Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 29 nov. 2017, 05:51 schreef boempatat:

Ik moet nog altyd herladen op mn phone.

Android is dit he?

Gebeurt dit als je de telefoon op sluimerstand zet of van applicatie verwisselt?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb het ook op mijn laptop, in Google Chrome.

0 Vind ik leuk's
Op do. 30 nov. 2017, 10:37 schreef jurian95:

Ik heb het ook op mijn laptop, in Google Chrome.

We zijn druk bezig om deze problemen op te lossen. Bedankt voor het melden!

1 Vind ik leuk's

Ik merk bij mij op mijn laptop dat de chat als het ware vastloopt als ik naar een andere tabblad toe ga. Wanneer ik terug kom zijn er geen nieuwe berichten te zien en ik kan zelf ook niets plaatsen. Zodra ik de pagina herlaad doet de chat het weer. Ik gebruik Firefox.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 dec. 2017, 13:00 schreef vanstriean:

Ik merk bij mij op mijn laptop dat de chat als het ware vastloopt als ik naar een andere tabblad toe ga. Wanneer ik terug kom zijn er geen nieuwe berichten te zien en ik kan zelf ook niets plaatsen. Zodra ik de pagina herlaad doet de chat het weer. Ik gebruik Firefox.

Gaan we naar kijken!

0 Vind ik leuk's

Als ik via mijn smartphone naar wedtips ga en ik filter naar bijvoorbeeld tips van de komende 24 uur of naar tippers die ik volg, gebeurt er niks. Waar kan dat aan liggen?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 dec. 2017, 16:40 schreef racing32:

Als ik via mijn smartphone naar wedtips ga en ik filter naar bijvoorbeeld tips van de komende 24 uur of naar tippers die ik volg, gebeurt er niks. Waar kan dat aan liggen?

We hebben het probleem gevonden en zullen het zo snel mogelijk oplossen. Bedankt voor het melden!

0 Vind ik leuk's
Op vr. 24 nov. 2017, 19:54 schreef fr18:

Zou dat kopje met "nieuwe berichten" dat steeds in de chat verschijnt misschien verwijderd kunnen worden? Vind het persoonlijk nogal storend dat het berichten verbergt en dat je het weg moet klikken.

Eigenlijk nog steeds last van het probleem. Moet nog steeds bij elk nieuw bericht dat venster wegklikken.

0 Vind ik leuk's

Ik wil een wedtip meespelen van 15 jan, maar geeft aan dat ik geen tips plaatsen die al geweest zijn.

Daarnaast ervaar ik nog steeds problemen in de chat die ik al eerder had aangekaart. Volgens mij is het probleem niet wanneer ik de pop up open.

0 Vind ik leuk's
Op do. 14 dec. 2017, 16:06 schreef vanstriean:

Ik wil een wedtip meespelen van 15 jan, maar geeft aan dat ik geen tips plaatsen die al geweest zijn.

Daarnaast ervaar ik nog steeds problemen in de chat die ik al eerder had aangekaart. Volgens mij is het probleem niet wanneer ik de pop up open.

Gaan we naar kijken. Bedankt voor het doorgeven!

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.