Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Wanneer je een forum topic hebt toegevoegd aan jouw favorieten en dit topic wordt afgesloten, kan je dit niet meer uit jouw favorieten verwijderen. Zo staat er bij mijn favorieten nog steeds het topic over seizoensweddenschappen 2015/2016.
Zouden jullie dit kunnen aanpassen?
Goed punt. Gaan we oppakken!
wanneer je in de chat op aantal leden klikt,en vergroot ,dat je niet kan doorscrollen geen balk te zien
wanneer je in de chat op aantal leden klikt,en vergroot ,dat je niet kan doorscrollen geen balk te zien
Pakken we op. Dank!
hmm, is dat normaal dat mijn odds veranderen bij geplaatste wedtips, normaal moet je toch de odd behouden die je kiest/zet
Als je een wedtip plaatst, wordt de odd die op dat moment bij de gekozen bookmaker bekend is opgeslagen.
ik koos interwetten of tipico dacht ik bij tip
FC Ufa II - NeftekhimikPFL Zone Ural-PovolzhyeNeftekhimik1x2, Wedstrijd1.50 @ Bwin (€120 bonus)Inzet 3/3 (high stake). Potentiële winst: 1.50
tipico en interwetten stonden beiden aan 1.65 en 100% zeker dat ie dat ook eerst aangaf want potentiele winst gaf 1.95, heb dat niet gedroomd en in mijn droom zelf berekend
en op moment van zetten was bwin trouwens 1.6 als derde beste odd
nu krijg ik maar 1.5
-
ah laat maar, zie dat ie het toch juist heeft opgeslagen bij mijn eigen wedtips sectie
het is bij de andere wedstips secties dat de hoogste actuele odd wordt aangegeven
^ In het wedtipsoverizcht staan inderdaad altijd de hoogste actuele odds. Deze kunnen verschillen met je eigen odd. Via je profiel kun je jouw eigen wedtips zien.
odds veranderd toch echt,ookal heb je hem gezet
maar op de app van jullie als ik bericht wil sturen in de chat,of hij verzend niet soms,of hij stuurt opeens 3x achter elkaar door een ''delay''
chat geschiedenis is kut met die kleine upload per kwartier
ook een zoekfunctie op gebruikersnaam zou mss kunnen helpen (alle chat vn één bepaalde gebruiker afgelopen 24u opvragen)
en iets waarmee je soort favorieten kan markeren in chat
chat geschiedenis is kut met die kleine upload per kwartier
ook een zoekfunctie op gebruikersnaam zou mss kunnen helpen (alle chat vn één bepaalde gebruiker afgelopen 24u opvragen)
en iets waarmee je soort favorieten kan markeren in chat
Kleine upload per kwartier? Wat bedoel je daar precies mee?
Zowel favorieten markeren als een (betere) zoekfunctie zou inderdaad wat kunnen toevoegen aan de functionaliteit van de chat, thanks voor de tips!
Hier komen we t.z.t. wel even op terug.