Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 13 dec. 2017, 14:59 schreef fr18:
Op vr. 24 nov. 2017, 19:54 schreef fr18:

Zou dat kopje met "nieuwe berichten" dat steeds in de chat verschijnt misschien verwijderd kunnen worden? Vind het persoonlijk nogal storend dat het berichten verbergt en dat je het weg moet klikken.

Eigenlijk nog steeds last van het probleem. Moet nog steeds bij elk nieuw bericht dat venster wegklikken.

Hier is men mee bezig. Dit probleem moet eerdaags verholpen zijn.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. 14 dec. 2017, 16:48 schreef vw-support:
Op do. 14 dec. 2017, 16:06 schreef vanstriean:

Ik wil een wedtip meespelen van 15 jan, maar geeft aan dat ik geen tips plaatsen die al geweest zijn.

Daarnaast ervaar ik nog steeds problemen in de chat die ik al eerder had aangekaart. Volgens mij is het probleem niet wanneer ik de pop up open.

Gaan we naar kijken. Bedankt voor het doorgeven!

Het lag aan het feit dat dit een eerder afgelast duel was, die opnieuw is ingepland. Het systeem begreep dat nog niet helemaal :) We lossen het vandaag op.

0 Vind ik leuk's

Is er een optie dat je een notificatie ontvangt wanneer er een nieuwe voorbeschouwing wordt geplaatst? Dit is best handig zodat een volger van de tip een zo'n hoog mogelijke odd kan meespelen.

Zo nee, wordt hier aan gewerkt door VW?

2 Vind ik leuk's
Op vr. 1 jun. 2018, 23:13 schreef marselona:

Is er een optie dat je een notificatie ontvangt wanneer er een nieuwe voorbeschouwing wordt geplaatst? Dit is best handig zodat een volger van de tip een zo'n hoog mogelijke odd kan meespelen.

Hier is nog geen optie voor - maar die komt er binnenkort wel.

Achter de schermen werken we aan het uitbreiden en verder aanpasbaar maken van alle notificatie-instellingen.

Het is de bedoeling dat je straks kunt instellen:

• Welke notificaties je wilt ontvangen (en welke niet)
  • Hoe je die notificaties wilt ontvangen (web, mail, - en in een later stadium app)
  • Hoe vaak je de notificatie wilt ontvangen (direct, dagelijks, wekelijks)
4 Vind ik leuk's
Op za. 2 jun. 2018, 09:47 schreef vw-support:
Op vr. 1 jun. 2018, 23:13 schreef marselona:

Hier is nog geen optie voor - maar die komt er binnenkort wel.

Achter de schermen werken we aan het uitbreiden en verder aanpasbaar maken van alle notificatie-instellingen.

Het is de bedoeling dat je straks kunt instellen:

• Welke notificaties je wilt ontvangen (en welke niet)
  • Hoe je die notificaties wilt ontvangen (web, mail, - en in een later stadium app)
  • Hoe vaak je de notificatie wilt ontvangen (direct, dagelijks, wekelijks)

Top! Bedankt voor de snelle reactie.

0 Vind ik leuk's

Chat laadt niet.. Meer mensen met dit probleem?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 jun. 2018, 08:41 schreef Jorg321:

Me too. Laptop.Chrome.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op wo. 13 jun. 2018, 08:52 schreef caantjes:

Me too. Laptop.Chrome.

Tnx voor je reactie. Weet ik dat t nie aan mij ligt hoop dat vw het snel kan fixen.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 jun. 2018, 08:59 schreef Jorg321:
Op wo. 13 jun. 2018, 08:52 schreef caantjes:

Me too. Laptop.Chrome.

Tnx voor je reactie. Weet ik dat t nie aan mij ligt hoop dat vw het snel kan fixen.

Hij werkt inmiddels weer. Bedankt voor de melding!

0 Vind ik leuk's

Wanneer je een forum topic hebt toegevoegd aan jouw favorieten en dit topic wordt afgesloten, kan je dit niet meer uit jouw favorieten verwijderen. Zo staat er bij mijn favorieten nog steeds het topic over seizoensweddenschappen 2015/2016.

Zouden jullie dit kunnen aanpassen?

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.