Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Website problemen? Meld ze hier!

Update:

Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.

Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpauperclown in 22-08-2015 14:02 Algemeen
in 22-08-2015 14:02 Algemeen
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
mick1880:
De wedstrijd Legia - Slask is nog niet verwerkt terwijl deze al 3 dagen geleden gespeeld is? :)

We zijn ermee bezig. (Y)

Als het goed is, zijn de tips weer up to date. Het kan voorkomen dat tips op wedstrijden uit minder grote league ietwat later gekeurd worden, hier zoeken we nog een oplossing voor.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Chat is weer down sinds een uurtje.
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
bolleboos83:
Chat is weer down sinds een uurtje.

We proberen 'm vanavond nog te herstellen, excuses voor 't ongemak :s
0 Vind ik leuk's
Dacht al, wat is het rustig in de chat.
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984
smit:
Dacht al, wat is het rustig in de chat.

Chat is back.
0 Vind ik leuk's
Ik kan momenteel geen tip spelen !
0 Vind ik leuk's
frankydk:
Ik kan momenteel geen tip spelen !

Mobiel, app, reguliere website? :-)
0 Vind ik leuk's
Hallo,
Ik ondervindt problemen om een tip te plaatsten via het uitschuif-menu, deze werkt niet , althans niet bij mij
Kan wel een match selecteren , maar als ik druk op tip plaatsen , werkt het niet
Via wedtips lukt het dan wel , maar dan moet er al iemand op deze match een tip hebben geplaatst

Anderen die dit probleem ondervinden ?

Groetjes ;-)
0 Vind ik leuk's
oddhunter7:
Hallo,
Ik ondervindt problemen om een tip te plaatsten via het uitschuif-menu, deze werkt niet , althans niet bij mij
Kan wel een match selecteren , maar als ik druk op tip plaatsen , werkt het niet
Via wedtips lukt het dan wel , maar dan moet er al iemand op deze match een tip hebben geplaatst

Groetjes ;-)

Dank voor het melden, ik ga het doorgeven (Y)
0 Vind ik leuk's
oddhunter7:
Hallo,

Groetjes ;-)

Zelfde probleem hier via Chrome én via FireFox. Vervolgens tips maar geplaatst via m'n mobile phone... Dat lukte wel (Denk ik)?? Mijn tips zijn nu niet zichtbaar op mijn profiel, terwijl als ik ze nog een keer wil plaatsen er staat u heeft al een of meerdere weddenschappen op deze wedstrijd..?

Update: Zie de wedstrijden wel staan als gespeeld als ik de weddenschap op zoek bij wedtips, maar staan niet vermeld op mijn account / tipspagina.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.