen met z'n allen en pak die bookies, dit kan toch niet.. :joy::joy::joy:

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.